Gå til innhold

Flørte med sjefens datter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og datteren til sjefen har god tone og det er heftig flørt når vi er "alene" på jobb. Har så lyst å knulle henne hver gang jeg ser henne. Men kan jo ikke det. Hun er en god del yngre, men hun virker interessert selv og berører meg ofte. Er det innafor å gå lengre? Hun jobber bare noen helger. 

Anonymkode: 72000...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det. Knulla dattera til sjefen i fjor jeg,  vi ble ferska jeg fikk sparken og hun blei veldig passet på. 

Anonymkode: ed2f9...2c5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke gjør det. Knulla dattera til sjefen i fjor jeg,  vi ble ferska jeg fikk sparken og hun blei veldig passet på. 

Er jo ingen saklig grunn for å bli sparket når jeg har knullet henne?

Anonymkode: 72000...3fb

Skrevet

En sjef greier alltids å finne en saklig grunn, eller å få deg til å si opp selv, pga mistrivsel. Det er lesson #1 i privat næringsliv.  

Men hvis du ellers gjør jobben din, og dere holder pulinga for dere selv, så kjør på.  

Anonymkode: 059a2...555

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En sjef greier alltids å finne en saklig grunn, eller å få deg til å si opp selv, pga mistrivsel. Det er lesson #1 i privat næringsliv.  

Men hvis du ellers gjør jobben din, og dere holder pulinga for dere selv, så kjør på.  

Sparke folk er noe av det enkleste som finnes. For de som har interesse av det.

Skrevet

Ikke sjekk opp dattera til sjefen, som er mye yngre enn deg og ikke jobber fullt, med mindre du er seriøs med henne. Dere kan nok begge finne noen andre å knulle på som ikke en kollega og ikke setter sjefen i en kjip situasjon. 

Anonymkode: c005b...797

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sparke folk er noe av det enkleste som finnes. For de som har interesse av det.

Selvsagt enig i det. Vi kjenner jo ikke sjefen. Kanskje bryr han seg ikke? Kanskje liker han ts, og setter pris på at dattera får seg litt hos en stødig type? Kanskje dattera er litt "enkel",  og han ikke har ambisjoner på hennes vegne. Hvis hun ligger med kollegene på jevnlig basis, så er det kanskje enklere å fjerne henne fra arbeidsstedet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...