macy_s Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Vært hos Gyn og ble fortalt jeg hadde for mange mannlige hormoner. Hun sa det var mulig å drille noen hull i den eggstokken som var litt stor. Da ville jeg få mindre mannlige hormoner, dia ville kunne bli bedre og jeg ville muligens også få redusert hårvekst. noen som har hørt / gjort noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Aldri hørt om, og det høres helt vilt ut. Dette vil jo skade eggstokken, så det kan påvirke muligheten til å få barn. Anonymkode: c1f1c...3b1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Aldri hørt om. Mulig gyn mente å fjerne noen av cystene på eggstokkene? Noen p-piller kan hjelpe på hormonbalansen, noen med pco(s) er også insulinresistente og kan ha hjelp av metformin. Zaxenda har også noe virkning på noen. Fikk du ikke noe bedre forklaring? Anonymkode: e4a37...60b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Vært med på det flere ganger ( jobber på operasjon) de gjør det faktisk for å øke sjansen til å bli gravid noen ganger. Anonymkode: 223e4...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri hørt om, og det høres helt vilt ut. Dette vil jo skade eggstokken, så det kan påvirke muligheten til å få barn. Anonymkode: c1f1c...3b1 Absolutt ikke skadelig! Jeg har selv hatt ovariedrilling for å bli lettere gravid og ble faktisk gravid etter behandlingen. Det går en stund så gror det sammen igjen. Ble gjort under laparoskopi hvor de sjekket for endometriose så drillet de samtidig, veldig fornøyd med behandlingen! Anonymkode: 86d50...5fd
GammelKaktus Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Kjenner ingen som har gjort det og hadde nok ikke gjort det selv men så ble jeg gravid uten noe problem og. Hadde jeg ikke kunnet bli gravid eller hatt store problemer med hårvekst og slikt så hadde jeg nok prøvd det som siste "utvei".
macy_s Skrevet 28. november 2021 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 0.01): Absolutt ikke skadelig! Jeg har selv hatt ovariedrilling for å bli lettere gravid og ble faktisk gravid etter behandlingen. Det går en stund så gror det sammen igjen. Ble gjort under laparoskopi hvor de sjekket for endometriose så drillet de samtidig, veldig fornøyd med behandlingen! Anonymkode: 86d50...5fd Vil ikke bli gravid, men er mer opptatt av om jeg vil merke bedring på diabetes, vekt og evt mindre hår. Legen sa jeg hadde for få kvinnelige hormoner og at dette ville gi en økning i det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå