Gå til innhold

Hvor ofte ronker dere? (Menn)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann 35.

Med partner i hus; sjeldent til aldri. 

Alene: Maks 1 gang i uken, med mål om maks 1 gang i måneden.

Personlig mening og erfaring at man blir nedsløvet om man gjør det for ofte. Den oppsparte energien går til å trene, være fysisk aktiv og sette vilje til verks.

Anonymkode: f502d...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 år, aldri med mindre jeg og dama ikke kan være sammen fysisk, da sender vi bilder og videoer til hverandre og tar en "felles-solorunde".

Anonymkode: d976f...ae3

Skrevet

En gang pr dag. To hvis jeg er hjemme alene. 33 år, samboer. Har sex kanskje en gang i uka.

Anonymkode: e36a2...efd

Skrevet

M53 singel. I snitt ca 3 ganger i uka. 

Anonymkode: 80976...513

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2021 den 18.51):

Hvor ofte ronker dere? (Menn) skriv gjerne alder 

Anonymkode: 8001f...a5c

Veldig sjeldent. Mann på 27 og Singel. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Gift her… er 37 år- runker ofte flere ganger daglig , men hvertfall 1 gang om dagen :) jeg runker alltid etter bildet av verdens deiligste tenåring på snart 20 år 😉 

Anonymkode: 30647...7ee

Skrevet

Hver morgen. Før jeg får gjort det føler jeg meg ofte ganske rastløs. Hvis muligheten byr seg kanskje en gang til i løpet av dagen.

Anonymkode: 9237a...7c6

• Liker 1
Skrevet

1-2 ganger daglig

Anonymkode: ae014...de4

Skrevet

Runker nesten hver dag. Senest i går på dassen på treningssenteret. Så en ung kvinne med tights og cameltoe. Greide ikke holde meg. Er i 40-årene. 

Anonymkode: ecc30...404

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Vil tro 3-9 ganger daglig, ser jeg ei dame i sjukt trange bukser/tights så må jeg inn på nærmeste toalett

Anonymkode: 53bcd...2ed

Skrevet

Har ikke så stor lyst for tiden og da holder det med en gang hver dag. 

Skrevet

Nå, som sykemeldt under en langvarig pandemi, omtrent 8-10 ganger daglig. Var nok oppe i 15 ganger daglig på det meste. Men da var jeg også ruset 24 timer i døgnet.

Er singel, fullstendig isolert, og har ikke hatt sex eller vært i noen relasjoner på 25 år. Det sier vel sitt.

Anonymkode: f52aa...958

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå, som sykemeldt under en langvarig pandemi, omtrent 8-10 ganger daglig. Var nok oppe i 15 ganger daglig på det meste. Men da var jeg også ruset 24 timer i døgnet.

Er singel, fullstendig isolert, og har ikke hatt sex eller vært i noen relasjoner på 25 år. Det sier vel sitt.

Anonymkode: f52aa...958

Hvor sykt er ikke dette😷

Anonymkode: 466bc...fba

• Liker 1
Skrevet

Jeg runker nesten aldri,men dama mi runker meg nesten daglig når jeg kommer fra jobb.

Anonymkode: 8c850...957

Skrevet

Har ikke noe fast mønster. Kan gå alt fra 1 dag til 3-4 uker i mellom.

Skrevet

Kvelder når det ikke blir sex med kona, ellers omtrent alltid når alene hjemme og litt leketøy kan lekes med. Så mellom 3-5 ganger i uka typisk. En orgasme i døgnet må det minimum bli. 

Anonymkode: 89f1e...047

Skrevet

Til en får senebetennelse

Akk å ve

m@ster

• Liker 1
Skrevet

Jeg er singel og 40+, behovet er ikke så ekstremt som det var for 20-ish år siden, så jeg nøyer meg med å runke ca. annenhver dag. Noen ganger kan det til og med gå 3 dager imellom, men sjelden mer enn det. 

Anonymkode: 9ad14...68c

Skrevet

Mann, 62 og gift. Har en kone på 58 som har lite/ingen behov for sex. Jeg fantaserer daglig om sex med kvinner mellom 50 og 70. Ronker daglig, oftest på morgenen, med damer i fantasien. Har ikke problem med ereksjonen, står som et spett. Er utholdende med stort sexbehov. Har begynt å se etter elskerinner i samfunnet.

Anonymkode: 9f8ff...25b

• Hjerte 1
Skrevet

Gift mann 38.

Vi har sex 2-5 ganger i uken, men jeg runker vel ca minimum 4-5 ganger i uken uansett tenker jeg. 

Egentlig aldri telt, men vil tro tallet er ca slik. 

Anonymkode: 57635...586

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...