Gå til innhold

Ønsker legge ut et innlegg på FB som IKKE kan kommenteres. Hvordan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en statement å komme med, på FB. Er lokalkjendis her jeg bor og dette er en oppdatering om livet mitt. Jeg orker ikke belastningen med å få kommentarer. Hvordan kan jeg legge ut et innlegg uten at folk kan kommentere? Om de gir tommel opp eller slikt, javel, men orker ikke forholde meg til kommentarer....Går det an å gjøre det? 

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Men på ig kan du skru av kommentar funksjonen på bilder hvertfall. Så skulle trodd det går ann på fb også. 

Anonymkode: 9dacf...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nyskjerrig på hvem du er jeg da… Lokal kjendis, hmmm. Rune Rudberg?

Anonymkode: 9dacf...54c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det hadde jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg kan slå av kommentarfunksjonen akkurat da jeg legger ut innlegget hvertfall....så bra tips. takk, må sjekke det. 

Er kvinne, fra Sørlandet. så får du bare gjette ;) 

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

proghodet skrev (3 minutter siden):

Jfgi? :)

Screenshot_20211126-233654.png

Skulle ønske det var så enkelt. Får dessverre ikke opp det som et alternativ da jeg prøver.....står bare "rediger publikum", ingenting om å fjerne kommentarer....søren og. Men takk likevel :)

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en mulighet under Innstillinger> Personer og synlighet > Følgere og offentlig innlegg

Anonymkode: 1728f...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk, det hadde jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg kan slå av kommentarfunksjonen akkurat da jeg legger ut innlegget hvertfall....så bra tips. takk, må sjekke det. 

Er kvinne, fra Sørlandet. så får du bare gjette ;) 

Anonymkode: a1922...ba8

Mia Gundersen? 

Anonymkode: 9dacf...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan det være en mulighet under Innstillinger> Personer og synlighet > Følgere og offentlig innlegg

Anonymkode: 1728f...3a1

Kanskje....jeg må sjekke det ut. Men da kutter jeg kanskje kommentarer på alle innlegg...? hmmm.....burde jo være mulig å bare droppe kommentarer på ett innlegg, da. Jeg får gjøre et forsøk i innstillingene.....!

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mia Gundersen? 

Anonymkode: 9dacf...54c

Nope. yngre. men like blond :)

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle ønske det var så enkelt. Får dessverre ikke opp det som et alternativ da jeg prøver.....står bare "rediger publikum", ingenting om å fjerne kommentarer....søren og. Men takk likevel :)

Anonymkode: a1922...ba8

Det er visst kun på såkalte Facebook Pages at man kan skru av kommentarer, ikke på vanlige innlegg, dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ååå gud, dattra til Kaptein Sabeltann! Janne Formoe??

Anonymkode: 9dacf...54c

😁

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

proghodet skrev (Akkurat nå):

Det er visst kun på såkalte Facebook Pages at man kan skru av kommentarer, ikke på vanlige innlegg, dessverre!

Ok takk, men ser ut som det er en funksjon i innstillingene, der man kan skru av kommentarer. Står "hvem kan kommentere", men er altså redd jeg kutter alle kommentarer på alt jeg noen gang har lagt ut da.....

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det du skal annonsere da? Siden du ikke vil ha kommentarer må det da være noe drøyt. Skjønner du ikke vil skrive det her da men… 

Uansett, håper du finner ut hvordan du gjør det med innlegget. Det må jo gå ann ✊🏻

Anonymkode: 9dacf...54c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

proghodet skrev (1 minutt siden):

Jepp, tror det blir en global innstilling, ikke kun for det innlegget

Hm....må sjekke dette litt nærmere. takker for hjelp uansett!

Anonymkode: a1922...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det du skal annonsere da? Siden du ikke vil ha kommentarer må det da være noe drøyt. Skjønner du ikke vil skrive det her da men… 

Uansett, håper du finner ut hvordan du gjør det med innlegget. Det må jo gå ann ✊🏻

Anonymkode: 9dacf...54c

Nei det er ikke drøyt, det er bare at det er personlig og jeg er ikke sterk nok til å ta i mot eller føle at jeg må svare på kommentarer. Handler om en livskrise jeg har vært gjennom og som jeg ønsker å dele nå før jul for å få folk til å bli mer opptatt av å hjelpe hverandre. 

Anonymkode: a1922...ba8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å stenge kommentarfeltet på facebook. Det går bare på instagram.

Anonymkode: 9a39e...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...