Akki52 Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Min mann har blitt skikkelig forkjøla.. Og jeg skjønner han er døden nær. Han uffer og akker seg hele tiden. Han skulle egentlig bort i helgen men er ikke i form til det så han blir hjemme.og jeg blir gaaaal..hva sier dere andre damene til deres menn når de er forkjølet? Får mark av den klaginga og uffinga hele tia🙈😡😡😡 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Det forkjølelsene som går nå er faktisk helt jævlige. Mvh kvinne Anonymkode: 7cb6e...bd0 13
Akki52 Skrevet 26. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2021 Jo men er ikke bare denne gangen.alltid han er syk skjer dette....
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Har ingen råd, men du har min fulle medfølelse. 1
FastShadesKåre Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 Husk at moderat forkjølelse for menn har samme smertegrad som en gjennomsnittelig fødsel hos kvinner. 9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Når menn er syke så er de som regel syke. Ikke noe sånn "uff har litt vondt i hodet så nå kan jeg ikke gå på jobb"-syk som mange kvinner som regel har. Anonymkode: 5216e...37b 6
TarAldar1on Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når menn er syke så er de som regel syke. Ikke noe sånn "uff har litt vondt i hodet så nå kan jeg ikke gå på jobb"-syk som mange kvinner som regel har. Anonymkode: 5216e...37b Ikke tull engang! Ofte "småsyk" men gjør aldri noe ut av det. Men én sjelden gang er jeg så syk at jeg er helt utslått
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Tror ikke dette har så mye med kjønn å gjøre. Jeg kjenner både kvinner og menn som blir skikkelig stakkarslige bare de er sår i halsen, og de som aldri klager over noe. Foreslår at du tilbringer helgen utomhus, TS - dra på besøk eller noe. Så får både du og mannen fred og hvile 😅 Anonymkode: 1f9b1...581 4
Gjest loveli Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 Jeg takler ikke sånn konstant klaging og syting, hadde bare dratt vekk i helgen. Mannen velger selv om han bare skal være syk eller om han må lage masse klagelyder i tillegg. 😅 Man må ikke si "å herregud, ååååårgh, aaaaah, hofffffff, æsj, åhhh, boyoyoy, hrææææk" hver gang man hoster. Host og hold kjeft, så går det an å være rundt deg og gi deg te, varmepute, kose deg i håret og dytte dyna rundt deg på natta.
Jadzia Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 Gubben har småforkjøla sist helg. Da lå han konstant på sofaen og halvsov og stønna over formen. Orka ingenting. Denne helga er det meg som er forkjøla. Han er på julebord med jobben fram til i morgen og jeg er alene med ungene. Har hengt opp julestjerner i vinduene, handlet og fikset alt. Vi er laget av et annet materiale enn mannfolk når det gjelder forkjølelser. 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Akki52 skrev (27 minutter siden): Min mann har blitt skikkelig forkjøla.. Og jeg skjønner han er døden nær. Han uffer og akker seg hele tiden. Han skulle egentlig bort i helgen men er ikke i form til det så han blir hjemme.og jeg blir gaaaal..hva sier dere andre damene til deres menn når de er forkjølet? Får mark av den klaginga og uffinga hele tia🙈😡😡😡 Manneflu kalles det! Anonymkode: 37795...6c8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #14 Skrevet 26. november 2021 Jadzia skrev (5 minutter siden): Gubben har småforkjøla sist helg. Da lå han konstant på sofaen og halvsov og stønna over formen. Orka ingenting. Denne helga er det meg som er forkjøla. Han er på julebord med jobben fram til i morgen og jeg er alene med ungene. Har hengt opp julestjerner i vinduene, handlet og fikset alt. Vi er laget av et annet materiale enn mannfolk når det gjelder forkjølelser. Du skal jo ikke ut å handle no om du er forkjøla! Syk/forkjøla = Hjemme! Men ja de kan det de vil og jaggu kan de okke seg! Anonymkode: 37795...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #15 Skrevet 26. november 2021 Akki52 skrev (27 minutter siden): Min mann har blitt skikkelig forkjøla.. Og jeg skjønner han er døden nær. Han uffer og akker seg hele tiden. Han skulle egentlig bort i helgen men er ikke i form til det så han blir hjemme.og jeg blir gaaaal..hva sier dere andre damene til deres menn når de er forkjølet? Får mark av den klaginga og uffinga hele tia🙈😡😡😡 Du er klar over at det er verre når menn er syke? Det er faktisk ikke tull, det er forsket på. Heldigvis har jeg en mann som er mann, så han klager ikke så mye når han først er syk. Anonymkode: 3e2ca...587
Gjest 123 eller noe Skrevet 26. november 2021 #16 Skrevet 26. november 2021 Her er begge uffete forkjølet, sprengte bihuler og hoster så mye at det kastes opp om natta. Likevel tar han seg av meg og guttungen siden jeg er gravid. Jeg støvsugde i går da så er ikke helt ubrukelig, men det er ikke noe som heter manflu her i huset. Tror noen burde ta seg litt sammen.
Jadzia Skrevet 26. november 2021 #17 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal jo ikke ut å handle no om du er forkjøla! Syk/forkjøla = Hjemme! Men ja de kan det de vil og jaggu kan de okke seg! Anonymkode: 37795...6c8 Jeg hoster ikke og brukte munnbind og sprit. Er liksom litt avhengig av mat med to unger i hus. 6
Gjest 123 eller noe Skrevet 26. november 2021 #18 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skal jo ikke ut å handle no om du er forkjøla! Syk/forkjøla = Hjemme! Men ja de kan det de vil og jaggu kan de okke seg! Anonymkode: 37795...6c8 Skal man bare sitte hjemme uten mat da? Hvis man ikke har noen til å handle for seg? Hvis de ikke har leveringstjeneste der du bor? En negativ coronatest, hygiene og avstand burde holde, er umulig å ikke bli smittet nå til dags hvis man har barnehagebarn.
Tone83 Skrevet 26. november 2021 #19 Skrevet 26. november 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Når menn er syke så er de som regel syke. Ikke noe sånn "uff har litt vondt i hodet så nå kan jeg ikke gå på jobb"-syk som mange kvinner som regel har. Anonymkode: 5216e...37b Bullshit, når damer har hodepine så er det for å unngå sexmas🤪 3
Gjest Smeltemann Skrevet 26. november 2021 #20 Skrevet 26. november 2021 Det er en skikkelig forkjølelse som går nå,første gang på flere år jeg har brukt egenmeldingsdager, men måtte svi av 2 denne uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå