AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Del Skrevet 26. november 2021 Noen som kan fortelle meg hva slags krystall dette er? Glemte å sjekke når jeg kjøpte.. Anonymkode: e74e9...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Del Skrevet 26. november 2021 Jeg er ingen ekspert, tok bare et googlesøk på bildet ditt... Men kan det være magnetitt? Det er i så fall magnetisk, så da kan du sjekke med en magnet fra kjøleskap e.l. hvis du har det. Anonymkode: ed945...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 26. november 2021 #3 Del Skrevet 26. november 2021 Ligner iallefall veldig på pyritt. Pyritt er også veldig vanlig å finne til salgs i "turistbutikker". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Del Skrevet 26. november 2021 Veggdyret skrev (10 minutter siden): Ligner iallefall veldig på pyritt. Pyritt er også veldig vanlig å finne til salgs i "turistbutikker". Tror du har rett i at det er pyritt, syntes huske det sto noe sånt! Er en liten julegave til ei som er opptatt av krystaller så tenkte jeg skulle skrive det på et kort 😊 tusen takk! Anonymkode: e74e9...4bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 27. november 2021 #5 Del Skrevet 27. november 2021 Pyritt/svovelkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Del Skrevet 27. november 2021 Ingen ekspert, men tatt noen fag på universitetet i geologi. Min første tanke var pyritt. Anonymkode: bad44...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå