Gå til innhold

Ekkel fyr.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på en datingside og tok kontakt med en jeg syntes var attraktiv. Vi begynte å skrive  en melding der og han fant meg på Facebook og tok senere kontakt på Messenger fordi han syntes det var lettere å prate der, jeg stusset litt over det at det skjedde med en gang fordi det virket litt raskt men vi fortsatte å snakke. Desverre merket jeg veldig fort at jeg mistet interessen da han svarte med korte setninger og lite intressant tilbake men ga det en sjanse. Da han merket jeg ble passiv begynte han med komplimenter. Syntes han virket litt «enkel» men var hyggelig tilbake. Han begynte å skrive ganske hyppig  og jeg var høflig og fortalte at jeg ikke alltid kunne svare da jeg var på jobb o.l han svarer « ok» og fem min etterpå presterer han å spørre om hva jeg gjør enda jeg sa jeg var på jobb. Syntes det ble litt slitsomt og at han var merkelig så skrev etterhvert en høflig men saklig melding om at jeg ikke var intressert så at han kunne slippe å bruke mer tid på meg og det var greit for han men at jeg kunne ta kontakt om jeg ville. Etter dette ble det  tydeligvis ikke helt greit for han for han taklet nok ikke avvisning helt. Han har begynt å plage meg i ettertid og går fra å være sur/sint/ aggressiv med personangrep på meg til å skrive unnskyld. Jeg tenkte at han var en nutcase og blokket han. Da tar han kontakt på Instagram og oppsøker meg der og ber om unnskyldning. Og da jeg konsekvent ikke svarer fordi han virker ustabil blir han sint og sier jeg er gal i hodet og burde blitt slettet fra sosiale medier 😂Fyren har gitt meg helt bakoversveis og jeg skjønner ikke hva det er som kan gjøre folk så sinte på noen de ikke engang kjenner. Det verste er at han er i 30 årene og er pappa., så oppfører man seg sånn til en fremmed person? Jeg var saklig og hyggelig og avslutta det med å si jeg ikke bar intressert etter bare en uke også blir han sånn. Bare sitter her og lurer på om flere har samme erfaring at noen klikker selvom de ikke har møtt deg og når man kun bare har skrevet en uke? Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal ta dette. Synes det er fryktelig ubehagelig at noen kan bli så sinte på en de ikke kjenner og ikke har møtt. 

Anonymkode: efc21...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var på en datingside og tok kontakt med en jeg syntes var attraktiv. Vi begynte å skrive  en melding der og han fant meg på Facebook og tok senere kontakt på Messenger fordi han syntes det var lettere å prate der, jeg stusset litt over det at det skjedde med en gang fordi det virket litt raskt men vi fortsatte å snakke. Desverre merket jeg veldig fort at jeg mistet interessen da han svarte med korte setninger og lite intressant tilbake men ga det en sjanse. Da han merket jeg ble passiv begynte han med komplimenter. Syntes han virket litt «enkel» men var hyggelig tilbake. Han begynte å skrive ganske hyppig  og jeg var høflig og fortalte at jeg ikke alltid kunne svare da jeg var på jobb o.l han svarer « ok» og fem min etterpå presterer han å spørre om hva jeg gjør enda jeg sa jeg var på jobb. Syntes det ble litt slitsomt og at han var merkelig så skrev etterhvert en høflig men saklig melding om at jeg ikke var intressert så at han kunne slippe å bruke mer tid på meg og det var greit for han men at jeg kunne ta kontakt om jeg ville. Etter dette ble det  tydeligvis ikke helt greit for han for han taklet nok ikke avvisning helt. Han har begynt å plage meg i ettertid og går fra å være sur/sint/ aggressiv med personangrep på meg til å skrive unnskyld. Jeg tenkte at han var en nutcase og blokket han. Da tar han kontakt på Instagram og oppsøker meg der og ber om unnskyldning. Og da jeg konsekvent ikke svarer fordi han virker ustabil blir han sint og sier jeg er gal i hodet og burde blitt slettet fra sosiale medier 😂Fyren har gitt meg helt bakoversveis og jeg skjønner ikke hva det er som kan gjøre folk så sinte på noen de ikke engang kjenner. Det verste er at han er i 30 årene og er pappa., så oppfører man seg sånn til en fremmed person? Jeg var saklig og hyggelig og avslutta det med å si jeg ikke bar intressert etter bare en uke også blir han sånn. Bare sitter her og lurer på om flere har samme erfaring at noen klikker selvom de ikke har møtt deg og når man kun bare har skrevet en uke? Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal ta dette. Synes det er fryktelig ubehagelig at noen kan bli så sinte på en de ikke kjenner og ikke har møtt. 

Jeg har heldigvis aldri opplevd noe lignende. Men tror kanskje det beste er å bare ignorere han helt, han blir vel lei til slutt og finner neste offer. Ikke mat monsteret, sånne folk er helt sikkert den typiske creepy stalkertypen😩

Anonymkode: 30cb0...e1d

• Liker 4
Skrevet

Ja enkelte menn er sånn og de må man holde seg unna. Samme typen som truer med selvmord hvis man slår opp. 

Han er enten psykisk ustabil eller psykopat. Blokk han og ikke gi han en eneste reaksjon noe sted da det vil trigge følelse av makt og bekreftelse for han og er akuratt det han er ute etter. 

Anonymkode: ced44...346

• Liker 6
Skrevet

Ja har vært borti noen som blir sånn etter 5 minutter. Som bare har tatt kontakt via messenger. Og hist interesse. Jeg er gift og dessuten så liker jeg ikke å møte folk på nett på den måten om jeg så hadde vært singel, så avfeier sånt med en gang. Der jeg skriver. Feks, hyggelig at du tar kontakt, jeg er gift og ønsker at du respekterer det og ikke kontakter meg mer på denne måten. Og har hatt sa et par stk, som høres ut som ditt tilfelle. Dette er jo forøvrig menn som bor i nærheten jeg vet hvem er og ikke kjenner pga forskjellig venne krets. Der deres er av den kronisk single gjengen, fordi de er brautende og roper stygge ting etter damer i fylla, og skjønner ikke hvorfor de er dameløse, da de både er kjekke og har masse penger på bok, samt rause på å bruke de. 

Anonymkode: 43b58...0b0

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært borti flere sånne, tror det er 5 stk faktisk. Messenger og instagram. En av dem var så intens at han faktisk kjørte til byen jeg bor i for å se etter meg. Dette skrev han at han hadde gjort noen uker senere, da han laget ny profil for å nå meg etter jeg blokket han. Han var russisk og virket helt gal. Etter det har jeg aldri svart noen fremmede igjen. Pass på deg selv. Om du er pen er du veldig utsatt for at disse galningene prøver å kontakte deg. 

En av de andre ble rasende fordi jeg ikke svarte han, fikk lange tekster om hvor hore, og verdiløs jeg var og masse skjellsord. Han sa også at han håpte at noen kastet syre på meg for å gjøre meg stygg. Forstår godt at du blir satt ut, men noen er virkelig syke i hodet sitt. Bare fortsett å blokk dem og ikke tenk mer på dem. Du vet det er noe som ikke stemmer i hodet dems når de får en slik oppførsel.

Anonymkode: bb05c...174

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også erfaring med dette; mest fra datingsider. Men i mitt tilfelle er det kvinner som oppfører seg slik. Noen får full panikk når jeg lar det gå litt tid før jeg svarer, og noen blir aggressive og ufine. Plagsomt.

Anonymkode: 7438b...fba

• Liker 3
Skrevet

Dette er en god, gammel narcissist.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært borti flere sånne, tror det er 5 stk faktisk. Messenger og instagram. En av dem var så intens at han faktisk kjørte til byen jeg bor i for å se etter meg. Dette skrev han at han hadde gjort noen uker senere, da han laget ny profil for å nå meg etter jeg blokket han. Han var russisk og virket helt gal. Etter det har jeg aldri svart noen fremmede igjen. Pass på deg selv. Om du er pen er du veldig utsatt for at disse galningene prøver å kontakte deg. 

En av de andre ble rasende fordi jeg ikke svarte han, fikk lange tekster om hvor hore, og verdiløs jeg var og masse skjellsord. Han sa også at han håpte at noen kastet syre på meg for å gjøre meg stygg. Forstår godt at du blir satt ut, men noen er virkelig syke i hodet sitt. Bare fortsett å blokk dem og ikke tenk mer på dem. Du vet det er noe som ikke stemmer i hodet dems når de får en slik oppførsel.

Anonymkode: bb05c...174

Ts her! Herregud hørtes jo helt sykt ut det du har blitt utsatt for.. og det uten nesten noe kontakt med dem?! Jeg har desverre en tendens til å dumpe borti sånne mannfolk som blir psycho av meg hvis jeg ikke gir dem den oppmerksomheten de trenger. Kan nesten virke som jeg er en radar for slike:( jeg begynner jo nesten lure på om jeg gjør noe feil. Jeg er opptatt av å ikke bli misforstått og er hyggelig å høflig og det er tydeligvis nok til at noen går helt fra vettet når jeg ikke orker å skrive mer. Må det gå sålangt at jeg må oppføre meg som en selvgod arrogant bitch mot alle som prøver å ta kontakt? Jeg er ikke slik som tror jeg er noe og er hyggelig mot folk til det motsatte viser seg men begynner å bli lei disse galningene nå.Har nesten måtte anmelde to stk for trakassering før. Ikke noe hyggelig.. men kanskje det er det at jeg sterkt viser at jeg ikke er avhengig av noen mann for å få bekreftelse så derfor de klikker da jeg bare hever meg over og går videre? 

Skrevet

At noen veldig fort flytter kontakten bort fra datingsiden står oppført som rødt flagg på mange datingsider. Kommer han med trusler? I såfall kan du anmelde han. Hvis han ikke gir seg etter når du har sagt at du ikke er interessert så mulig du kan anmelde da også, i hvertfall om han holder på en stund. Blokker han på alle media, lager han nye profiler og kontakter deg, hør med politiet. 

Skrevet
n_97 skrev (1 time siden):

At noen veldig fort flytter kontakten bort fra datingsiden står oppført som rødt flagg på mange datingsider. Kommer han med trusler? I såfall kan du anmelde han. Hvis han ikke gir seg etter når du har sagt at du ikke er interessert så mulig du kan anmelde da også, i hvertfall om han holder på en stund. Blokker han på alle media, lager han nye profiler og kontakter deg, hør med politiet. 

Ts her! Kommer ikke med trusler.. men desverre er ikke han den eneste som plager meg for tiden heller🤦🏻‍♀️ Har tidligere skrevet en tråd for ikke så lenge siden på KG om en jeg vurderte å anmelde for trakassering som jeg var på politistasjonen for noen uker siden og tipset om. Begynner å bli flaut å dra til politiet igjen med en annen type.. virker jo som jeg er innbilsk men faktisk så er jeg så uheldig at to menn som ikke kjenner meg trakasserer uten grunn. Håpløst.

Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her! Kommer ikke med trusler.. men desverre er ikke han den eneste som plager meg for tiden heller🤦🏻‍♀️ Har tidligere skrevet en tråd for ikke så lenge siden på KG om en jeg vurderte å anmelde for trakassering som jeg var på politistasjonen for noen uker siden og tipset om. Begynner å bli flaut å dra til politiet igjen med en annen type.. virker jo som jeg er innbilsk men faktisk så er jeg så uheldig at to menn som ikke kjenner meg trakasserer uten grunn. Håpløst.

Ta vare på ubehagelige meldinger, skjermdump sånn at han ikke kan trekke dem tilbake. Så har du bevis dersom han ikke gir seg. 

Endret av n_97
  • Liker 2
Skrevet

Opplevd lignende ja. Bare at det startet ikke for fult før etter første møte. Faket at han lå å sveva mellom liv og død. Var vist på "flukt fra politiet" (soning) . Ble kjempesint å mente jeg var psycho, enda jeg bare avviste høflig. Ringte konstant, å fant andre måter å ta kontakt, etterhvert som jeg blokka han.

Anonymkode: 147ab...0d6

Skrevet
Honey Dew skrev (På 26.11.2021 den 16.06):

Dette er en god, gammel narcissist.

Og garantert en onanist! 

Anonymkode: 8caba...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...