Gå til innhold

Hvordan svette mindre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et problem med at jeg svetter relativt mye, uansett om jeg dusjer hver dag og tar på deoderant flere ganger om dagen. Hva er det jeg kan gjøre for å stoppe det? Lukt er som regel ikke et problem med mindre jeg svetter så mye at jeg svetter av deoderanten. Men det er mer irriterende at jeg ikke kan ha på meg noe annet enn mørke farger siden jeg får svetteringer uansett om jeg er kald. Det er kun i armhulene jeg svetter, ingen andre steder på kroppen. Vet noen om noen deoderanter som har funket veldig bra for de, eller noen andre måter å både lindre lukt og svette mindre på? 

Anonymkode: 993c4...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du antiperspirant?

Er du mye stressa, bekymret - har du angst?

Skrevet
Blod skrev (8 minutter siden):

Bruker du antiperspirant?

Er du mye stressa, bekymret - har du angst?

Står at deoderanten jeg bruker er antiperspirant ja. Den funker jo godt i forhold til de andre, men fortsatt ikke bra nok. Er kanskje en del stressa i blant, og svetter spesielt mye hvis jeg er nervøs.

Anonymkode: 993c4...067

Skrevet

Jeg slet med det samme da jeg var yngre. Da brukte jeg et produkt fra apoteket, en slags sterk deodorant man tok på om kvelden, og vasket av igjen morgenen etter. Det fungerte bra! Husker ikke hva det het, men du kan jo evt. spørre på apoteket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...