AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Del Skrevet 25. november 2021 Jeg tenker på å kjøpe en walkingpad men hvordan er det å montere? Kan den bare slås opp uten problemer ? Anonymkode: 8d9c1...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 25. november 2021 #2 Del Skrevet 25. november 2021 Ja, den er kjempeenkel å montere! -Vri for å løsne to skruer for å sette opp håndtaket -stram skruene igjen -Brett ut løpebåndet Ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Del Skrevet 25. november 2021 5 hours ago, kissi said: Ja, den er kjempeenkel å montere! -Vri for å løsne to skruer for å sette opp håndtaket -stram skruene igjen -Brett ut løpebåndet Ferdig! Takker så mye for svar :). Høres bra ut. Er den lett å bruke? Bør man smøre den ofte? Er det god trening med å ha en slik, istedet for å gå på tredemølle på treningssenteret? Fungerer den bra uten problemer? Anonymkode: 8d9c1...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 25. november 2021 #4 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takker så mye for svar :). Høres bra ut. Er den lett å bruke? Bør man smøre den ofte? Er det god trening med å ha en slik, istedet for å gå på tredemølle på treningssenteret? Fungerer den bra uten problemer? Anonymkode: 8d9c1...988 Veldig enkel å bruke, veldig lett å flytte den fram og tilbake ved behov, har ikke følt at det er tungvint å pakke den opp og ned. En skikkelig tredemølle er selvsagt best, siden du ikke kan ha helling på denne, men jeg synes absolutt at den fungerer veldig bra! Har hatt den siden i sommer, ikke smurt den enda. For min del var det størrelsen som gjorde at jeg kjøpte den, jeg har ikke mulighet til å ha en stående montert hele tiden. Angrer ikke på kjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Del Skrevet 25. november 2021 kissi skrev (6 minutter siden): Veldig enkel å bruke, veldig lett å flytte den fram og tilbake ved behov, har ikke følt at det er tungvint å pakke den opp og ned. En skikkelig tredemølle er selvsagt best, siden du ikke kan ha helling på denne, men jeg synes absolutt at den fungerer veldig bra! Har hatt den siden i sommer, ikke smurt den enda. For min del var det størrelsen som gjorde at jeg kjøpte den, jeg har ikke mulighet til å ha en stående montert hele tiden. Angrer ikke på kjøpet! Jeg har også vurdert en slik, kan jeg spørre hva modellen du har heter? Anonymkode: f667b...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 26. november 2021 #6 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har også vurdert en slik, kan jeg spørre hva modellen du har heter? Anonymkode: f667b...f56 Jeg har R1 pro 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå