Gå til innhold

Hvis noen utstoppet hunden din

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om noen utstoppet hunden din?

Anonymkode: 65312...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvordan hadde du reagert om noen utstoppet hunden din?

Du får det til å høres ut som om noen har stoppet ut hunden din uten tillatelse?!

Jeg vet om en dyktig hundefører i Tyskland som har to fått stoppet ut to av hundene sine. De står ved inngangsdøren  hans. Hadde jeg hatt råd og plass til det, kunne jeg godt ha fått min hund utstoppet når den dør.

Anonymkode: 976ec...6b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får det til å høres ut som om noen har stoppet ut hunden din uten tillatelse?!

Jeg vet om en dyktig hundefører i Tyskland som har to fått stoppet ut to av hundene sine. De står ved inngangsdøren  hans. Hadde jeg hatt råd og plass til det, kunne jeg godt ha fått min hund utstoppet når den dør.

Har ikke dyr. Lurer på hvordan folk ville reagert

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har ikke dyr. Lurer på hvordan folk ville reagert

På hvilken måte? Om du tok å stoppet ut naboens hund uten naboens tillatelse, eller om det er en avtale om at du får stoppe ut hunden til naboen når den dør av alderdom? Eller er det andre ting du tenker på?

• Liker 3
Skrevet

Om mine hunder døde, og noen tok seg friheten til å stoppe de ut, så hadde jeg blitt sint og ikke minst kvalm. Utstoppede dyr, spesielt kjæledyr, er ekstremt ekkelt. Tanken på hva de gjør med kroppen for å stoppe ut... Nei. Bare nei. 

Anonymkode: 0bbbd...bfd

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om mine hunder døde, og noen tok seg friheten til å stoppe de ut, så hadde jeg blitt sint og ikke minst kvalm. Utstoppede dyr, spesielt kjæledyr, er ekstremt ekkelt. Tanken på hva de gjør med kroppen for å stoppe ut... Nei. Bare nei. 

Anonymkode: 0bbbd...bfd

Hadde ikke det blitt et minne da? Hunden hadde for alltid vært hos deg? I scrubs ser det kjekt ut med den utstoppa hunden

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde ikke det blitt et minne da? Hunden hadde for alltid vært hos deg? I scrubs ser det kjekt ut med den utstoppa hunden

Men hunden er jo ikke bare pelsen. Pelsen med døde øyne gjør ikke at du får dyret tilbake. For meg hadde det vært litt som å ha bestemor utstoppet stående i stua - ganske makabert, og ikke et godt minne.

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde tenkt de var psykopater. 

Skrevet
Athena79 skrev (Akkurat nå):

Hadde tenkt de var psykopater. 

Er ikke der folk som jobber med å utstoppe?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke der folk som jobber med å utstoppe?

Det er noe annet, da har de gjerne fått et oppdrag, de hadde ikke stoppet ut kjæledyret til noen sånn helt ute i det blå. 

Skrevet

Om noen hadde drept dyret mitt for å stoppe det ut, så burde de holdt seg langt unna meg.

• Liker 5
Skrevet
Sola de skrev (7 timer siden):

Om noen hadde drept dyret mitt for å stoppe det ut, så burde de holdt seg langt unna meg.

Er det lov egentlig?

Skrevet
Sola de skrev (16 timer siden):

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det lov egentlig?

Det sier seg selv at det ikke er lov å drepe noen andres dyr...

• Liker 4
Skrevet

Jeg har elsket alle hundene jeg har eid gjennom livet, men ville aldri i ville helvete hatt en utstoppet utgave av dem i huset mitt. For makabert for min smak.

Og jeg skjønner heller ikke helt spørsmålet i HI. Hvorfor skulle noen stoppe ut hunden min uten at jeg visste om det? Er det en ny episode av Criminal minds på trappene her?

Anonymkode: dfeec...d9b

• Liker 3
Skrevet

Vil du stoppe ut noens kjæledyr som gave? 

Jeg kunne ikke gjort det, og hadde nok syntes at det var en fin tanke, men litt ekkelt og leit i praksis. Hadde jo nesten savnet hunden mer om han var død, men allikevel der som en slags ting.. 

Anonymkode: a8367...0ec

Skrevet

Hadde vært rasende.

• Liker 2
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (På 26.11.2021 den 13.39):

Hadde vært rasende.

Hadde du anmeldt?

AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (På 25.11.2021 den 13.21):

Men hunden er jo ikke bare pelsen. Pelsen med døde øyne gjør ikke at du får dyret tilbake. For meg hadde det vært litt som å ha bestemor utstoppet stående i stua - ganske makabert, og ikke et godt minne.

Men det hadde vel blitt et minne

Skrevet

Altså, hvis noen hadde stjålet, drept og stoppet ut hunden min ville jeg blitt grundig forbanna. Om noen hadde valgt å få stoppet ut egen hund, synes jeg det er greit. Jeg vil ikke få stoppet ut min, for uff, taksidermistene kaster vel alt som er inni???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (7 minutter siden):

Altså, hvis noen hadde stjålet, drept og stoppet ut hunden min ville jeg blitt grundig forbanna. Om noen hadde valgt å få stoppet ut egen hund, synes jeg det er greit. Jeg vil ikke få stoppet ut min, for uff, taksidermistene kaster vel alt som er inni???

De balsamerer dem vel på samme måte som med døde mennesker før de gravlegges?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...