Gjest Gjest_Nusse_* Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 Hvordan finner man ut om noen har blokkert meg på msn ? Jeg har hørt man kan laste ned et program, noen som vet hvor dette programet finnes?
Shine21 Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 du kan jo bare gå inn på Verktøy-Alternativer-Personvern- så står det nokså midt på siden der: Vis...(og foran står det at du kan se hvem som har lagt deg til å msn listen sin) så om det er noen du har snakket med og du ikke finner de på den listen så har de nok blokkert og slettet deg....ellers vet jeg ikke åssen du kan få sjekket det...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. oktober 2005 #3 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Søk bare på "msn block" på google, da finner du både nettsider hvor du kan sjekke det og programmer du kan laste ned for å sjekke det.. Det fungerer slik at du skriver inn email-adressen til den du tror har blokkert deg, og da kan du se om h*n er online eller offline. Endret 10. oktober 2005 av *MissA*
jordbær Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 Bare vær litt kritisk. Ikke skriv inn msn-passordet ditt på ukjente sider..Osv.
Gjest Purple Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 Søk bare på "msn block" på google, da finner du både nettsider hvor du kan sjekke det og programmer du kan laste ned for å sjekke det.. Det fungerer slik at du skriver inn email-adressen til den du tror har blokkert deg, og da kan du se om h*n er online eller offline. ← Men det er ikke alltid disse fungerer, ikke for meg ihvertfall. Jeg har prøvd med folk som faktisk er online, men de vises som offline der. Så ikke stol blindt på disse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå