BusseLusse Skrevet 10. oktober 2005 #1 Del Skrevet 10. oktober 2005 Dette skal bli spennende Se om Dagboka blir noe bra , og om jeg får oppdatert den ofte nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BusseLusse Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 10. oktober 2005 Atter en ny uke og helga er ferdig .. Har høstferie enda, men starter opp for fult i morgen I dag skal jeg nyte den siste fridagen og regner med jeg får tatt en del bilder utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 10. oktober 2005 #3 Del Skrevet 10. oktober 2005 til forumet, og grattis med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #4 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. oktober 2005 #5 Del Skrevet 10. oktober 2005 helluu!! velkommen som dagbokskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 10. oktober 2005 #6 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lykke til ! Skriv av hjertets lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. oktober 2005 #7 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heisann! Gratulerer som dagbokskriver og til forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2005 #8 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gratulerer som dagbokskriver og velkommen hit :bukke: Nusselig nick du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå