Gå til innhold

Hvor mye pynt skal en brud ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder å pynte seg på den store dagen. Hvor mye skal en brud pynte seg?

Har sett på en del brudebilder og er det ikke så vanlig å ha på kjede rundt halsen ?

Folk er forskjellig selfølgelig. Men har også lagt merke til at om bruden bærer tiara/diadem så droppen man halskjedet. Kommer det av at det ikke skal bli for mye smykker?

Det er sikkert et kunststykke å få det til å balansere. Selv liker jeg å pynte meg gjennomført. Men blir jo ikke noe fint om det blir for mye heller.

Fant dette bilde av en brud som har pyntet seg med tiara, halskjede og øredobber.

Ble dette for mye?

My Webpage

Syns det gikk ann jeg. Det kommer nok av kjolen syns jeg. Hun er så bar da hun har stroppeløs kjole.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brura på biletet kledde dei smykkene ho brukte ja. Det har nok mykje med både kjolen og håret og gjere. Kva slags kjole skal du ha? Det er nok ein hårfin balansgang det å ha "ok" smykker, men prøv å finn fram til noko DU trives med, då blir det ofte bra også. Elles kan du jo alltids høre i ein brudesalong då, der er dei ekspertar.. ;)

Skrevet

Tja, jeg synes personlig man skal bruke noe som kler en selv. Hvis du er en person som vanligvis bruker få smykker synes jeg det er litt rart å gifte seg nedlesset i glitter og gull. Og så skal jo smykkene passe kjolen. Jeg likte ikke smykkene på bildet. Jeg synes ikke nødvendigvis det er for mye med både tiara, halskjede og øredobber, men ville ikke valgt noe så prangende.

Gjest lillelou
Skrevet

Der syns jeg kjolen har mye å si. Hvis man har en kjole med mye pynt, blir det fort "overkill" om man lesser på med smykker,men til en enklere kjole kan et større smykke være knall. Her syns jeg smak skal avgjøre, og ikke oppleste og vedtatte "sannheter". :)

Skrevet

Bruk det som passer til kjolen! Noen kjoler passer alt - mens andre må du brgrense smykkene litt på - men det er da min mening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...