Gå til innhold

Uklar. Trenger tolk..


Gjest Rune

Anbefalte innlegg

Hadde en hyggelig kveld på byen med ei jente jeg nettopp har møtt, hele kvelden var trivelig, bra stemning, jeg fulgte henne hjem og da jeg ga henne en vanlig klem, var det som hun nesten rygget?? Var ikke full eller voldsom.. men rett etter på fikk jeg melding om at hun håpet hun snart fikk treffe meg igjen...

Jenter dette er rart, hadde hun ikke sendt den sms om at hun vill treffe meg igjen, hadde jeg kanskje aldrig mer tatt kontakt med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg du, dette er ikke rart nei og dette forklarer hvorfor mange norske menn oppfører seg så klønete i forhold til jenter...

Typisk for norske menn er at de leser det de ser - og bare det. En virkelig mann klarer å skille litt mellom det han ser og det som egentlig skjer.

Hun sendte en sms, men hun rygget da du klemte henne...kanskje hun ikke er vandt med casual klemmer? Jeg blir forskerekket når folk jeg knapt kjenner signerer med "klem" på sms. Vi har alle ulike tilnærminger til nærhet og overfladiskhet, ikke sant.

Kanskje denne jenta legger mer i en klem enn hva du gjør? Kanskje det ville ha vært mer naturlig for henne å ta en klem dersom det ble mer mellom dere, men at hun ikke synes det passer sånn i begynnelsen?

Du må ikke finne på å la slike småting stoppe deg i å nå målet om å erobre henne / en dame. Norske menn, skjerp dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

kanskje hun hadde håpet på et kyss, og at det du oppfattet som rygging egentlig var et forsøk på å gjøre det lettere for deg å kysse henne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pål_*
Kjære deg du, dette er ikke rart nei og dette forklarer hvorfor mange norske menn oppfører seg så klønete i forhold til jenter...

Typisk for norske menn er at de leser det de ser - og bare det. En virkelig mann klarer å skille litt mellom det han ser og det som egentlig skjer.

Hun sendte en sms, men hun rygget da du klemte henne...kanskje hun ikke er vandt med casual klemmer? Jeg blir forskerekket når folk jeg knapt kjenner signerer med "klem" på sms. Vi har alle ulike tilnærminger til nærhet og overfladiskhet, ikke sant.

Kanskje denne jenta legger mer i en klem enn hva du gjør? Kanskje det ville ha vært mer naturlig for henne å ta en klem dersom det ble mer mellom dere, men at hun ikke synes det passer sånn i begynnelsen?

Du må ikke finne på å la slike småting stoppe deg i å nå målet om å erobre henne / en dame. Norske menn, skjerp dere.

Så du kan la en mann spandere middag på deg, men ikke ta i mot en uskyldig klem av samme mann?

PS. I andre tråder leser vi om norske menn som er kalde, eller tar lite initiatiiv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

har rygget tilbake jeg og, i slike tilfeller, men betyr ikke at jeg aldri vil se personen igjen, jeg bare handler slik iblant, om jeg blir overrasket...

som frysepulver sier, ville og sendt ho ei mld jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...