Gå til innhold

Kjøper kvinner sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en kjensgjerning at menn i alle tider har kjøpt sex og dette er blir relativt "vanlig". Man høres jo om gutter gjenger som drar på massasje institutter sammen, enten i norge eller i utlandet.

Men hvordan er dette med jenter? Jeg Kjenner jo til at det finnes gutter som selger sex. Så hvordan er dette nå da med jenter. Hvor utbredt er det at jenter kjøper seg sex, og starter det å bli "akseptert" på lik linje med gutta? Og er det andre grunner til at jenter gjør det?

Fint å kunne fått noen kommentarer fra jenter som har forsøkt dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jenter kjøper ikke sex. I hvertfall ikke jeg!! Hvorfor skulle jeg det. Det er jo bare å ta seg en tur ut på by'n så står jo mannfolka i kø..... :wink:

Jeg kunne faktisk ALDRI tenkt meg til å gjort det. Bruke penger på noe så forkastelig som å kjøpe sex når man kan få det helt gratis når som helst....

Skrevet

Tror ikke dette er særlig utbredt.

Jeg kunne ALDRI tenke meg å kjøpe sex av en annen person.

Kan ikke forstå folk som gjør det.

Jeg er egentlig litt sjenert, og det at jeg skulle gå til en person å kjøpe sex... det er helt utenkelig.

Kan ikke fatte og begripe det...

Skrevet

Ja, litt av det inntrykket jeg har fått hitil at jenter er litt sjokkert når man kommer inn på temaet.

Men dette eksisterer jo, det finnes unektelig gutter som selger sex til kvinner. Det er kanskje ikke mange. Noen som sette seg inn i disse kvinnenes situasjon og gi meg et fornuftig svar på grunnen. Det er tydeligvis ikke av samme grunn som menn som kjøper sex....

Skrevet
:lol: Dette må jo bare være "massøren fra oslo" som selger sex. :lol: En ny måte å kapre kunder på? Vel, ikke særlig orginalt. Men det er jo alltids greit med en markedsundersøkelse, ikke sant :sjarmor:
Skrevet

Jeg har ikke selv vært borti det, jeg kan heller ikke forstå hva som får noen til å kjøpe sex. MEN, det er helt klart at det eksisterer! Jeg tror heller ikke det er så helt annerledes en med mannfolk!

Det skal visstnok finnes horestrøk i oslo hvor menn selger seg til kvinner! Det finnes også endel kvinner som reiser til deler av afrika og "får seg litt". (kanskje litt enklere å unnskylde det med en ferie, selv om det faktisk er sexreise de er på!?)

Har også lest om kvinner som kjøper seg sex, både single og gifte. Jeg mener at det var en reportasje om dette i KK eller ett lignende blad for en god stund siden.

Men etter hva jeg kan skjønne, så er det snakk om kvinner som ønsker uforpliktende sex, som vil være sikker på at sexpartner ikke forventer seg noe mer (noe som jo lett kan skje dersom du plukker opp han gratise på byen!!), og sikkert også kvinner som ikke får tak i menn på andre måter.

Jeg er helt overbevisst om at det er like stor mangfold i kvinnelige horekunder som det er i mannlige horekunder.

Og nei, noen av oss kan ikke tro at det går an! Men det finnes faktisk ganske mange menn som heller aldri kunne tenkt seg å kjøpe sex, som ikke fatter at det går an! Det betyr ikke at det ikke eksisterer i særlig grad.

Skrevet

Takk skal du ha Aline, endelig en som kommer med et seriøst og fornuftig svar. Håper det var flere som deg her inne.... :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nok feil at det er kvinner som ikke får tak i på en annen måte.

Det har vert flere reportasjer, som Aline skriver.

Det er ofte vellykkede forretningskvinner som enten er single eller gifte.

De har en betalt elsker. Ofte er han med på forr.reisene og kortere ferieturer.

De er ofte yngre enn henne selv. Alderen på damene er vel ca 35-55 år. D

Skrevet
Takk skal du ha Aline' date=' endelig en som kommer med et seriøst og fornuftig svar. Håper det var flere som deg her inne.... :blunke:[/quote']

Seriøst og fornuftig svar fordi hun skrev det du ville høre? Innleggene fra både Morlock og Bitch var også seriøse -de ga deg SIN mening (som du åpenbart ikke likte, og antydet derfor var "useriøse").

Så da vil du vel se på dette innlegget som useriøst også da, eller?

Det kunne ikke falle meg inn å betale for sex. Det ville blitt helt feil for meg, og tanken byr meg rett og slett i mot. Sex for penger er bare ikke min greie, og ikke i samsvar med mitt forhold til sex.

Nelle :briller:

Skrevet

Nelle: Jeg skjønner hva du mener og tar den kritikken. Det var ikke meningen å stemple noen som useriøse uansett hvilken mening de har. Det var bare måten den ble fremstilt på som jeg kanskje reagerte litt på. Men ingen meninger her jeg liker eller ikke liker. Det jeg ønsker er å få litt forskjellige meninger som kanskje kan gi et lite inntrykk av hvordan det faktisk er. Men det er jo et faktum at dette fenomenet eksisterer, jeg ønsket bare å få et innblikk i hvordan forskjellige kvinner så på dette. :roll:

Skrevet
Det er nok feil at det er kvinner som ikke får tak i på en annen måte.

Jeg tror fremdeles at dette også er en gruppe kvinner som er representert , ihvertfall på den reise-utenlands på sex-reiser! For å få seg litt, og kose seg!

Nelle; det kunne ikke falle inn meg heller å kjøpe sex! aldri i livet!!

Men det finnes jo like herlig kvinner som gjør det fordet!

Det å påstå at det ikke finnes eller ikke er utbredt, fordi man ikke kunne tenke seg det selv, tror jeg er det oslogutt oppfattet som "useriøst".

For som jeg og sa, det finnes menn også som aldri ville funnet på eller kunne tenke seg tanken engang, på å kjøpe sex! Men vi vet jo at det like herlig finnes folk som gjør det. Å påstå noe annet blir litt rart!

Skrevet

Å kjøpe sex ville for meg vært HELT uaktuelt! Om selvtilliten min hadde vært dårlig, så hadde den blitt ENDA dårligere om jeg følte at jeg måtte kjøpe sex. Tross alt kan man få seg gratis sex ganske enkelt. Og oppmerksomheten man får da er på grunn av den man er og ikke fordi man har betalt for det.

Skrevet

Jeg tror det er litt mere utbrett at menn kjøper sex.

Dette forde vi er forskjellig av natur.

Nede på bankplassen i Oslo står det til tider 8-9 biler etter hverandre som er ute etter sex med kvinner.

Dette er menn.

Jeg vet ikke om man kan trekke sammenlikninger med Oslo og andre byer i verden, men det er nok visse likheter.

Hvis det er like stort mangfold av kvinner som kjøper sex, foregår det i tilfelle godt skjult.

Det eksisterer men ikke i like stor grad som med menn.

Skrevet

når jeg sier at det er like stort mangfold blandt kvinnerlige horekunder som mannlige, så sier jeg ikke at det er like mange kvinner som er horekunder som det er menn som er det.

Jeg tror absolutt mannlige horekunder er overrepresentert! Men mangfoldet, altså hvor mange forskjellige "typer" horekunder, tror jeg er ganske likt hos kvinner som hos menn.

Og vi bør ikke benekte at det faktisk er "endel" kvinner som kjøper seg sex, både her i norge, og på reiser til utlandet!

Realistiske kan vi være, uten å måtte like realiteten!

Skrevet

Kvinner trenger ikke kjøpe sex, deter alt for mnage desperate, kronosk kåte mannebein på byen til det...

Eller de reiser til syden, og der slipper de også å betale, og er sikret sex dersom de vil....

Skrevet

Jepp, Lasse har skjønt poenget. Det er såååå mange sprengkåte mannebein der ute, at for oss er det å kjøpe seg sex like bortkasta som å gå på Cubus å kjøpe 2 gensere av samme sort. :blunke:

Skrevet

Hvis jeg som single, selvdrevent kvinnemenneske hadde valget mellom å gå på by'n og sondere terrenget mellom ørtenhundre fulle mannfolk som bare ønsket å feie over meg så uansett, kontra det å kjøpe en massasje i OK omgivelser av en ekspert....en edru en som bare ville skjemme meg bort for en sum penger?

Sex er mer enn et samleie, sex kan også skje uten den store kjærligheten, og med DET utgangspunktet går det kanskje an å se for seg en situasjon :-?

Hvis formålet så uansett ikke var å finne en partner, mener jeg...

Jeg må tenke på dette. Kommer tilbake

Maiken

Gjest sexysadie
Skrevet

Alle de menn jeg har hatt har virkelig vært gratis, og skulle jeg bli så opprådd at jeg ble nødt til å betale for d skulle jeg virkelig ha lett opp en skikkelig kostbar en. Ingen liker å gå til sengs m billige folk....

Skrevet

Maiken: :o :o :o :o :o

Har jeg virkelig ikke sett mulighetene aromaterapi-kurset jeg tok har????

Dersom jeg har et valg mellom å sitte her og kjede meg, og å massere Maiken... Vel, det er jo et lett valg..... :wink::briller::kul::sjarmor:

Skrevet

Er du kursa, du da Lasse :sjarmor: Ikke verst, ikke verst!

Sexysadie, jeg tror faktisk ikke at alle som kjøper sex eller andre "tjenester" i den genren gjør dette fordi de ikke har andre alternativer. Tror overhodet ikke det. Jeg kjenner selv menn som har benyttet seg av slike damer, og det er menn som absolutt ikke MÅTTE gjøre dette. Menn som både ser ok ut, er rene og velstelte, oppegående men som til tross for dette har kjøpt seksuelle tjenester.

Jeg tror enkelte ser på dette som et spenningskick, noe forbudt og svart og annerledes. Ikke som en grisete, utnyttende, kvalm handling. Alt er relativt, og jeg synes det blir litt drygt å sette alle kvinner og menn som noengang har benyttet seg av dette i en slags grise-bås. Det blir for snevert, synes jeg. Og det er ihvertfall å lukke øynene for sannheten å tro at det kun er folk som ikke "har draget" som kjøper sex eller andre kroppslige tjenester av andre.

Jeg tror ikke alle ser så stort på dette med konsekvenser og utnytting av kvinner og slike ting. Jeg tror mange ser på dem som en vare som markedsfører seg selv fordi de vil tjene penger. En slags give and take-greie. Det at bransjen har en svart bakside er nok noe som mange lukker øynene for, og vifter bort. Jeg tror heller ikke at denne baksiden er like svart for samtlige som prostituerer seg eller selger andre seksuelle tjenester.

Og med et sånt spenningsøkende utgangspunkt, så skal ikke jeg påstå hardnakket at dette er noe jeg aldri i verden ville gjort. Ikke fordi jeg ikke har draget, på langt nær. Det å finne en sexpartner på by'n er mildt sagt en smal sak, en scene som appellerer mindre og mindre til meg. Masete er det. Og igjen, hvis jeg var single, så ville denne sjekkescenen blitt for turbulent for meg. Tidkrevende, anmasende og rølpete. Og en vanskelig ting å gjennomføre når det meste av tiden og overskuddet går med til barn og et yrkesaktivt liv.

Men dette blir en søkt problemstilling. En sånn tankelek. Foreløpig så får jeg alt hva jeg makter, helt gratis :) Prøver bare å se at dette har flere sider enn denne æsj og huff og griseri-siden.

Maiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...