Gå til innhold

Boligstyling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig ved boligstyling å låne møbler eller å kjøpe? 

Anonymkode: 0fd93...f8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde boligstyling ved salg.
Det finnes to typer:

1.full styling (gjerne ved utleieleiligheter/tømte leiligheter), da leies møbler osv. dette er dyrt. 

2. styling tips. Det hadde vi ved salg. Det gikk stort sett på ta vekk møbler, kjøp grønn plante osv. vi kjøpte et nytt mindre stuebord på Finn som jeg har lagt ut for salg igjen, og kjøpte sengeteppe osv. men kun mindre rimeligere kjøp. Sengeteppe/pynteputer osv kan du deponere på ved kjøp og levere tilbake etter bilder/visning.

Anonymkode: d47d1...1a2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er det vanlig ved boligstyling å låne møbler eller å kjøpe? 

Anonymkode: 0fd93...f8b

Svar på spm ditt: det leies møbler eller kjøpes. 

Anonymkode: d47d1...1a2

Skrevet

Syntes ikke det var så dyrt da vi gjorde det, de stylet kun ett rom som var tomt også stylet de overflater i alle rom og hang opp bilder, satte planter og redde senger og la puter på sofa. Kostet rundt 12 000kr for 5uker med tingene der, syntes ikke det var så ille. Fikk også tips med hva jeg skulle fjerne, men visste det allerede. også var de kjempe effektive og hyggelige! :)

Anonymkode: 14a3f...82e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 8.03):

Syntes ikke det var så dyrt da vi gjorde det, de stylet kun ett rom som var tomt også stylet de overflater i alle rom og hang opp bilder, satte planter og redde senger og la puter på sofa. Kostet rundt 12 000kr for 5uker med tingene der, syntes ikke det var så ille. Fikk også tips med hva jeg skulle fjerne, men visste det allerede. også var de kjempe effektive og hyggelige! :)

12.000,- for puter i sofaen!? 🤪

Anonymkode: 95f82...538

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

12.000,- for puter i sofaen!? 🤪

Anonymkode: 95f82...538

Jeg skrev at de stylet et helt rom som var tomt. Så.. de fylte altså et helt rom med møbler og dekor? Også stylet de resten av leiligheten. Det andre var jo bare ekstra..

Skrevet

Alt for stylede leiligheter og hus ser helt like ut synes jeg. Og da blar jeg raskt gjennom bildene uten at de fester seg.Aldri i verden om jeg hadde betalt 12000 kroner for styling av et rom.

Det viktigste er ikke at bildene er perfekte,det viktigste er uansett taksrapporten.

Anonymkode: 872ac...417

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...