Gjest laPistola Skrevet 24. november 2021 #21 Skrevet 24. november 2021 Tviler på at ff er frøken fryd. Er det fuck friend? Nei, de betaler ikke. Er ff er rar forkortelse for sugardaddy jeg ikke har forstått? Da betaler de for ting etter avtale. Merkelig tråd.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #22 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fader, så jeg må tvinge han til å la meg betale for ett eller annet for å unngå prostitusjonsstempel? Anonymkode: e6be4...c31 Her blir det vel substance over form? Hvis du i realiteten ER prostituert, spiller det liten rolle om du prøver å pakke det inn som noe annet. Anonymkode: 77a03...359 1
Anonym11223344 Skrevet 24. november 2021 #23 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fader, så jeg må tvinge han til å la meg betale for ett eller annet for å unngå prostitusjonsstempel? Anonymkode: e6be4...c31 Ja.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #24 Skrevet 24. november 2021 Føler begrepene begynner å bli veldig flytende her, altså. Da fuck friend-begrepet oppsto (en gang i min ungdom), var det en betegnelse som henspilte på at man kun møttes for sex. Man hadde ingen relasjon utenom det. Så i mine øyne er man forbi fuck friends hvis man gjør kjæresteaktiviteter sammen. Og når man gjør kjæresteaktiviteter sammen, da betaler man litt hver, slik at det blir noenlunde jevnt. Anonymkode: b08a0...471 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå