AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Jeg var inne på helsenorge for å sette meg opp på venteliste hos en av de populære fastlegene på senteret her, men på han jeg helst vil ha står det «ikke tilgjengelig for deg» Hva betyr det? Kan de reservere seg fra meg som pasient eller er har han reservert seg fra å ha en venteliste? Anonymkode: 3480d...f89
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Kan være at ventelisten hans er så lang at det er urealistisk å få han. Eller han planlegger å slutte. Anonymkode: 36e6f...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Er fordi de ikke har venteliste, eller full venteliste. Står det samme på flere leger her når jeg skulle velge. Anonymkode: 729fb...0f8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg var inne på helsenorge for å sette meg opp på venteliste hos en av de populære fastlegene på senteret her, men på han jeg helst vil ha står det «ikke tilgjengelig for deg» Hva betyr det? Kan de reservere seg fra meg som pasient eller er har han reservert seg fra å ha en venteliste? Anonymkode: 3480d...f89 Full venteliste vil som oftest være årsaken. Det burde kanskje vært formulert annerledes på helsenorge, så folk ikke blir krenket. Anonymkode: 99b43...866 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Full venteliste vil som oftest være årsaken. Det burde kanskje vært formulert annerledes på helsenorge, så folk ikke blir krenket. Anonymkode: 99b43...866 Haha, er ikke krenket. Men har vært hos den legen en gang. Dumt hvis han tenkte at den pasienten skal jeg aldri ha. 😂 Anonymkode: 3480d...f89
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er fordi de ikke har venteliste, eller full venteliste. Står det samme på flere leger her når jeg skulle velge. Anonymkode: 729fb...0f8 Ja men daså, da er de ikke tilgjengelig punktum. Ikke tilgjengelig for noen. Anonymkode: 3480d...f89
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 Det kan også være at han tenker å redusere listen sin gjennom "naturlig avgang", dvs at listen kortes ned ved at folk flytter vekk, bytter til andre eller dør, slik at listen aldri kommer ti å åpne for pasienter igjen. Anonymkode: f9ebc...800
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja men daså, da er de ikke tilgjengelig punktum. Ikke tilgjengelig for noen. Anonymkode: 3480d...f89 Uansett årsaken til legen, så er dette korrekt. Fastlegen kan ikke nekte enkelte pasienter på listen sånn uten videre. Anonymkode: 99b43...866
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå