AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Hei. Er mann på 18 år som har fått store viker og tynt hår. Kan noen ganger nappe hår. Jeg har slitt med vitaminer tidligere og skal til legen Og få sjekka det opp. Er det sånn at håret gror tilbake hvis det er vitaminmangel det kommer av? Anonymkode: f171d...6ff
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Er mann på 18 år som har fått store viker og tynt hår. Kan noen ganger nappe hår. Jeg har slitt med vitaminer tidligere og skal til legen Og få sjekka det opp. Er det sånn at håret gror tilbake hvis det er vitaminmangel det kommer av? Anonymkode: f171d...6ff Ja, det skal gro tilbake hvis det er pga vitaminmangel. Hvorfor napper du håret? Anonymkode: 614d6...251
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det skal gro tilbake hvis det er pga vitaminmangel. Hvorfor napper du håret? Anonymkode: 614d6...251 Jeg napper ikke håret. Jeg har bare prøvd for og se hvor løst det er. Er ikke ille skalla jeg. Men er bare 18 år og tynn pannelugg Anonymkode: f171d...6ff
Djungelvrål Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg napper ikke håret. Jeg har bare prøvd for og se hvor løst det er. Er ikke ille skalla jeg. Men er bare 18 år og tynn pannelugg Anonymkode: f171d...6ff Hvis det er genetisk så er det lite du kan gjøre. Se på far, bestefar, onkler....er disse tynne i håret er det sannsynlig at du også vil bli det.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 Peonjenta skrev (1 minutt siden): Hvis det er genetisk så er det lite du kan gjøre. Se på far, bestefar, onkler....er disse tynne i håret er det sannsynlig at du også vil bli det. De er helt skalla. Men ble ikke det før dem var 30+ Anonymkode: f171d...6ff
Lonehill Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 https://www.enebak.no/funfact-om-hartap/
Djungelvrål Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 Lonehill skrev (11 minutter siden): https://www.enebak.no/funfact-om-hartap/ Problemet med høye doser av D-vit er at man blir veldig forstoppet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå