Gå til innhold

Hårtap! Og gjenvekst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er mann på 18 år som har fått store viker og tynt hår. Kan noen ganger nappe hår. Jeg har slitt med vitaminer tidligere og skal til legen Og få sjekka det opp. Er det sånn at håret gror tilbake hvis det er vitaminmangel det kommer av?

Anonymkode: f171d...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. Er mann på 18 år som har fått store viker og tynt hår. Kan noen ganger nappe hår. Jeg har slitt med vitaminer tidligere og skal til legen Og få sjekka det opp. Er det sånn at håret gror tilbake hvis det er vitaminmangel det kommer av?

Ja, det skal gro tilbake hvis det er pga vitaminmangel. Hvorfor napper du håret? 

Anonymkode: 614d6...251

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det skal gro tilbake hvis det er pga vitaminmangel. Hvorfor napper du håret? 

Anonymkode: 614d6...251

Jeg napper ikke håret. Jeg har bare prøvd for og se hvor løst det er. Er ikke ille skalla jeg. Men er bare 18 år og tynn pannelugg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg napper ikke håret. Jeg har bare prøvd for og se hvor løst det er. Er ikke ille skalla jeg. Men er bare 18 år og tynn pannelugg 

Hvis det er genetisk så er det lite du kan gjøre.  Se på far, bestefar, onkler....er disse tynne i håret er det sannsynlig at du også vil bli det. 

Skrevet
Peonjenta skrev (1 minutt siden):

Hvis det er genetisk så er det lite du kan gjøre.  Se på far, bestefar, onkler....er disse tynne i håret er det sannsynlig at du også vil bli det. 

De er helt skalla. Men ble ikke det før dem var 30+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...