AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Kiropraktoren vil gjerne at jeg skal snakke til han om mine personlige problemer, noe som virker merkelig, siden det er nakken min som har problemer og ikke psyken min. Det virker som om han tror jeg får vond i nakken min fordi jeg er anspent da, men det er pga alt for mye stillesittende arbeid nakken min lider og ikke noe annet. Lurer imidlertid på om en kiropraktor har taushetsplikt angående det de får vite i en behandlingssamtale? Anonymkode: b14f5...027
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Alt helsepersonell har taushetsplikt! Og du, smertene i nakken kan lett komme av psykiske problemer! Det kan sitte flere år med personlige problemer i nakken, så ikke bare skyld på arbeidet ditt! Anonymkode: 880f0...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Ja, de har taushetsplikt. Anonymkode: e901f...137
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt helsepersonell har taushetsplikt! Og du, smertene i nakken kan lett komme av psykiske problemer! Det kan sitte flere år med personlige problemer i nakken, så ikke bare skyld på arbeidet ditt! Anonymkode: 880f0...ac9 TS her... jo jeg skylder på arbeidet mitt, for det går nemlig alltid bort et par uker inn i ferien.... Anonymkode: b14f5...027
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 De har taushetsplikt, men ikke alle bryr seg om det. De jobber ofte alene med pasienter, og de har ikke kollegaer rundt seg. Min kiropraktor snakker om pasienter han har på kontoret sitt. Fortalte meg at kusinen min er umulig å utføre trykkbølge behandling på, da hun ikke tåler smerte. At hun burde snart skjønne at hun må slutte å jogge på asfalt da hun har vondt i kneet. Han går nok over grensen, men jeg bryr meg ikke. Tar aldri opp igjen ting han sier til meg likevel. Men det gjør at jeg sier lite om meg selv Anonymkode: 1c836...04a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå