AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Sist gang jeg skulle ha time med psykiateren jeg går til hadde han glemt meg, så fikk beskjed om at han skulle ringe senere på dagen for å avtale ny tid. Det gjorde han ikke. Jeg merker jeg tar det veldig personlig. Har jeg gjort noe galt? Liker han meg ikke lengre? Har han tenkt til å avslutte meg? Anonymkode: 174bb...a51 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Sikkert en rasjonell forklaring som ikke innebærer deg. Mye som kan ha skjedd (f .eks sykdom) og vent med å slå deg selv i hodet før du har et svar fra han. Anonymkode: e8fcd...307 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Sist gang jeg skulle ha time med psykiateren jeg går til hadde han glemt meg, så fikk beskjed om at han skulle ringe senere på dagen for å avtale ny tid. Det gjorde han ikke. Jeg merker jeg tar det veldig personlig. Har jeg gjort noe galt? Liker han meg ikke lengre? Har han tenkt til å avslutte meg? Anonymkode: 174bb...a51 Som sagt i den andre tråden din; psykiateren skal ringe deg denne uken. Det er bare mandag i dag... Han glemte ikke deg, han glemte timen med deg. Anonymkode: 9fb4a...a02
Fru2020 Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Jeg hadde blitt lei meg om det skjedde meg, fordi samtaler med psykiateren min er viktige for meg og jeg vil ikke gå glipp av en time. Men jeg hadde ikke er sekund tenkt at det hadde noe med meg å gjøre. Alle kan glemme ut avtaler innimellom, av og til er arbeidsdagene bare litt for hektiske. Mennesker gjør feil.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 Han er bare et menneske, så han har også sine utfordringer. For alt du vet kan det hende at han går gjennom samlivsbrudd nå, eller at moren hans ligger for døden, at barnet hans er sykt, at han selv sliter med sykdom. Livet skjer alle, også psykiatere. Vis forståelse, og vær et greit medmenneske. Anonymkode: 326f1...6d9 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Det er ikke personlig, det har skjedd meg også. Det kan være mange ting som er grunnen, men det er ikke fordi h*n ikke liker deg. Det kan være mye å gjøre, både på jobb eller personlig i livet som spiller inn her. Men anbefaler deg å ta det opp når dere møtes igjen, her er det et tankesett du må jobbe med Anonymkode: 98976...707
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 Det er ikke sånn DPS eller helsevesenet fungerer. At hvis pasienten gjør noe galt, eller psykiater/lege ikke liker pasienten, så får han sekretæren til å ringe og si at han har glemt timen? Det ville vært helt sykt. Det skjer ikke. Anonymkode: 69fe0...051
Gjest supernova_87 Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 Det skjedde meg for litt siden. Behandler skulle sende innkalling til ny time en torsdag. Mandag hadde jeg ikke hørt noe, så jeg purret på. Purret igjen på fredagen. Da fikk jeg innkalling til ny time 2 uker frem i tid. Var dritkjipt. Følte meg glemt og ikke prioritert. Men det var strukturelle utfordringer, sykdom og kurs som gjorde til det. Handler ikke om meg.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #9 Skrevet 23. november 2021 Det handler ikke om deg, men om hans jobbstress. Men jeg skjønner følelsen din. Du har åpnet deg for en person du stoler på, og har delt sjelen din med. Han er viktig for deg, så opplever du at han faktisk ikke har tenkt på at du kommer den dagen. Det er da en får følelsen av at en ikke er viktig eller prioritert. Det er en normal følelse å ha, men det handler ikke om deg Anonymkode: f4b09...97c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #10 Skrevet 23. november 2021 Garantert ikke noe personlig, men en surrekopp du bør følge med på om gjør sånt igjen, for da burde du bytte til en som faktisk gjør jobben sin og ikke surrer den vekk Anonymkode: 82bd0...7ab
Duff Skrevet 23. november 2021 #11 Skrevet 23. november 2021 Forstår følelsen men du må vite at det ikke er deg det er noe galt meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå