AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Er det fysisk mulig å ha fått kraniebrudd uten smerter bortsett fra rett etter smellet? Slo meg i pannen/mellom øyenbrynene forrige uke, et skikkelig smell og det gjorde skikkelig vondt der og da. Jeg gikk på en lyktestolpe🤦🏽♀️Kom meg fort hjem og fikk iset en stund. Ble ikke noe svimmel, uvel, kvalm, mistet bevissthet, trøtt, hodepine, pupillforskjell, ikke noe vann/blod fra ører eller nese eller noe som helst. Har heller ikke hatt noe smerter bortsett fra at det er ømt hvis jeg presser der det smalt. Fikk en hevelse og ble rød i pannen og dagen etter fikk jeg blåveis, blåmerker i øyekrokene på begge øyne, de har blitt gul/grønne nå. Er det noe sannsynlighet for at det ble en større skade når jeg ikke merker noe som helst? Sånn bortsett fra at det ser skikkelig dust ut med blåveiser. Har ikke merket noe til noe konsentrasjonsproblemer, hodepine, søvnproblemer e.l. Anonymkode: fec19...33a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Kraniebrudd har du nok ikke. Men du kan ha brudd i ansiktskjelettet uten særlige smerter Anonymkode: 79beb...1e5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kraniebrudd har du nok ikke. Men du kan ha brudd i ansiktskjelettet uten særlige smerter Anonymkode: 79beb...1e5 Er det noe farlig? Anonymkode: fec19...33a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå