AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Del Skrevet 22. november 2021 Jeg må bytte «beite». Er lærer og dette skoleopplegget vil jeg ikke lenger være en del av. Men må ha noe andre fag, ett eller annet. Har kikket på https://www.nki.no/studievelger/digital-markedsforing-komplett-del-1-2-og-3 Andre tips? Anonymkode: 85bf9...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Del Skrevet 22. november 2021 Betale 20 00 for å lære en hel masse apper? Hvis du skal lære markedsføring så ville jeg tatt en kurs på uni/høgskolenivå og ikke minst ser det bedre ut på cv. Anonymkode: 8fa6c...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Del Skrevet 22. november 2021 Takk for godt innspill. Jeg er avhengig av nettstudier om jeg skal komme meg ut av skolesystemet. Anonymkode: 85bf9...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Del Skrevet 22. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Takk for godt innspill. Jeg er avhengig av nettstudier om jeg skal komme meg ut av skolesystemet. Anonymkode: 85bf9...8da Bi blant annet har ulike nettkurs til en lavere pris og du lærer faget. SJekket litt nedover på siden og det kan stilles spørsmål om hvor mye markedsføring man egentlig lærer på kurset du linker til. Anonymkode: 8fa6c...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 23. november 2021 #5 Del Skrevet 23. november 2021 Ikke ta markedsføring! Ta evt økonomi og ledelse med fokus på markedsføring. Det åpner de samme mulighetene for jobb+litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå