Gå til innhold

53 år og jomfru..


Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke noe på at de drar pga armen din. Jeg hadde dritt langt i om en jeg datet hadde en slik skade. For de fleste kvinner betyr ikke det noe, så lenge de finner det de har behov for ellers, i mannen de dater 

Anonymkode: 4bc71...d6e

En på par å femti i den situasjonen så er det ikke rart at han utstråler en form for usikkerhet som gjør at dere stikker. 

antar han ikke nevner at han aldri har hvert med en jente å jenter ser på han som skada gods uansett for sier han noe så er det galt, å sier han ikke noe så utstråler han usikkerhet.

min antagelse.

Anonymkode: 19f14...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg forstår det slik at du har vært på date og armen har blitt eksponert og damene har stukket?

Dette har så blitt en forventning om at de skal stikke og da har det blitt null forsøk på dating?

Men du prater fortsatt dagligdags prat uten flørting med kvinner?

Har du noen fritidsinteresser?

Jeg vil foreslå at du begynner med svømming som eksponeringstetapi for armen om det er medisinsk mulig. Begynn på en tid med lite besøk. Da vil betydningen av armen avta vil jeg tro. Etterhvert kan du begynne å føre samtaler i bassenget også ikke for å sjekke, men for å normalisere armen svare på spørsmål osv.

Det kan være lurt å ta dette med en psykolog.

Ellers virker du å være en god verson av deg selv med livet på stell så bare fortsett så har du et liv en kvinne kan komme til å komplettere.

Endret av Flintis
Skrevet

Synes du burde begynne å gå i t-skjorter ❤️ husk at selvtillit er sexy! 

Anonymkode: 700f3...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...