Gå til innhold

53 år og jomfru..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil si jeg alltid har vært en svært sosial mann med gode egenskaper. Da jeg var 20 år gammel var jeg involvert i et husbrann. Har utrolige store brannskader på venstrearmen, som jeg dessverre må leve med. Etter ulykken har jeg slitt med utrolig dårlig selvtillit, fortsatt den dag i dag. 😕 
Utseendemessig ser jeg faktisk ganske grei ut, vil kanskje si en 6-7 av 10. Elsker også å trene, er vel det som holder meg oppe. 
Jobber som ingeniør i geologi-bransjen. 

Absolutt alle damene jeg har snakket med, ender opp med å dra fra meg, pga armen min. Virker som at alle blir svært skremt av synet. :( Går derfor aldri med kun t-skjorte. Til og med når det er sommer og 25 grader ute. 

Er også jomfru. Min aller største drøm er  å komme hjem til en kone og barn, som smiler når de ser meg. En kone som forstår meg og elsker meg for den jeg er. Om denne drømmen blir til en virkelighet, vet jeg ikke. :( Den biologiske-klokken tikker tross alt. 

Dagene er svært ensidige. Drar på jobb og kommer hjem til et tomt hus, dag for dag. Har 
heldigvis noen gode venner som gjør meg glad.   :) 
Går på tur sammen med hunden min hver eneste dag, han er livredderen min og ikke minst min bestevenn! :) 

Prøver å tenke positivt og forteller meg selv hver morgen at kommer til å gå bra! 

Anonymkode: 872bb...44d

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: aa2c6...7ce

• Liker 4
Skrevet

Huff, svært så overfladiske disse tidligere datene har vært. 

Anonymkode: dc7b0...6d3

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke noe på at de drar pga armen din. Jeg hadde dritt langt i om en jeg datet hadde en slik skade. For de fleste kvinner betyr ikke det noe, så lenge de finner det de har behov for ellers, i mannen de dater 

Anonymkode: 4bc71...d6e

• Liker 20
Skrevet

Tror det skal være mulig å finne noen selv om du har skader på armen. Jeg personlig hadde ikke brydd meg om det hadde vert brannskader på armen, det har jo ingen betydning. Kanskje du må tenke at det finnes mange som aldri ville brydd seg om det. Prøv å ikke ha oppmerksomheten din rettet mot skadene på armen din når du er på date :) 

Anonymkode: d9325...3e5

• Liker 4
Skrevet

Drar de seriøst på grunn av brannskaden? I så fall er det skikkelig frekt gjort. Du fortjener bedre enn ei som ikke tåler å se en skade. Du kan fortsatt finne henne. 

Skrevet

Folk med langt større handicap får seg både kone og barn. At komplekser har ødelagt for deg er jo ikke noe bra. Men har aldri tanken streifet deg at det finnes hjelp å få?

Ta overvektige folk for eksempel. En feit person som ikke har komplekser klarer seg langt bedre enn noen som forhindrer seg selv hele veien. 

Selvfølelse har utrolig mye å si for hvordan man klarer seg i nære relasjoner. Armen får du ikke gjort så mye med, men hvordan du forholder deg til det kan du kanskje få litt hjelp med. 

Anonymkode: bb863...c5a

• Liker 2
Skrevet

Du kan operere bort noe av skaden. Mange med stygge brannskader har fått fjernet de, ulike operasjoner og lag de legger på.

Anonymkode: 5b389...f04

Skrevet

Du burde hvertfall gå med T-shirt om sommeren, de fleste mennesker har stor forståelse for skader/ulykker ect. 

Noen kan glo litt, men folk flest venner seg utrolig fort til ting som er annerledes.

Du må bare eie det. 

De fleste damer har komplekser for det utroligste, ting ofte menn ikke ser. Kan gi en viss trygghet om du ikke var perfekt heller.

Men du MÅ eie det! Selvtillit og glimt i øyet selger det meste!

De skal ikke bo med armen din, tro meg, den teller ikke.

Tror ikke det finnes EN dame her på forumet som tenker at brannskader på en arm er dealbraker om mannen er ålreit ellers.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Prøver å tenke positivt og forteller meg selv hver morgen at kommer til å gå bra! 

Hva med å bli homo? Må du date en kvinne?

Anonymkode: 3b8ce...184

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjent to menn i rullestol, en av dem lam fra nakken og ned, som begge fant seg damer som var flotte på alle måter. Du må ha vært uheldig, vet du om avvisningene har skyldtes armen? Vi må alle tåle noen avvisninger, men jeg kan lett se for meg at man, dersom man har en «skavank», kan tenke at den er årsaken og derfor bli redd for å kaste seg ut i det på nytt. Men det skal definitivt ikke være noe problem å finne noen for deg!

Anonymkode: 36812...afa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Vil si jeg alltid har vært en svært sosial mann med gode egenskaper. Da jeg var 20 år gammel var jeg involvert i et husbrann. Har utrolige store brannskader på venstrearmen, som jeg dessverre må leve med. Etter ulykken har jeg slitt med utrolig dårlig selvtillit, fortsatt den dag i dag. 😕 
Utseendemessig ser jeg faktisk ganske grei ut, vil kanskje si en 6-7 av 10. Elsker også å trene, er vel det som holder meg oppe. 
Jobber som ingeniør i geologi-bransjen. 

Absolutt alle damene jeg har snakket med, ender opp med å dra fra meg, pga armen min. Virker som at alle blir svært skremt av synet. :( Går derfor aldri med kun t-skjorte. Til og med når det er sommer og 25 grader ute. 

Er også jomfru. Min aller største drøm er  å komme hjem til en kone og barn, som smiler når de ser meg. En kone som forstår meg og elsker meg for den jeg er. Om denne drømmen blir til en virkelighet, vet jeg ikke. :( Den biologiske-klokken tikker tross alt. 

Dagene er svært ensidige. Drar på jobb og kommer hjem til et tomt hus, dag for dag. Har 
heldigvis noen gode venner som gjør meg glad.   :) 
Går på tur sammen med hunden min hver eneste dag, han er livredderen min og ikke minst min bestevenn! :) 

Anonymkode: 872bb...44d

Det er bare trist kjære deg

Håper det ordner for deg vennen

Skal tenke på deg ❣️🥰

Anonymkode: 78d4e...490

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med å bli homo? Må du date en kvinne?

Anonymkode: 3b8ce...184

Hvorfor i alle dager skulle det fungere bedre?! Homofiles krav og mangel på respekt for folk som avviker fra deres eget speilbilde, er i en langt annen liga enn en brannskade på en arm!

Anonymkode: 962ed...0dc

Skrevet

Er du sikker på at armen er hovedgrunnen til at du aldri har hatt dame? Jeg syns det høres usannsynlig ut. Spesielt når man blir litt godt voksen er ikke slike overfladiske ting så viktige når man skal velge partner. Det finnes mange som, for å være politisk ukorrekt, ser direkte stygge ut som får seg kjæreste. Det finnes folk med stygge og rare kropper som får seg kjæreste og det finnes folk med ulike handicap som får seg kjæreste. Hvis jeg var deg, ville jeg sett på muligheten for at det kanskje er andre ting som gjør at du jager kvinner vekk.

Anonymkode: 53773...fcf

Skrevet

Det der hadde jeg aldri brydd meg om! Siden du har så problemer med det at du ikke går med t-skjorter vil jeg heller tro at det forstyrrer deg såpass at du ikke klarer å være avslappet med damene? Og at det står i veien for deg og ikke armen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du sikker på at armen er hovedgrunnen til at du aldri har hatt dame? Jeg syns det høres usannsynlig ut. Spesielt når man blir litt godt voksen er ikke slike overfladiske ting så viktige når man skal velge partner. Det finnes mange som, for å være politisk ukorrekt, ser direkte stygge ut som får seg kjæreste. Det finnes folk med stygge og rare kropper som får seg kjæreste og det finnes folk med ulike handicap som får seg kjæreste. Hvis jeg var deg, ville jeg sett på muligheten for at det kanskje er andre ting som gjør at du jager kvinner vekk.

Anonymkode: 53773...fcf

Noen gode poenger der!

Man mener å vite at manglende selvtillit og selvbilde faktisk virker frastøtende på andre mennesker, kanskje i særdeleshet motsatt kjønn. Det indre man har problemer med, som igjen kan skrive seg fra dårlige ytre vibber, blir på sett og vis synlig på utsida, ubevisst.

TS' tilfelle behøver ikke være så "forenklet", men av egen erfaring vet jeg etter mange års erfaring og undring over livets forskjellige fasetter, at et ramponert indre er synlig på utsida. Uten at jeg har gått inn for det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke noe på at de drar pga armen din. Jeg hadde dritt langt i om en jeg datet hadde en slik skade. For de fleste kvinner betyr ikke det noe, så lenge de finner det de har behov for ellers, i mannen de dater 

Anonymkode: 4bc71...d6e

Veldig enig. Har selv blitt påkjørt av en bil, og har utrolig stygge arr etter det. Hjalp ikke da jeg fikk føflekkreft og måtte fjerne en stor bit av armen. Føler enormt på det selv hvis jeg tar av meg foran en ny person, men det kastes et blikk, også er det ikke noe mer. Ofte tror jeg vi også linker de traumatiske opplevelsene vi har (ulykke, brann osv) til skaden. Du må bare se forbi det og fortsette å date. Vis fram armen din, så ser de den fra starten og du trenger ikke å grue deg til å vise den fram. Da vet du også at de ikke bryr seg når de dater deg. Masse lykke til 😊

Anonymkode: a7bc5...d3c

• Liker 2
Skrevet

Det er utrolig hvor fort årene går, når man har dårlig selvtillit og er full av usikkerheter. Særlig den biten med å aldri ha vært intim med noen, kan ofte bli et hinder for å greie å nærme seg noen.  Jeg tipper ts har en høy terskel for å kjøpe sex, men det hadde trolig hjulpet på, å få kvittet seg med det hindret.  

Jeg er like gammel som ts, og merker at vi menn uten altfor mye laster og uvaner, er forholdsvis attraktive.  Å få egne barn kan bli vanskelig,  men det kan f.eks gå an å finne ei med barn i skolealder. 

Lykke til! 

Anonymkode: 15c69...64c

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke noe på at de drar pga armen din. Jeg hadde dritt langt i om en jeg datet hadde en slik skade. For de fleste kvinner betyr ikke det noe

Altså. Når du selv bruker fleste , så åpner du for at det finnes få.  Du kan i minste skjære hardt gjennom og påstå at ingen damer er så overfladiske. Som er feil. Det finnes faktisk veldig overfladiske folk der ute, selv om de fleste heldigvis ikke er sånn. Ts skal bare være glad for at damene forsvinner med den holdningen der. Der burde fokuset være. For det er sannsynligvis andre faktorer med her.

Anonymkode: 5e1a4...b33

Skrevet

Helt ærlig så drar ikke alle pg av armen din, noen ja men ikke alle. Det kan nok heller være din usikkerhet angående armen som gjør at de drar i kombinasjon med andre sosiale egenskaper. 

Om du ikke kommer dit du ønsker med barn, så kan jeg love deg at det ikke er så idyllisk som du tror. Man blir veldig glad i dem men samtidig er det som å få en jobb til. Men det er fullt oppnåelig for deg å få en kjæreste. Du må garantert jobbe med selvsikkerheten og lære deg hvordan dette med å dra damer fungerer, er ikke for sent det. 

Anonymkode: 7469d...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...