Gå til innhold

Å bryte med venner fordi man blir ekskludert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest utallige tråder her inne om vennskap og utestengelse. Det er så vondt å lese om alle som opplever å ha «gode venner» som plutselig ekskluderer og utestenger på aktiviteter, fester og bursdager. Jeg får så vondt av mange, og dessverre så har jeg opplevd det selv også. 
 

Har prøvd lenge og hardt å bli med i gjengen fra ungdomsskolen, og jeg ser ut til å bli «godkjent» samt blir inkludert men aldri helt. Jeg derimot inviterer og bjudar på og de kommer hit, men aldri får jeg invitasjon tilbake🥺 Det gjør bare mer å mer vondt, og nå er det så vondt at jeg ser ingen annen utvei en å kutte ut hele gjengen fordi de gjør så vondt å se er henge sammen men ikke jeg. 

Jeg opplevde noe skikkelig ubehagelig nettopp, og det var at alle var på venninnekveld men ikke jeg. Jeg satt med ingen invitasjon men samtlige var veldig interessert i å sende meg snap der de trykket opp i trynet mitt at jeg ikke var der men det var de.. 

Jeg ble så glad når vi fikk tilbake kontakten da vi hang sammen store deler av oppveksten, og jeg ble overlykkelig over at vi hang sammen igjen. Plutselig i fjor på denne tiden så ble det stille igjen. Jeg hørte ikke et pip selv om jeg sendte snap, meldinger og morsomme videoer. Jeg prøvde å ta hintet, men plutselig tok hun ene kontakt igjen.. Jeg var tydelig såret og jeg ble veldig lei meg over at hun hadde ghostet meg. Når jeg tok det opp med henne da hun ikke hadde invitert meg i bursdagen så latet hun som ingenting å hun virket konfliktsky. Jeg satt igjen som en idiot å følte meg brukt og tråkket på. Hun er så sykt konfliktsky og jeg føler hun går rundt grøten sammen med resten.. 

Så oppdaget jeg i helgen at alle var på venninnetur ute å spiste men ikke jeg, igjen. Og snappene haglet inn og igjen ble jeg påmint om at de var invitert men ikke meg og faen så vondt det gjorde! 
 

 

Anonymkode: b9555...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...