Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 hvor er det? Jeg og typen skal på tur! Helst en storby men det er egentlig det samme! Vi skal prøve å bringe nytt liv i forholdet vårt og pleie det skikkelig på turen... under 5000 pr pers.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 Har ikke vært der før, men hva med Venezia?? Skal jo være super romantisk!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #3 Skrevet 10. oktober 2005 aruba er verdens mest romantiske plass på jord.
Holly Hobbie Skrevet 10. oktober 2005 #4 Skrevet 10. oktober 2005 Conero-kysten i Italia. Bo paa Hotel Monteconero, et nyrenovert gammelt kloster, og nyt utsikten over turkist hav og Conero nasjonalpark...svoem i svoemmebassenget, spill tennis, gaa koselige eller utfordrende turer og for all del besok stranden Due Sorelle - jeg har vaert i Karibien men denne stranden tar kaken. Utrolig vakkert og krystallklart, rent vann. Spis sjoemat eller pizza i koselige restauranter om kvelden. Hvis du trenger mer info send meg en pm (neida, jobber ikke for den italienske ambassaden, bare digger Conero-omraadet...).
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 Aruba? jeg har aldri hørt om den plassen før, hvor er det:icon_question: og hva slags type reise er det? jeg tenkte litt på Roma også..er det romantisk..?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #6 Skrevet 10. oktober 2005 Praha kan være super romantisk! Billig er det også. Vi var der i august og betalte ca 5500 for en langhelg med fly og hotell. Prisen er for 2 pers.....
Blueberry Skrevet 12. oktober 2005 #7 Skrevet 12. oktober 2005 Budapest! Øst-Europas Paris. Vi var der i begynnelsen av november i fjor. Betalte vel totalt 7000,- for ei uke på 3-stjerners hotell. Bestilte på reisefeber.no. Veldig fornøyd!
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #8 Skrevet 13. oktober 2005 Men hvis dere ikke vil reise så langt så syns jeg Stockholm også er en romantisk by.
Palmen Skrevet 13. oktober 2005 #9 Skrevet 13. oktober 2005 Mine favorittsteder i økonomisk bra avstand til Norge (dvs kan få en langhelg for to for under 10000): NICE, Frankrike: fin temperatur stort sett hele året. Nydelig med steinstrand på rivieraen, og hav så langt øyet kan se. Koselig å rusle fra blomstermarkedet og oppover de trange smugene i gamlebyen. Der finnes det også mange gode, billige og romantiske restauranter. (kom nettopp hjem derfra, så har mange reisetips om ønskelig!) VENEZIA, Italia: også koselig og romantisk by. Stemningen der er helt spesiell og suveren. Baksiden er at det er dyrt med hotell i sentrum, med mindre du får en bra pakkepris eller bor rett utenfor Venezia og tar buss/taxi. KØBENHAVN: liker meg kjempegodt i København! Kanskje ikke så eksotisk eller spesielt, men å ta inn på et fint hotell, og spise lunch i Nyhavn kan jeg gjøre når som helst! MILANO, Italia: byen som har noe for en hver smak, selv om byen i seg selv er helt "vanlig". MItt poeng er at en romantisk weekend på være romantisk på begges prinsipper, ikke bare hva den ene syns er fint. Milano har kunst, musikk, historie, fotball og shopping på ett sted! Har vært der flere ganger der vi har vært på fotballkamp først og deretter ute på romantiske steder for å spise middag, - helt suverent og max romantisk for oss begge. PRAHA: har dessverre ikke vært i Praha på mange år, men vet at man kan få veldig bra langweekend-deals der. Men, Karlsbroen, presidentpalasset og gamlebyen husker jeg som veldig romantiske steder. Husker jeg tenkte at jeg ville tilbake på bryllupsreise.... Også en by med mye historie og kulturtilbud.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #11 Skrevet 13. oktober 2005 aruba? øy i karibien, rett nord for venezuela. digger plassen, atmosfæren, varmen, hvite strender og turkis hav. digger også lyden av språket der
Huldra:) Skrevet 19. oktober 2005 #12 Skrevet 19. oktober 2005 Conero-kysten i Italia. Bo paa Hotel Monteconero, et nyrenovert gammelt kloster, og nyt utsikten over turkist hav og Conero nasjonalpark...svoem i svoemmebassenget, spill tennis, gaa koselige eller utfordrende turer og for all del besok stranden Due Sorelle - jeg har vaert i Karibien men denne stranden tar kaken. Utrolig vakkert og krystallklart, rent vann. Spis sjoemat eller pizza i koselige restauranter om kvelden. Hvis du trenger mer info send meg en pm (neida, jobber ikke for den italienske ambassaden, bare digger Conero-omraadet...). ← Høres supert ut Hvor på kant av landet ligger det? Kan det kombineres med noen dager i Roma? Hvilket reiseselskap brukte dere? Mange spørsmål her, men vi sitter og vurderer bryllupsreisedestinasjoner
Boogie Skrevet 24. oktober 2005 #13 Skrevet 24. oktober 2005 *Dytter* Vil gjerne ha svar på det samme som Huldra lurer på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå