Gå til innhold

Hvordan kommer du deg til jobb/skole?

Hvordan kommer du deg til jobb/skole?  

73 stemmer

1. 1. Hvordan kommer du deg til jobb/skole?

• Egen bil
      22
    • Kjører sammen med andre
      4
    • Buss
      11
    • Tog/trikk/annen offentlig transport
      10
    • Går
      18
    • Sykler
      7
    • Hopper
      1

Fremhevede innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg tar buss. Og går, fordi bussen stopper et stykke fra der jeg jobber. Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjørt hittil i skoleåret. Er omtrent 45 min å kjøre. Tok tog hele forrige året, og begynner nok å ta tog til vinteren også. Er en farlig ulykkesvei med flere dødsulykker ganske "ofte", så føler det er tryggest å ta tog om vinteren i det minste..

Skrevet

Litt vanskelig å svare på siden jeg bruker flere ting. Jeg tar T-bane til universitetet, men bussen hjem igjen.

Skrevet

Jeg går - det tar ca. 40 minutter hver vei.

Skrevet

Til jobb tar jeg buss og går et lite stykke.

Hjem tar jeg trikken og går...

Skrevet

Tar trikken, bussen eller toget, avhengig av hvor jeg jobber:) Men alltid kollektivt!!

Skrevet

Kjører Vespa, men var ikke noe alternativ for scooter/moprd...

Men nå når det begynner å bli kaldere så kommer jeg til å ta buss eller gå.

Skrevet

T-bane + bena til skolen, det samme til jobb. Nå skal jeg et par måneder i praksis, og da blir det buss. Jeg har ikke lappen engang, så jeg har liksom ikke noe alternativ. :icon_smile: Kunne vel egentlig syklet til skolen, men jeg liker ikke å sykle i byen, spesielt ikke der hvor trikken kjører.

Skrevet

Kjører bil. men håper å flytte så jeg kan bruke sykkel og gå i løpet av et års tid... *drømme*

Skrevet

Blir kjørt av taxi til skolen ---> legens ordre.

Skrevet

Jeg tar buss. Men bruker 10 minutter på å gå hjemmefra til bussen, og 5 minutter på å gå fra bussen til jobb, så jeg får gått litt og...

Skrevet

Jeg sykler. Håper mildværet holder seg en stund til, så jeg slipper å sykle på holke.

Synes det er ypperlig å sykle: sparer både masse penger, og så er det faktisk mosjon å sykle en times tid hver dag. Bare synd så mange har så mye mot oss syklister (jeg er en hensynsfull syklist, men får stadig kjeft av bilister og fotgjengere som ber meg dra til h... Alle er egoister i denne verden...)

Skrevet

Jeg går. Det er en drøy halvtime å gå hver vei.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg går evt tar t-bane hvis det er dårlig vær eller jeg er sent ute.

Skrevet

Egen bil.

Skolen er 10 mil herifra, og det går ikke noen offentlig transport som gjør at jeg er fremme på skolen tidsnok.

Skulle jeg reist offentlig så hadde kommet ca 1,5 time for sent til skolen hver dag

Skrevet

Jeg pleide å kjøre selv sammen med mannen min. Men, nå kjører jeg sammen med andre og han tar toget. Det har å gjøre med at han slutter på helt forskjellige tider i forhold til meg, så slipper jeg å vente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...