AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 En behandler har anbefalt dette pga traume. Hva er din erfaring med denne type behandling? Hva ble gjort under behandling? For hva ble det brukt for? Hadde du utnytte av det? På forhånd, takk for svar 😊 Anonymkode: 4d35c...393
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Ja jeg har prøvd, og jeg elsket det! Jeg hadde senebetennelse fra håndledd opp til skulderen, og begynnende i andre armen og etter brudd og ingenting hjalp før jeg tilfeldigvis havnet hos han. Han behandlet kroppen som en helhet så jeg fikk helkroppsmassasje, og akupunktur. Han behandlet også en del gammelt stress som hadde satt seg i ryggen på meg. Jeg anbefaler det på det varmeste! Anonymkode: d6cf1...050 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Jeg prøvde det og fikk ingen nytte av det. Følte egentlig at fysioterapeuten egentlig skulle ønske hun hadde blitt psykolog. Skulle bare klemme på noen stressballer mens vi snakket. Jeg var allerede i behandling på Gaustad og følte egentlig ikke behov for en «late-som-psykolog» i tillegg til min ordentlige psykolog. Sluttet ganske raskt. Anonymkode: 19dbd...738 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå