AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Når jeg har angst eller er stressa, hender det ofte at kroppen min stivner helt... Jeg kan bli sittende helt stille i flere minutter fordi jeg ikke klarer å bevege på meg... Jeg er stort sett alltid anspent i kroppen… Kan det være normalt at dette skjer ved angst? Det er ganske plagsomt! Anonymkode: 9943f...a79
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Du kan lese kilometervis med kvalitetssikret informasjon om angst på nettet. Anonymkode: afbac...91b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan lese kilometervis med kvalitetssikret informasjon om angst på nettet. Anonymkode: afbac...91b Det er jeg klar over… Anonymkode: 9943f...a79
Carrot Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Hei TS, angst rammer på ulike måter, for noen blir det helt lammende når den slår inn mens andre går rundt og rundt og ikke finner ro. Det er individuelt, men - har du snakket med noen? Proffesjonelle mener jeg? Fått noen form for utredning, hjelp osv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå