AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #41 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette er bare så uforståelig for meg, det er som å lese om vesener fra en annen planet. Jeg fatter bare ikke at du kan elske en sånn type. Har ingen råd, bare klør meg i hodet. Er du sikker på du ikke har det bedre uten ham? Anonymkode: 533d4...f5e Dette. Han fremstår som en alien fra det ytre rom. I beste fall er han kanskje sinnsyk, og bør i det minste tvangsinnlegges. Anonymkode: e2854...395 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 22. november 2021 #42 Del Skrevet 22. november 2021 Umiddelbart tenker jeg dette er småbarnslivet, og små episoder som i sum gjør forholdet surt. Dere bør sette av tid til å kommunisere og samtale ordentlig om det dere finner frustrerende, i etterkant når dere har roligere perioder, som feks den om uteleker inn, som jo handler om at han ikke respekterer dine meninger og at dere ikke skal undergrave hverandre, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #43 Del Skrevet 22. november 2021 Herregud håper du troller fordi dette er på grensen til psykisk vold. Tar deg mellom beina uten samtykke og sier æsj? Hva FAEN????? Impliserer at han skal ha hardhendt sex med strips sånn ut av det blå...hæ??? Er dette noe dere pleier å ha eller? For ikke å snakke om alt annet drittet...henter is til seg selv, ikke tar ansvar, er sur og grinete. Hvis en venninne av deg fortalte deg disse egenskapene og hendelsene, hadde du ment det var helt greit? KOM DEG UT AV DET DER. Anonymkode: 7f1c6...2c0 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #44 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du fortjener bedre! Anonymkode: 89126...6cc Hvordan vet du det? Anonymkode: 84b94...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. november 2021 #45 Del Skrevet 22. november 2021 Hm..... Her tror jeg dere bør forsøke en runde på FVK og hos sexolog? Jeg tror endel kunne vært bedre om du var noe mindre hårsår på at han har mer lyst enn deg, og at dere to snakker mer om hvor mye dere snakker forbi hverandre og jo åpenbart bygger opp sur stemning fordi ulike ønsker/behov den dagen. Han må få beskjed om at måten han viser seksuell oppmerksomhet på og takler avvisning er ganske turn off, og han er ego mtp dine behov for søvn/mat osv. Å kalle noen «overkåt tenåring» er nedsettende når det er snakk om ulik lyst, MEN - å legge strips i sofaen eller hvorenn er jo bare kleint. Om han bare konser litt mer på å la deg også sove, og lager den maten til deg - og ikke tafser rett i underlivet på en person som har sagt neitakk 5 ganger så blir det nok mer lyst 🤷♀️ Du må være mer tydelig, han må tenke litt mer «hvordan få en sliten småbarnsmor til å faktisk ønske sex». Dere må begge slutte med surmulingen ovenfor egne behov og snakke ordentlig om ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 22. november 2021 #46 Del Skrevet 22. november 2021 Usexy manchild som ikke skjønner at det ikke er hot å være helt dust. Det der med strips er en helt syk måte å demonstrere på. Så HAN skal ha sex ? Jaha ? At du vurderer å bare gå og legge deg, forteller jo at du er ganske nedtrykkt. At du lar være av for å unngå hans negative barnslige reaksjon dagen etter sier jo også sitt. Noe må endre seg, parterapi ? Han er kanskje ikke typen til å skjønne at han gjør noe feil. Livet er for kort til å kastes bort på mennesker som ikke ønsker å forbedre dysfunksjonelle forhold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 22. november 2021 #47 Del Skrevet 22. november 2021 Liza-Oslo skrev (2 timer siden): Menn er duster. Jeg har også blitt misbrukt, men planlegger hevn. Har to telefon nummer jeg har tatt fra telefonen hans, hevnen er SØT. Kvinner er duster og... Jeg har en svoger på ca 45... Verdens herligste fyr..intelligent..morsom .Han er ikke lav engang..helt normal bare litt innadvendt....og han finner seg pinadø ikke dame...ikke f !! Isteden velger kvinner som ts her en idiot av en mann!! Ikke mann engang..et barn i mannekropp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #48 Del Skrevet 22. november 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Nei. Dette handler om kommunikasjon og måten man gjør seg forstått på. Her handler begge ut fra eget sinn og verden uten tanke for partneren. Han på sin måte og hun på sin og ingen av dem er interessert i å møtes på noe. Sånn sett er de like "dritt" begge to og like barnslig. Jeg er uenig, og står fast ved min tidligere uttalelse. Anonymkode: b8605...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #49 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, ikke sikker. Han har tydeligvis flere positive sider som jeg liker. Han er en veldig god og engasjert pappa, han passer på oss og er veldig beskyttende. Men han oppfører seg til tider som en overkåt ego tenåring og det er utrolig ekkelt. Anonymkode: b5240...996 Ingen ting i innlegget ditt vitner om en god og engasjert pappa. Du beskriver en grusom partner og en dårlig far. Bare en dust. Anonymkode: 38898...709 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 22. november 2021 #50 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg finner strips i stua fordi han sa han skulle ha hardhendt sex fordi jeg viste ham fingeren tidligere. Dette er kanskje det verste. Hva skal han - omtrent voldta deg som straff? Denne mannen høres IKKE frisk ut. Alt annet du skriver er nesten like hårreisende. Han er ikke umoden, han er slem. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #51 Del Skrevet 22. november 2021 ABM skrev (8 minutter siden): Kvinner er duster og... Jeg har en svoger på ca 45... Verdens herligste fyr..intelligent..morsom .Han er ikke lav engang..helt normal bare litt innadvendt....og han finner seg pinadø ikke dame...ikke f !! Isteden velger kvinner som ts her en idiot av en mann!! Ikke mann engang..et barn i mannekropp!! Gud så lei jeg er av kvinneguidens fokus på menns høyde. "Han er ikke lav en gang..." 😆 Min mann er 172, kul og macho som faen, og jeg har aldri tenkt på at han er spesielt lav før jeg begynte å lese her inne. (Selv er jeg 175 forresten.) Til ts, jeg må si jeg lurer på dette med stripsene. Mente han det seriøst? Og det er ikke noe dere synes er morsomt sammen? Det skulle faktisk være en straff? I så fall er jo fyren bat shit crazy. Du må ta denne mannen så jævlig etter ørene. Si at du går fra han hvis ikke han skjerper seg noe innmari. Greit nok at han er kåt og litt teit på det punktet, men at han blir SUR for at du sier din mening? DET MÅ DU IKKE FINNE DEG I. Anonymkode: 3bb53...64b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #52 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja altså det er ikke veldig tennende for meg heller når jeg føler han ikke har respekt for meg og bare grabber meg nedentil. Det er ikke mentalt avslappende her heller. Anonymkode: b5240...996 Han har ikke respekt for deg. Det er ikke bare noe du føler. Det er helt tydelig ut fra oppførselen hans. Syns du man bør være i et forhold hvor man ikke blir respektert av partner? Jeg syns det da er på tide å komme seg vekk. Han bryr seg ikke om din helse, eller din velvære. Han spiser mat foran deg og tilbyr ikke. Han gidder ikke stå opp med barna uten å bli sur. Altså... nei. Anonymkode: b2239...d62 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #53 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): macho som faen Skal dette være et kompliment!!?? Anonymkode: e2854...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #54 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal dette være et kompliment!!?? Anonymkode: e2854...395 Ja hva liker du da? Femi som faen? 😆 Jeg liker litt tøffe menn. Men han er snill da, det trenger ikke å være en motsetning der. Anonymkode: 3bb53...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #55 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, får ikke det. Vikaren for fastlegen min er tafatt og jeg kan ikke ta meg råd til å gå til psykolog eller whatever.. Prøver litt selvhjelp som hjelper litt da😊 jeg går mye turer, eller har hobby, og det letter litt. Anonymkode: b5240...996 Har du vært i kontakt med Mental Helse eller Angstringen? Anonymkode: d67f3...e3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #56 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi hun tillater det ved å ikke sette grenser og holde på dem og fordi hun lar han være et tredje barn hun må ta vare på.. Dersom TS setter ned foten og virkelig setter grenser får nok pipen en annen låt for dem begge. Anonymkode: 65ee0...da7 Det er ikke hennes skyld at han er en selvsentrert dritt. Hadde han hatt normalt med empati hadde ikke han holdt på slik. Jeg tror også at det er lurt at hun setter ned foten, men jeg tror ikke det kommer til å fikse noe. Tvert i mot kommer det til å bli veldig synlig hvor råttent kvinnesyn han har. Og det er kanskje greit så hun ikke blir mer kuet og tråkket på. Anonymkode: 89126...6cc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #57 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja vi har barn. Er ikke bare å gå.. Anonymkode: b5240...996 Skal du lære barna at pappa kan mase og gjøre som han vil og mamma må gå rundt og gjøre alt? Hva slags forbilde er det? Anonymkode: e4fa3...a7e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #58 Del Skrevet 22. november 2021 Herregud jeg synes du skal slappe fire hakk ned. Du pirker på helt idiotiske småting som virkelig alle er ikke-sak. Anonymkode: e34e2...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #59 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan vet du det? Anonymkode: 84b94...dd0 Fordi alle mennesker fortjener å bli behandlet bedre enn dette. Anonymkode: 89126...6cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #60 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gud så lei jeg er av kvinneguidens fokus på menns høyde. "Han er ikke lav en gang..." 😆 Min mann er 172, kul og macho som faen, og jeg har aldri tenkt på at han er spesielt lav før jeg begynte å lese her inne. (Selv er jeg 175 forresten.) Til ts, jeg må si jeg lurer på dette med stripsene. Mente han det seriøst? Og det er ikke noe dere synes er morsomt sammen? Det skulle faktisk være en straff? I så fall er jo fyren bat shit crazy. Du må ta denne mannen så jævlig etter ørene. Si at du går fra han hvis ikke han skjerper seg noe innmari. Greit nok at han er kåt og litt teit på det punktet, men at han blir SUR for at du sier din mening? DET MÅ DU IKKE FINNE DEG I. Anonymkode: 3bb53...64b Altså, jeg tok ikke de stripene som en trussel, men før tullet vi litt om det, siden vi har hatt litt sånn sm, men uten noe ekstra greier. Jeg liker ikke det lenger, eller sex, så det var nok bare håp fra hans side. Det koster så mye å si ifra, jeg orker ikke krangling... AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han har ikke respekt for deg. Det er ikke bare noe du føler. Det er helt tydelig ut fra oppførselen hans. Syns du man bør være i et forhold hvor man ikke blir respektert av partner? Jeg syns det da er på tide å komme seg vekk. Han bryr seg ikke om din helse, eller din velvære. Han spiser mat foran deg og tilbyr ikke. Han gidder ikke stå opp med barna uten å bli sur. Altså... nei. Anonymkode: b2239...d62 Jeg vurderer det.. Begynner p bli sliten. Det er mange ting vi er uenige i. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du vært i kontakt med Mental Helse eller Angstringen? Anonymkode: d67f3...e3c Mental helse er ikke særlig hyggelige. Hr aldri hørt om angst ringen, kan sjekke det ut Anonymkode: b5240...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå