Gå til innhold

Storbrystede og småbrystede kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn bør lære seg å elske den kroppsdelen kvinnen hater, og ikke minst å lære seg å ikke hate det de ikke liker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Cupen, sier lite om bryststørrelsen. En 70E er like stor som en 85B. 
Selv er jeg en 65D og ingen ville ha definert mine bryster som store. De er en liten håndfull. 

Anonymkode: fe8e5...65b

Så du mener at en 70A er tilnærmet en 70E?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selv er jeg en 65D og ingen ville ha definert mine bryster som store. De er en liten håndfull. 

Nå er du litt på villspor her..... cupen sier noe om str på brystet. Tallet foran 70/75/80/85/90 etc sier noe om målet rundt kroppen. Altså en overvektig kvinne vil ha stort mål rundt, mens en tynn kvinne har smalt mål. En 75 B betyr mye mindre pupper enn en 85 F, selv om 85 F også betyr at det er en større kvinne vi har snakk om.

Anonymkode: 9e05d...c66

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå er du litt på villspor her..... cupen sier noe om str på brystet. Tallet foran 70/75/80/85/90 etc sier noe om målet rundt kroppen. Altså en overvektig kvinne vil ha stort mål rundt, mens en tynn kvinne har smalt mål. En 75 B betyr mye mindre pupper enn en 85 F, selv om 85 F også betyr at det er en større kvinne vi har snakk om.

Anonymkode: 9e05d...c66

Cupstørrelsen endres i takt med centimeter rundt. Det er som den over sier, og du tar feil. En 85 B og en 65 B har IKKE like stor cup. 85 B vil være betydelig større. Bare sjekk det ut neste gang du er en plass de selger undertøy. 

Anonymkode: 5e16e...f53

• Liker 1
Skrevet
Bos43 skrev (9 timer siden):

Så du mener at en 70A er tilnærmet en 70E?

Nei, det er ikke det hun mener. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Cupstørrelsen endres i takt med centimeter rundt. Det er som den over sier, og du tar feil. En 85 B og en 65 B har IKKE like stor cup. 85 B vil være betydelig større. Bare sjekk det ut neste gang du er en plass de selger undertøy. 

Her. 

Anonymkode: 5e16e...f53

• Liker 3
Skrevet

Jeg har 65a, og kan absolutt signere på at de er betydelig mindre enn min veninnes på 65 c (silikon) 😅

Anonymkode: 9d195...b18

Skrevet

Sånne tråder som dette gjør meg takknemlig og glad for at jeg er singel, og at ingen mann trenger å se brystene mine og dømme meg. 

Hilsen tjukka 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Rent tull. Bokstaven forteller bryststørrelsen. A er minst. Tallet er omkrets rundt kroppen, målt ved brystene. Har ikke noe med størrelse på brystene å gjøre. 

Anonymkode: 30caa...0bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 8.34):

Hva er den EGENTLIGE bh-størrelsen din? Og hva er det som utgjør BMI’en din? Tipper det ikke er muskulatur.

Anonymkode: 79998...1ea

Den EGENTLIGE bh-størrelsen min er 70E. Var det vanskelig å lese to tall og en bokstav?

Kroppen min utgjør BMIen min.

Anonymkode: 2e5b4...64b

Skrevet

Her er et bilde som illustrerer godt at cup-størrelsen varierer med omkretsen. Omkretsen er her i tomme-størrelser, men prinsippet er det samme. 

bra_sizing_poster.jpg

• Liker 1
Skrevet

Faktum er at pupper er skikkelig digg, spesielt om de sitter på en kvinne jeg liker ekstra godt og har følelser for. Da er det nesten ikke grenser for hvor lenge en mann kan kose med dem.

Sånn, det var fasiten. Da kan tråden avsluttes!

• Liker 2
Skrevet

Små deilige pupper er helt klart å foretrekke. 

Anonymkode: 9951d...89a

Skrevet

Alle typer pupper er like digge. Store, små, en stor og en liten. Hengepupper, mørke brystvorter, lyse… alt er like pent.

Anonymkode: d9efb...529

Skrevet

Digg med 2 meieri som slenger 

Anonymkode: 61f6e...94b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...