AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Del Skrevet 21. november 2021 Mange ting er veldig usikkert i livet mitt nå, med tanke på både ny bolig og forholdet jeg er i. Jeg elsker kjæresten min men er veldig usikker på hva han føler for meg. Jeg lurer på om han har lyst ut av forholdet, siden oppførselen hans tilsier det. Har selvfølgelig snakket med han om dette, og da sier han at alt er greit men jeg tviler. Hva tenker dere? Jeg er 52,kvinne og vannmann. Anonymkode: 7687b...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 21. november 2021 #2 Del Skrevet 21. november 2021 Aldri spør inne på KG. Hvem som helst kan utgi seg for å kunne spå, være synske - og gir deg feilaktige råd. Jeg driver selv med tarot, men leser aldri på fremtiden, jeg leser på nåtiden - og jeg leser dessverre ikke andre enn meg selv. Råder deg til å lytte til deg selv, og ingen andre. Man vet som regel best selv. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Del Skrevet 21. november 2021 The High Priestess skrev (23 minutter siden): Aldri spør inne på KG. Hvem som helst kan utgi seg for å kunne spå, være synske - og gir deg feilaktige råd. Jeg driver selv med tarot, men leser aldri på fremtiden, jeg leser på nåtiden - og jeg leser dessverre ikke andre enn meg selv. Råder deg til å lytte til deg selv, og ingen andre. Man vet som regel best selv. ❤️ Jeg er interessert i å bli spådd i nåltid også Ts Anonymkode: 7687b...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 21. november 2021 #4 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) Nå har jeg valgt å ta en meget kort lesning (selv om det strider litt mot egen holdning til tarot) og dette er det jeg får fram; Han er en mann som vet hva han vil, men likevel trenger god tid til å kunne ta veloverveide beslutninger og gode valg. Jeg får ikke følelsen av at han vil ut av forholdet, men at han ikke ønsker å forhaste noe. Kanskje han føler på at du stresser denne relasjonen litt for mye, og det gjør at hans naturlige evne til å bruke god tid på beslutninger blir litt revet fra han. Nå vet ikke jeg hvor lenge dere har vært sammen, men kanskje han føler det er for tidlig å ta steget inn i ny bolig? Jeg tror ikke han juger, men det er hans natur å ta ting litt med ro og det å være avventende. Jeg leser i utgangspunktet ikke for andre, så jeg anbefaler at du tar med deg det som resonnerer og lar være det som ikke gjør det. Endret 21. november 2021 av The High Priestess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Del Skrevet 22. november 2021 The High Priestess skrev (5 timer siden): Nå har jeg valgt å ta en meget kort lesning (selv om det strider litt mot egen holdning til tarot) og dette er det jeg får fram; Han er en mann som vet hva han vil, men likevel trenger god tid til å kunne ta veloverveide beslutninger og gode valg. Jeg får ikke følelsen av at han vil ut av forholdet, men at han ikke ønsker å forhaste noe. Kanskje han føler på at du stresser denne relasjonen litt for mye, og det gjør at hans naturlige evne til å bruke god tid på beslutninger blir litt revet fra han. Nå vet ikke jeg hvor lenge dere har vært sammen, men kanskje han føler det er for tidlig å ta steget inn i ny bolig? Jeg tror ikke han juger, men det er hans natur å ta ting litt med ro og det å være avventende. Jeg leser i utgangspunktet ikke for andre, så jeg anbefaler at du tar med deg det som resonnerer og lar være det som ikke gjør det. Takk🙂 Anonymkode: 7687b...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå