Gå til innhold

heftig med strømpeholdere,men..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg skal i bryllup til helga, og tenkte å kjøpe meg litt nytt undertøy.

Spm mitt er om noen har gode tips om hvor de selger hofteholdere av bra kvalitet, dvs. med metall eller hardplast hemper?

HS

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei HS!

Har gode erfaringer med kvaliteten fra Triumph. Disse har de ihvertfall på litt større Cubus butikker. Bra kvalitet til en bra pris. Strømpene har likevel meget ulik kvalitet, selv pleier jeg å kjøpe Oroblu sine.

LINA

Skrevet

Det gleder meg at dere jenter ser ut til å bytte ut strømpebuksa med strømper. Strømper m/eller uten strømpeholder gjør meg kåt, ikke minst under akten. Elles ser jeg at unge jenter her jeg bor er begynt å bruke strømper med ulik farge på bena. Det synes jeg er fantasifullt, lekkert og sexy. Hva synes dere jenter?

Gjest Chica
Skrevet

Bruker stay-ups av samme grunn som jeg bruker stringtruse, for å slippe kanter på stygge plasser! Strømpebuksene lager uten unntak kant på magen, uansett om jeg bruker low-waist eller "vanlig". De ruller ned og er ubehagelige. Stay-upsene holder seg på plass, men bruker likevel strømpebukse til helt korte skjørt/skjørt med lang splitt. Liker ikke at andre enn samboreren ser stay-upsene mine

Gjest Anonymous
Skrevet

Chica!

Hvilket merke bruker du?

Jeg opplever så ofte at stay upsene kune holder et par vask, deretter blir gummigreiene dårlige..

Bia

Skrevet

Siste anonym: Jeg mistet en gang stayupsene mine i Majorstuekrysset i oslo. Det var flaut, det...! Helt enig i at det er elendig kvalitet på de fleste strømpene, dyre merker holder ikke lenger enn H&M -strømper. Men det er nå fint og behagelig allikevel, da.

Amarone

Gjest Anonymous
Skrevet

Tips: Ikke bruk body lotion før du tar på strømpene, den gjør at gummien ikke fester seg.

Selv kjøper jeg stort sett mine stay ups på Kapp Ahl. De er langt bedre enn de som de selger på Lindex og HM, selv om de er like i pris.

Sommeren er stay ups tid!

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har prøvd de nye stayupsene til laMote? De som de reklamerer for på store bannere?

BIA

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jenter

Jeg liker også at dere bruker stay ups, det er kjempesexy. Men faktisk synes jeg lettkledde eller nakne jenter kun iført søte ankelsokker er enda mer opphissende. Rar fetisj? Noen som har hørt dette før?

• 1 måned senere...
Skrevet

Når jeg skal ut på byen bruker jeg alltid strømpeholder, da føler jeg meg feminin og sexy. Stay-up bruker jeg mer til hverdag.Strømpebukser bruker jeg nesten ikke mer.

Lise

Gjest Anonymous
Skrevet

Som mann liker jeg utrolig godt å kle av kjæresten min for så å oppdage at hun har stayups eller strømper under....

Har inntrykk av at jenter mye mer enn tidligere bruker strømper i stedet for strømpebukser. Menn er rare, men jeg tror det er ganske mange av oss som synest sånne plagg er sexy.

Mann 31

• 7 år senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

heisann jeg er jente som akkurat har kjøpt strømperholdere og stayups, og hadde tenkt til å ha det på for gutten min. problemet er at jeg synes selv at jeg ikke har kroppen til å bruke det... ikke at jeg er tykk, men ikke akkurat tynn heller kan man si...

til dere gutter, spiller et noen rolle?? synese dere det er like fint??

Skrevet
heisann jeg er jente som akkurat har kjøpt strømperholdere og stayups, og hadde tenkt til å ha det på for gutten min. problemet er at jeg synes selv at jeg ikke har kroppen til å bruke det... ikke at jeg er tykk, men ikke akkurat tynn heller kan man si...

Voff!

Skrevet

Strømeholdere og strømper/stay-ups er fordømt sexy! Det burde nesten være forbudt for det gir noen et urimelig overtak over Spiraliser.. men vi får leve med det :ler:

Hva det er.. Det er fryktelig vanskelig å si, men for eksempel så er strømpebukser inmari fornuftig, men omtrent like lidenskapelig som et parkometer. Strømeholdere derimot er DAME! Det er lidenskap! Det er vellstelt, påkostet. Hun har ikke på seg strømpeholdere når hun skal rekke et møte eller noe annet fornuftig, hun har på seg hofteholdere når hun har tid til å stelle seg selv, kjenne at hun er eroktsik og at hun har lyst å gjøre kjæresteting med Spiraliser. Det er utrolig damete! Nammenamm! :)

Gjest Gjest_Ludvig_*
Skrevet

Jeg synes absolutt du skal glede typen din med dette. Å påstå at du ikke har kropp til dette bli helt feil. Alle har kropp til det; bare flott dersom du har litt former. Du må bare passe på at du får strømper som er lange nok (jeg foretrekker at de går helt eller nesten opp til trusekanten), og at du får skikkelig strømpeholdere; helst med metallstropper! Kos dere!!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg lurer også på hvorfor strømpeholdere er så sexy for gutter.

Det plager meg faktisk veldig.. å tenke at kjæresten min synes jeg er deiligere med strømpeholdere enn når jeg kler meg som jeg vil. Jeg tenker at når jeg kler meg som jeg vil og ser naturlig ut at jeg da er meg selv, mens kjæresten min synes jeg ser bedre ut med sminke og med sexy undertøy. Jeg tenker liksom at hvis jeg var deilig nok ville han ikke trenge det for å bli tent . . så jeg lurer på om noen av mennene kan svare på det. .

takknemlig hvis noen klarer å forklare meg det(:

Gjest brutal_mann
Skrevet

@91

fordi det markerer de tingene som er sp jævlig sexy fra før. Derfor.

Gjest A. Caron
Skrevet
Jeg lurer også på hvorfor strømpeholdere er så sexy for gutter.

Det plager meg faktisk veldig.. å tenke at kjæresten min synes jeg er deiligere med strømpeholdere enn når jeg kler meg som jeg vil. Jeg tenker at når jeg kler meg som jeg vil og ser naturlig ut at jeg da er meg selv, mens kjæresten min synes jeg ser bedre ut med sminke og med sexy undertøy. Jeg tenker liksom at hvis jeg var deilig nok ville han ikke trenge det for å bli tent . . så jeg lurer på om noen av mennene kan svare på det. .

takknemlig hvis noen klarer å forklare meg det(:

Kjære vene... Det er da ikke strømpeholderen isolert sett som er sexy, men helheten og det at du som helt sikkert er ei søt jente fra før, blir utrolig lekker og ekstra sexy med strømpeholder, strømper, truse, BH, skjørt/kjole, sko, ja hele pakka.

Det er ingen menn som ville tenne på å bare se en strømpeholder vet du, men når dama man elsker ifører seg raffinert undertøy blir hun faktisk veldig feminin og ekstra sexy. Det betyr ikke at det er klærne han tenner på, men kun at disse fremhever kvinneligheten din og gjør deg spesiell. I tillegg er det noe med det at man faktisk kommer til enkelt, og kan kose med deg mens du har dette på. i det hele tatt er det uendelig mange spennende muligheter ute og går når du ifører deg slik bekledning og gir typen din et lite hint om det, eller lar han se et glimt av strømpetoppen din... :)

Kos deg med dette, det er helt uskyldig og ufarlig, bare vannvittig pirrende :lur:

Skrevet

takk for svar:) jeg bare skjønte ikke den delen med at han kan kose med meg mens jeg har det på. ?

Skrevet

Skjønner godt mannen/samboeren din. Blir helt vill av damer med hofteholder jeg også. Nesten litt lyst til å ta på det selv.... :ler:

Jeg blir kortpusta og hjertet hopper når jeg ser damer med hofteholder og strømper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...