AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Del Skrevet 21. november 2021 Hva skjer egentlig da? Blir de sure, eller tar de det pent? Jeg trodde bilene som blir kjørt av elever, tilhører kjøreskolen, men så hørte jeg noen sa at nei, det er lærerens privatbil som han bruker på jobb. Er det virkelig slik at elever kjører med kjørelærers private bil? Den blir jo i så fall utsatt for veldig mye rar bruk av folk som lærer seg å kjøre... Anonymkode: d39d6...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Del Skrevet 21. november 2021 Kjørelæreren griper nok inn før det smeller. Anonymkode: 59978...845 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Del Skrevet 21. november 2021 De er forsikret Anonymkode: 0db82...35a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Del Skrevet 21. november 2021 Bilene har pedaler på passasjersiden, så kjørelærer kan gripe inn om nødvendig. Uansett, bilene er jo forsikret. Eleven skal selvfølgelig ikke punge ut om det skjer et uhell. Anonymkode: 5c4f4...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Del Skrevet 21. november 2021 En gang i tida trodde jeg og at bilene tilhørte kjøreskolen… Inntil jeg holdt på å komme borti en fortauskant, og kjørelæreren klikka i vinkel og skjelte meg ut fordi «felger er så dyre». Det blei aldri noe førerkort på meg, gitt, jeg betalte tusenvis av kroner bare for å få kjøreangst. Anonymkode: b1265...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 21. november 2021 #6 Del Skrevet 21. november 2021 Det er mange kjørelærere som har skolebilen som egen bil. Det blir samme greie som å ha firmabil. De har forsikring så det er ikke noe stress men greit å unngå om man kan 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Del Skrevet 21. november 2021 Forsikring er greit nok, men egenandel er jo ikke akkurat billig? Og hvem synes det er kult å kjøre rundt på privaten med en bil hvor begge sider er dekorert med «Hans Hansens trafikkskole» i store bokstaver? Anonymkode: d39d6...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Del Skrevet 21. november 2021 Det er ikke privatbiler, det er nemlig ikke lov å ha dobbelt sett med pedaler i privatbiler! Derimot har kjørelærerne gjerne låneavtaler slik at de kan bruke bilen utenom jobb! Anonymkode: fbaf1...fcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #9 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjer egentlig da? Blir de sure, eller tar de det pent? Jeg trodde bilene som blir kjørt av elever, tilhører kjøreskolen, men så hørte jeg noen sa at nei, det er lærerens privatbil som han bruker på jobb. Er det virkelig slik at elever kjører med kjørelærers private bil? Den blir jo i så fall utsatt for veldig mye rar bruk av folk som lærer seg å kjøre... Anonymkode: d39d6...b14 Det spørs vel egentlig hvordan kjørelæreren er som person, men de fleste tar det nok ganske greit. Jeg har ikke krasjet selv, eller jeg kom borti en fender, men alternativet var krasje med en lastebil som kom i for høy fart halvveis over i mitt felt. Kjenner folk som har rygget i busker, kommet borti kanter osv. Selv klarte jeg starte bilen i litt vel for høyt gir, bomgirte osv. Som vel neppe er det sunneste for bilen heller. Det er nok en grunn til at kjøreskolen jeg kjørte med byttet biler stort sett annenhvert år. Jeg vil regne med kjøreskolene forventer at ting kan skje, selv om de kan stoppe selv osv. Anonymkode: a685d...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forsikring er greit nok, men egenandel er jo ikke akkurat billig? Og hvem synes det er kult å kjøre rundt på privaten med en bil hvor begge sider er dekorert med «Hans Hansens trafikkskole» i store bokstaver? Anonymkode: d39d6...b14 Man kan ikke være kjørelærer hvis man bekymrer seg for mye om dette. Anonymkode: f06af...14d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 24. november 2021 #11 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 20.05): Forsikring er greit nok, men egenandel er jo ikke akkurat billig? Og hvem synes det er kult å kjøre rundt på privaten med en bil hvor begge sider er dekorert med «Hans Hansens trafikkskole» i store bokstaver? Anonymkode: d39d6...b14 Jeg hadde ikke tenkt på det som ukult, men jeg hadde jo fått prestasjonsangst hvis jeg som trafikklærer skulle kjørt bilen privat 24/7. En liten frekk en I rundkjøringen eller glemmer blinklys en gang som alle jo gjør og du folk ser at trafikkskoledekalene og du alene I bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå