AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #121 Del Skrevet 14. desember 2021 ABM skrev (1 time siden): Så vidt jeg vet har jeg svart på alt av spørsmål? Må gjerne spørre opp igjen hvis jeg har glemt et.. Du ble plutselig så opptatt av å komme tilbake til trådens tema etter å ha bidratt veldig til å spore av tråden, så da regnet jeg med at der var ett eller annet du ikke ville svare på. Anonymkode: 7061d...7c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 14. desember 2021 #122 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du ble plutselig så opptatt av å komme tilbake til trådens tema etter å ha bidratt veldig til å spore av tråden, så da regnet jeg med at der var ett eller annet du ikke ville svare på. Anonymkode: 7061d...7c5 Åja? Var det et spesifikt spørsmål du hadde i tankene da..?..eller ville du bare bedrive litt brukerdebatt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #123 Del Skrevet 14. desember 2021 ABM skrev (2 minutter siden): Åja? Var det et spesifikt spørsmål du hadde i tankene da..?..eller ville du bare bedrive litt brukerdebatt kanskje? 🤦♀️ Jeg spurte om det var noe du ikke ville svart på etter som du var opptatt med å komme tilbake til trådens tema. Skjønner du nå eller må jeg gjenta det på en fjerde måte? Anonymkode: 7061d...7c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 14. desember 2021 #124 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 🤦♀️ Jeg spurte om det var noe du ikke ville svart på etter som du var opptatt med å komme tilbake til trådens tema. Skjønner du nå eller må jeg gjenta det på en fjerde måte? Anonymkode: 7061d...7c5 Nei det hverken var eller er noe jeg ikke vil svare på ...Jeg oppfattet det slik at jeg vant diskusjonen om at fossilbilene er ferdige så det var ikke mer å diskutere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #125 Del Skrevet 14. desember 2021 ABM skrev (30 minutter siden): Nei det hverken var eller er noe jeg ikke vil svare på ...Jeg oppfattet det slik at jeg vant diskusjonen om at fossilbilene er ferdige så det var ikke mer å diskutere.. Du vinner ikke noe, ved å ikke svare på noe som helst av spørsmål du bil stilt ovenfor. Med det utsagnet har du faktisk driti deg loddrett ut! Anonymkode: 154ab...cbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #126 Del Skrevet 14. desember 2021 ABM skrev (47 minutter siden): Nei det hverken var eller er noe jeg ikke vil svare på ...Jeg oppfattet det slik at jeg vant diskusjonen om at fossilbilene er ferdige så det var ikke mer å diskutere.. Du vant diskusjonen? You wish 😂😂😂 Anonymkode: 7061d...7c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #127 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Prøvde du å være morsom? Jeg er enig at Toyota lager en av de mest driftsikre prompebilene, men dette er da tale om elbil som er mye rimeligere i drift enn prompebil. Kjøper du en brukt Hyundai Ioniq, la oss si 2018 modell, så har du fortsatt2-årsmnybilgaranti og 5-års batterigaranti. Da slipper du å bekymre deg for kvaliteten, hadde de brukt kvalitetsløse deler hadde de ikke gitt et av markedets beste garanti. Anonymkode: 06dfb...4fa Nei, vil de gi deg et helt nytt batteri hvis det blir ødelagt, eller dekker de mye bare på papiret? Du driter deg ut om noe ryker etter garantien. det koster fort mer enn hva bilen er vært. Anonymkode: 6421c...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #128 Del Skrevet 14. desember 2021 12 hours ago, ABM said: Fossilbilen overlever ikke 2025.. Tror du virkelig på det du selv skriver? Eller bare troller du? Anonymkode: 586ca...cbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #129 Del Skrevet 14. desember 2021 11 hours ago, ABM said: Tror det er smartere å forholde seg til virkeligheten jeg.. Jaså har du begynt med noe nytt? Du virker ikke som du har hatt så mye virkelighetsoppfatning hittil Anonymkode: 586ca...cbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 15. desember 2021 #130 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jaså har du begynt med noe nytt? Du virker ikke som du har hatt så mye virkelighetsoppfatning hittil Anonymkode: 586ca...cbc Dette er brukerdebatt og mot forumreglene..Rapportert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #131 Del Skrevet 15. desember 2021 1 minutt siden, ABM said: Dette er brukerdebatt og mot forumreglene..Rapportert Anonymkode: 586ca...cbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 15. desember 2021 #132 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anonymkode: 586ca...cbc Og denne er også rapportert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #133 Del Skrevet 15. desember 2021 ABM skrev (48 minutter siden): Og denne er også rapportert les litt på elbilforum, så ser du hvor mye problemer folk har med sine elbiler! flere som opplever alvorlige feil. elmotorer/batteri som må byttes, feil som ikke utbedres fordi produsenten er vrang, ect.. flere feil etter knappe 2 år! riktignok dekker garanti en del, men hva skjer etter? Anonymkode: 6421c...897 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #134 Del Skrevet 15. desember 2021 ABM skrev (På 13.12.2021 den 7.19): Bobla mi? Alle kurver peker i den retningen jeg sier..opplagt fordi det er dit vi skal..Toyota har null sjanse til å overleve 2030.. Når Toyota gjør investeringer på 1500mrd, blir jo Tesla kun en liten fjert i forhold😅 Nok et godt, og helt ferskt bevis, på at dine spådommer gjort til skamme! De kommer ikke for seint, det er heller mer i rett tid. Anonymkode: 154ab...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #135 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 23.31): Det morsomme med hybrider fra Toyota er at de er så flinke til å lure eieren til å tro at de bruker mye mindre drivstoff enn de gjør. Programvaren i de bilene burde vært ulovlig, bare juks i rapportene du får etter hver tur… Anonymkode: 1429f...a3d Jeg måler min selv. 0.34 på mila, er fornøyd. Min gamle diesel brukte 0.6. Anonymkode: 0ddd4...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 15. desember 2021 #136 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Da har du ikke fått med deg at Toyota kommer med elbil neste år, Subaru også. Nissan har jo hatt lenge den og, og bare den er ikke nærheten av så mye trøbbel som amerikanske produserte. Kommer til å overgå Tesla på alt! Det kommer til å smerte menigheten brutalt. Anonymkode: 154ab...cbf Hehe, du har ikke eid Nissan Leaf skjønner jeg? Nok av problemer med disse. Vi kjøpte Leaf i 2011 og eide den i 8 år. Vi har også kjørt Tesla siden 2013 (byttet en gang) og har nå to stk. etter at Leafen ble byttet i Model 3. Mao. 1 Leaf og 3 Teslaer. Den eneste av de som har trengt berging pga. havari var Leafen. Det var også den som hadde de desidert høyeste deleprisene. Den lille knøtteskjermen i Leafen koster 84.000,- å bytte om man ødelegger den, mens Teslaens digre skjerm koster 17.000,-... For ikke å snakke om hviket av merkene som har den raskeste og mest stabile appen. Endret 15. desember 2021 av -jk- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #137 Del Skrevet 15. desember 2021 Vi valgte Outlander ladbar hybrid av flere grunner, vi likte bilen, størrelsen og kvaliteten. Vi liker å kunne ha all småkjøringen i byen på batteri men samtidig komme oss langt om vi vil. Vi har også muligheten for å lade på jobb. Svogeren min har en Tesla, av den S-modellen som det skal være minst feil på, men den faller fra hverandre. Håndtak ramler av, deksler ramler av, døra har låseproblemer og rattet kan ikke heves/senkes. Han får ca 0 goodwill fra Tesla-verkstedet her i byen, og får heller ikke solgt den mandagsbilen. Om vi skal bytte ut outlanderen så ender vi mest sannsynlig på Skoda Enyaq pga plassen. Men har ikke lest oss noe opp på den bilen enda. Anonymkode: 294d9...c2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 15. desember 2021 #138 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Når Toyota gjør investeringer på 1500mrd, blir jo Tesla kun en liten fjert i forhold😅 Nok et godt, og helt ferskt bevis, på at dine spådommer gjort til skamme! De kommer ikke for seint, det er heller mer i rett tid. Anonymkode: 154ab...cbf Mine spådommer er gjort til skamme..? Fordi Toyota kommuniserer at de skal BRUKE penger ...?..Alle kan bruke penger! 😂😂🙈...Utfordringen er å TJENE penger! ... Min spådom blir gjort til skamme hvis Toyota lever i 2031...og det skjer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #139 Del Skrevet 15. desember 2021 ABM skrev (27 minutter siden): Mine spådommer er gjort til skamme..? Fordi Toyota kommuniserer at de skal BRUKE penger ...?..Alle kan bruke penger! 😂😂🙈...Utfordringen er å TJENE penger! ... Min spådom blir gjort til skamme hvis Toyota lever i 2031...og det skjer ikke! Er desverre ingen som tror på deg! De er for store til å ikke leve i 2021, men det skjønner du ikke! Anonymkode: 154ab...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #140 Del Skrevet 15. desember 2021 Toyota kan alltids lene seg på hjemmemarkedet. De solgte rundt 1,45 millioner biler i 2020. Japanerne er svært patriotiske og proteksjonistiske, så det vanskelig for utenlandske produsenter å få innpass der. Mercedes, som solgte flest biler av utenlandske produsenter i fjor, hadde en markedsandel på 1,24 %. Anonymkode: 6c3a4...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå