Gå til innhold

Avsløring av graviditet på julaften

Jente_38

Anbefalte innlegg

Der som ikke ville gjort det, eller som bare brøler ut «KLEINT»; hva er grunnen til at dere syns det er så horribelt å fortelle det til de nærmeste på jul?🧐 det er ganske spesielt å slenge ut sånne kommentarer uten å i det minste komme med en begrunnelse for HVA som er så kleint

Anonymkode: 78c2a...e3d

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg hadde droppet det. 
Baserer svaret på de vordende besteforeldrenes reaksjon da vi fortalte at de skulle bli besteforeldre for første gang. Samtlige besteforeldre var vel bare sånn: «Åja, så hyggelig.» før de skiftet tema. Det var en mye større greie for oss, og dere kan lett bli skuffet. 

Anonymkode: 6e7c7...c9c

Oi. Det hørtes ikke ut som en helt normal reaksjon da? 
Her ble det i alle fall tårer og full glede da nyheten ble delt. 

Anonymkode: c1b3e...434

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vi skal det!! Til bestemor gave med små sokker.

Anonymkode: 27062...c24

Hva skal bestemor med små sokker?

Anonymkode: ed5e1...d3e

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Så mange negative tilbakemeldinger da, så rart? Det er jo et nytt familiemedlem og sikkert stas for besteforeldrene, ikke en tilfeldig unge dere ikke hadde giddet å høre om på julaften.

Hvis dere ikke vil nyheten skal "ta over" julaften, som så mange her virker redd for, kan dere jo ha det som en siste gave, etter alle de andre er delt ut :) Synes det virker som en kjempekoselig julegave, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruspulver skrev (1 time siden):

Vi bor langt unna familien, men skal hjem til jul. Er da også akkurat bikket 12 uker og tenker det er en super anledning til å avsløre at jeg er gravid (første barnebarnet på begge sider).

Det blir nok fantastisk. Første barnebarn er så spesielt også. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Der som ikke ville gjort det, eller som bare brøler ut «KLEINT»; hva er grunnen til at dere syns det er så horribelt å fortelle det til de nærmeste på jul?🧐 det er ganske spesielt å slenge ut sånne kommentarer uten å i det minste komme med en begrunnelse for HVA som er så kleint

Anonymkode: 78c2a...e3d

Fordi det vitner om et enormt behov for å stå i fokus på en dag som i utgangspunktet handler om noe annet. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente_38 skrev (1 time siden):

Takk til dere som har kommet med konstruktive innspill. 🌺

Til dere andre som ytrer meningen om hvorvidt man bør avsløre en graviditet på julaften eller ei, kan ta seg en bolle!

Jeg har IKKE spurt om meningene deres. Hater at folk ikke kan svare på det som faktisk TS er ute etter.

Næmmen, fikk du såre tær?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (2 minutter siden):

Fordi det vitner om et enormt behov for å stå i fokus på en dag som i utgangspunktet handler om noe annet. 

Ja, det er ikke så koselig. 

Anonymkode: 6712b...502

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det til mine foreldre på julaften. Men nå var det vel den dagen eller dagen før vi fikk vite det selv. Fortalte det da vi kom og ikke som en overraskelse ved gavene

Anonymkode: 1cdbc...735

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Lorieen skrev (4 minutter siden):

Hvem da, det lille jesusbarnet? Det er jo bedre å snakke om et barn som er på ordentlig da :) Eller hva handler julen om egentlig? Det er jo bare feiring av solsnu og at vi går mot lysere tider, om vi skal feire norske tradisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente_38 skrev (2 timer siden):

Hei 😊 

Er det noen som har avslørt graviditeten på julaften tidligere,  eller som har klekket ut en plan for hvordan de skal gjøre det?

Har spesielt lyst til å gjøre stas på besteforeldrene at de skal bli besteforeldrene igjen. Vi har en datter fra før.

Søstera mi gjorde det like før middagen skulle serveres. Det ble veldig hyggelig!

Anonymkode: eeae1...1fb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (1 minutt siden):

Hvem da, det lille jesusbarnet? Det er jo bedre å snakke om et barn som er på ordentlig da :) Eller hva handler julen om egentlig? Det er jo bare feiring av solsnu og at vi går mot lysere tider, om vi skal feire norske tradisjoner.

Poenget er at man ikke skal ødelegge stemningen. 

Anonymkode: 6712b...502

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruttveig skrev (7 minutter siden):

Var ikke jesusbarnet jeg tenkte på, nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest rampenissen72
Jente_38 skrev (2 timer siden):

Hei 😊 

Er det noen som har avslørt graviditeten på julaften tidligere,  eller som har klekket ut en plan for hvordan de skal gjøre det?

Har spesielt lyst til å gjøre stas på besteforeldrene at de skal bli besteforeldrene igjen. Vi har en datter fra før.

Ser mange skriver det er klein, egoistisk osv. 

Ts, fuck de sure kommentarene her.  Kjør på. Besteforeldrene kommer til å bli kjempeglade og det er en kjempe fin jule-overaskelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
Bruspulver skrev (1 time siden):

Vi bor langt unna familien, men skal hjem til jul. Er da også akkurat bikket 12 uker og tenker det er en super anledning til å avsløre at jeg er gravid (første barnebarnet på begge sider).

Ja ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker at du i det minste bør kjenne til publikumet ditt. Har noen i familien som sliter med å bli gravide, og som heller ikke har barn fra før? Hvis du har det og de også skal feire jul sammen med dere, ville jeg iallfall latt være å annonsere akkurat den dagen - det er sårt nok og vondt nok å være ufrivillig barnløs om ikke de skal få en ekstra påminnelse i tillegg på julaften. 

Anonymkode: c1e13...c79

I do 😊

Så det går fint.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi laget en bok med bilder fra det siste året med eldste ungen. På siste side var det ultralydbilde og teksten «fortsettelse følger». Det ble veldig godt mottatt 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: ff598...c79

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...