Gå til innhold

Er penis på 14 cm for lite? (Link til bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ha app for å se, gidder ikke. 

Anonymkode: 01914...d76

• Liker 5
Gjest Smeltemann
Skrevet

Ja det er ingen ting og vise frem.  

Skrevet

Hei TS - Du må seriøst slutte med alle disse penis-trådene. Du vil få like mange svar som det finnes damer. Helt ærlig: De aller fleste kvinner er langt mer opptatt av hva slags mann en penis sitter på og hvordan han er som menneske, enn hvor mange cm han har mellom beina. En 14 cm lang penis er helt gjennomsnittlig og normal. De eneste gangene vi bryr oss noe særlig om størrelsen er hvis den er EKSTREMT liten (typ mikropenis) eller ekstremt stor (over 22 cm). Ellers bryr vi oss mest om hvorvidt eieren faktisk er i stand til å bruke den, og ellers er snill, hyggelig og oppegående. 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må ha app for å se, gidder ikke. 

Anonymkode: 01914...d76

Nei? Kan åpne opp på nettet.

Anonymkode: a1193...40e

• Liker 2
Skrevet

Ok, kan det være du trenger å snakke med psykolog?

Hva ER det med alle disse linkene til The dicks of Reddit? 

• Liker 6
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Hei TS - Du må seriøst slutte med alle disse penis-trådene. Du vil få like mange svar som det finnes damer. Helt ærlig: De aller fleste kvinner er langt mer opptatt av hva slags mann en penis sitter på og hvordan han er som menneske, enn hvor mange cm han har mellom beina. En 14 cm lang penis er helt gjennomsnittlig og normal. De eneste gangene vi bryr oss noe særlig om størrelsen er hvis den er EKSTREMT liten (typ mikropenis) eller ekstremt stor (over 22 cm). Ellers bryr vi oss mest om hvorvidt eieren faktisk er i stand til å bruke den, og ellers er snill, hyggelig og oppegående. 

Hva er ekstremt liten? Hvor mange cm (erigert)?

Anonymkode: f7d63...ade

Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Det her tror du ikke selv på engang. Selvfølgelig bryr damer seg om penisstr.

Skrevet

Er så drittlei alle penistrådene. Eneste usexy med en "liten" penis er all sytingen og usikkerheten som følger med disse mannfolka. Hvis jeg vil ha sex med deg så vil jeg ha sex med deg, jeg gir da faen i hvor lang eller tykk penisen er. Det er deg jeg vil ha, ikke ditt lem.

Anonymkode: bdbf5...49e

• Liker 9
Skrevet

Slutt å spamme forumet med samme tråder om og om igjen. Ingen bryr seg.. 14 cm er en god gammeldags arbeidskuk. Snakk med en profesjonell istedet for å spamme forumet med samme spm gang på gang.

Anonymkode: 3ad52...e6c

• Liker 7
Skrevet

Helt ok. Hadde ikke dumpet noen pga den penisen, men heller ikke blitt vill av meg av begeistring 

Anonymkode: 80c61...fec

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er ekstremt liten? Hvor mange cm (erigert)?

Anonymkode: f7d63...ade

Under 10 cm vil jeg si.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du ville faktisk bli overrasket om du ante hvor uinteressante de aller fleste kvinner synes peniser er på generelt grunnlag.

Anonymkode: b65ab...51b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du ville faktisk bli overrasket om du ante hvor uinteressante de aller fleste kvinner synes peniser er på generelt grunnlag.

Anonymkode: b65ab...51b

Hvorfor har de behov for å ligge rundt på byen og tinder å få seg kuk da hvis det er så uintressant?😅 Fakta er jo at kvinner er litt i overkant glad i kuk, men ikke at størst er best som mange menn liker å tro.. 

Anonymkode: 3ad52...e6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg ser mange menn påstå så. 

De fleste gjør ikke det. 

• Liker 1
Skrevet

Om damer bryr seg eller ikke er lite intressant for han med kuken. 

Det så betyr noe er hva damene sier som betyr noe.

Rare utsagn som ikke overlapper hverandre.

Det blir som dilemaet om kvinners vekt. En må passe sine ord, de skrives i stein.

Sannheten er ikke alltid lett. 

Livet er som balansekunst, risikofylt og av og til må en ta noen sjangser.

Anonymkode: 49e4b...956

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har selv en på 14 cm, men den er relativt tykk, så trekker veldig opp. Den er tykkere enn den under på bildet, lengden er den samme. Er bilde om dere trykker på linken.

Helt ærlige svar, er dette for lite?

https://www.reddit.com/r/penis/comments/8hjovl/opnions_please_14cm/

Det der jævla maset om hvor stor penis du har eller ikke, det er så usexy som faen. Ville ikke hatt deg på bakgrunn av det. 

Anonymkode: ef28a...dea

• Liker 3
Skrevet

Og NEI man kan ikke se bildet med mindre man bruker appen, og NEI penisbilder er så ukult som det går an. 

Har du noe annet å by på? 

Anonymkode: ef28a...dea

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Helt ok. Hadde ikke dumpet noen pga den penisen, men heller ikke blitt vill av meg av begeistring 

Anonymkode: 80c61...fec

Hvilken str foretrekker du?

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har selv en på 14 cm, men den er relativt tykk, så trekker veldig opp. Den er tykkere enn den under på bildet, lengden er den samme. Er bilde om dere trykker på linken.

Helt ærlige svar, er dette for lite?

https://www.reddit.com/r/penis/comments/8hjovl/opnions_please_14cm/

Så fikk du sagt det. Bra du er fornøyd.

Anonymkode: 559ff...681

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...