AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Jeg har legetime på tirsdag, og har hatt koronasymptomer den siste uken. Dette har sammenheng med det jeg skal inn for, har testet med selvtest men ikke PCR. Jeg har vært hos legen flere ganger med det samme og har ikke ringt inn symptomene på forhånd, men denne gangen skal jeg til en annen lege. Burde jeg ringe? Kan jeg risikere å ikke få komme om jeg ringer? Anonymkode: 1f889...308
pia mater Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Du kan jo ta pcr i morgen. Regner med du får svar iløpet av kvelden da. Bedre å være på den sikre siden.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Jeg trodde egentlig at en hurtigtest ville være ok. Jeg har jo ikke mer symptomer nå enn jeg har hatt tidligere. Ser at jeg kanskje skrev litt klønete, jeg har hatt disse symptomene i mange måneder, men det stod på sms at jeg skulle ta kontakt om jeg hadde symptomer de siste syv dagene. Anonymkode: 1f889...308
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Jeg ville ringt på forhånd og spurt. Mulig de gir deg en hurtigtest før du får komme inn eller finner en annen løsning. Anonymkode: f890e...f7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå