Honey Dew Skrevet 21. november 2021 #41 Skrevet 21. november 2021 Har stasjonær pc og bruker kun den.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #42 Skrevet 21. november 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Selv klarer jeg meg ikke uten bærbar pc, men hører om flere og flere som kun har smarttelefon og ingenting ved siden av. Anonymkode: 341b1...736 Jeg bruker pc hver dag. For det meste stasjonær. Faktisk er jeg aldri på kg på tlf. Trenger tastatur. Anonymkode: 2130b...a67
Gjest Chiroptera. Skrevet 21. november 2021 #43 Skrevet 21. november 2021 Bruker den bare som tv-skjerm.
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. november 2021 #44 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selv klarer jeg meg ikke uten bærbar pc, men hører om flere og flere som kun har smarttelefon og ingenting ved siden av. Anonymkode: 341b1...736 Jeg har pc. Mange funksjoner på den som jeg ikke har på smarttlf.
font Skrevet 21. november 2021 #45 Skrevet 21. november 2021 Jeg bruker bærbar pc hver dag. Har en kraftig laptop. En del av mine hobbyer er pc-relatert (fra spill til digital tegning osv).
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #46 Skrevet 21. november 2021 Tror nok at ganske mange bruker pc pga gaming. Selv bruker jeg telefonen/paden til det meste, men bruker pc også en god del, men da til gaming, streaming osv Anonymkode: 82e1c...ff8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #47 Skrevet 21. november 2021 Har det inntrykket jeg også, men selv er jeg helt avhengig av PC. Har flere stk faktisk. Anonymkode: a12ae...c78
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #48 Skrevet 21. november 2021 Bruker bare pcen hvis jeg skal skrive ut noe Anonymkode: 0e1ef...611
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #49 Skrevet 21. november 2021 Forbausende mange med pc hjemme her? Muligens formuleringen i overskriften først og fremst trigger respons hos dem som fremdeles bruker pc? Selv kjenner jeg ingen som har datamaskin hjemme lengre. En får gjort det meste en trenger på smarttelefon og nettbrett. Sitter med min ‘avdøde’ bærbare ved siden av meg, og må innrømme at søsken som ba meg vente litt med å kjøpe ny hadde helt rett - trenger stort sett bare telefonen. Å være helt uten en egen ‘datadings’ føltes for nakent da den bærbare takka for seg, men må innrømme at selv nettbrettet jeg kjøpte i mellomtiden blir lite brukt. Anonymkode: e90f4...632 1
Kittykat Skrevet 21. november 2021 #51 Skrevet 21. november 2021 (endret) Vi er en familie med gamere, så vi har stasjonære datamaskiner. I tilleg har vi laptoper, ipader og mobiler. De stasjonære datamaskinene, ipader og mobiler blir brukt hver dag. Endret 21. november 2021 av Kittykat
FrankDrebin Skrevet 22. november 2021 #52 Skrevet 22. november 2021 Jeg har en laptop (eller "lappeteppe", som jeg kaller det blant venner), og alt mitt tullball kommer kun fra den. Dog får jeg inntrykk av at flere og flere bruker mobilen til all sin aktivitet på nettet, og jeg beundrer deres tålmodighet.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #53 Skrevet 22. november 2021 FrankDrebin skrev (5 minutter siden): Jeg har en laptop (eller "lappeteppe", som jeg kaller det blant venner), og alt mitt tullball kommer kun fra den. Dog får jeg inntrykk av at flere og flere bruker mobilen til all sin aktivitet på nettet, og jeg beundrer deres tålmodighet. Tålmodighet til hva? Anonymkode: ee917...c9e
FrankDrebin Skrevet 22. november 2021 #54 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tålmodighet til hva? Anonymkode: ee917...c9e Til å surfe, skrive innlegg på fora osv. med en mobil. Jeg synes det er ordentlig klønete, langsomt går det også (dog kan det skyldes at jeg ikke har den nyeste, beste og dyreste mobilen for tiden), så det er ikke noe for meg.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #55 Skrevet 22. november 2021 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Til å surfe, skrive innlegg på fora osv. med en mobil. Jeg synes det er ordentlig klønete, langsomt går det også (dog kan det skyldes at jeg ikke har den nyeste, beste og dyreste mobilen for tiden), så det er ikke noe for meg. Jeg synes det er komfortabelt, mens min laptop ligger ubrukt 😛 Anonymkode: ee917...c9e 1
FrankDrebin Skrevet 22. november 2021 #56 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er komfortabelt, mens min laptop ligger ubrukt 😛 Anonymkode: ee917...c9e Hehe, det er smak, behag og vanesak. Sånn var det med mor også, laptopen hennes støvet ned mens all nettaktivitet ble gjort på mobilen. xD
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #57 Skrevet 22. november 2021 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Hehe, det er smak, behag og vanesak. Sånn var det med mor også, laptopen hennes støvet ned mens all nettaktivitet ble gjort på mobilen. xD Men jeg gjør konstante skrivefeil så autokorrekt er en gudegave 😝 Anonymkode: ee917...c9e
bundaberg Skrevet 22. november 2021 #58 Skrevet 22. november 2021 Bruker hovedsaklig min Mac i det daglige hjemmet og mobil til mail, SMS og ringe. Bruker derimot ikke lineær-TV
FrankDrebin Skrevet 22. november 2021 #59 Skrevet 22. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men jeg gjør konstante skrivefeil så autokorrekt er en gudegave 😝 Anonymkode: ee917...c9e Det er det samme her, vel, nesten. Jeg får røde linjer under feilskrevne ord (som gir meg flashback fra da jeg fikk tilbake skolestilene etter at de ble rettet), så mye stoler jeg ikke på mine egne norskkunnskaper. Endret 22. november 2021 av FrankDrebin
Jdz Skrevet 22. november 2021 #60 Skrevet 22. november 2021 Jeg kjenner ingen som ikke har PC, så jeg tviler på at det er veldig vanlig. PC-salget har vært i sterk vekst de to siste årene, noe som også tyder på at det ikke er tilfelle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå