AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #81 Del Skrevet 23. desember 2023 Kommer jeg til å bli skutt hvis jeg bumper denne tråden? Jaja, beklager om det ikke er greit. Men ja, jeg liker faktisk eldre kvinner. Jeg hadde faktisk en greie med en på 77 år i USA tidlig i år frem til september ca. Vi sextet, video med hverandre, digget å se henne kose med seg selv. Vi snakket om at hun skulle komme til meg senere. Men så fikk jeg kjæreste og blokkerte henne, og når jeg fjernet blokkeringen fikk jeg vite at hun hadde funnet seg en elsker der borte. Elskeren hennes er på hennes alder, og han er visst kjempe takknemlig for at jeg fikk henne til å føle seg bra med kroppen sin, at jeg lærte henne om litt seksuelle greier som hun ikke visste om. Hun ble veldig seksuelt aktiv igjen etter meg, ble mer liv i henne etter at en i 30 årene syntes at hun var digg. Hun har aldri gjort noe for seg selv, alltid gjort hva andre ber henne om. Hun er egentlig gift med en drittsekk som behandler henne som dritt. Han er egoistisk dritt fyr som bare utnytter henne. Han har så elendig hygiene visstnok, masse ost der nede og forventer at hun skal gi han bj selvom han er skitten som fy. Så jeg hadde ingen dårlig samvittighet med å ha det gøy sammen med henne. At jeg fikk henne til å føle seg pen og deilig var godt det. Hun fortjener så mye bedre. Anonymkode: 146ae...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #82 Del Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 23.46): Dere menn som er mellom 20-30 år, liker dere oss damer som er mellom 40-50? Hvis dere tenner på oss, hva er det med oss dere tenner på? Anonymkode: d3ae6...ad2 Ja, liker både utseende, tanken på erfaring, og generell oppfølgeren i forhold til folk i min alder. Anonymkode: d34da...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderfyren Skrevet 24. desember 2023 #83 Del Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 23.46): Dere menn som er mellom 20-30 år, liker dere oss damer som er mellom 40-50? Hvis dere tenner på oss, hva er det med oss dere tenner på? Anonymkode: d3ae6...ad2 Heller ei vakker ei på 40-55år enn ei vakker ei i 20årene🤘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #84 Del Skrevet 12. januar Telemark91 skrev (På 20.11.2021 den 23.59): Erfaring, trygghet og vilje! har alltid likt eldre damer, hadde min første opplevelse som 18 med en dame på 42. Husker det som det var i går, måten hun tilfredsstilte meg på var helt himmelsk! Selvsikker var hun også, var ingen flauser eller nøling. sex med jevnaldrende var klomsete og lite givende i forhold. et par år senere hadde jeg ei på 54, hun var også en fin erfaring. Er nå blitt 30 og kunne god funnet ei villig elskerinne i 40-50 års😅 Kunne du vært i forhold med henne da, eller kun sex? Anonymkode: 1b444...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #85 Del Skrevet 12. januar jeany skrev (På 21.11.2021 den 0.10): Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? En god grunn er at dette kan være direkte helseskadelig. Fekal-oral smitte er ikke noe å spøke med. Anonymkode: 35f9d...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #86 Del Skrevet 13. januar Noen yngre menn her som har kjæresteforhold med dame som er betydelig eldre? Anonymkode: 1b444...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #87 Del Skrevet 13. januar Vet ikke om jeg skal kalle henne kjæreste, men jeg har en elskerinne/kk som er 18 år eldre. Anonymkode: 22f58...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #88 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 17.10): Vet ikke om jeg skal kalle henne kjæreste, men jeg har en elskerinne/kk som er 18 år eldre. Anonymkode: 22f58...9a3 Hvor gammel er du/henne? Anonymkode: 1b444...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå