Gå til innhold

Liker yngre menn oss eldre damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 17.41):

Moden kommentar 🙄

Anonymkode: 6d75b...2ef

ha ha haha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 2.40):

hvorfor må du skrive dette så forsiktig ? altså dette er jo grunnlegende biologi og evolusjon, du trenger ikke pakke det forsiktig inn, det er slik det er

menn generelt går ikke etter eldre kvinner, står så fint om det i forskning artikkler ang partnervalg, menn går etter kvinner som viser tegn på fruktbarhet og det er kvinner mellom 17-28 ish

derimot så er det mye konkuranse på markede for de yngste og peneste damene så mange menn kan ha sex med eldre kvinner kun for å tømme seg, men aldri noe seriøst

Anonymkode: 6feaf...40c

. Bruk og kast metoden er vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 23.50):

Mann 32 her. Jeg foretrekker damer på 40-50 fremfor damer som er 10 år yngre. De har mer å komme med og er ikke så selvsentrerte.

Anonymkode: 26096...09f

Men mer bagasje... 

Anonymkode: f744e...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men noen har fetisjer eller kan ikke få attraktive jenter så de må senke kravene.

Anonymkode: 74948...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, men noen har fetisjer eller kan ikke få attraktive jenter så de må senke kravene.

Anonymkode: 74948...294

Har du hørt om kjærlighet? Noen som fortsatt vet hva det betyr, og hva det er. 

Se på Triana Iglesias, hun ser bedre ut enn mange på 20, har en drit lekker kropp, nydelig utstråling og er direkte vakker. Hun er gift med en som er rundt 10 år yngre enn seg. 

Det virker som du er bitter fordi en Fyr valgte ei som veier mer enn deg.

Anonymkode: 2e82d...2f3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (På 21.11.2021 den 13.35):

Kan du gi mer detaljer på hva du mener. 

De er ikke redde for å dumme det ut.

Anonymkode: 26096...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk, på ingen måte interessert. De halvgamle er for tapere - for de som ikke når opp i konkurransen om jevnaldrende og yngre.

Anonymkode: 48f93...428

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tidligere på en datingapp og ble nedlesset i meldinger fra yngre menn. Er 47 selv og menn ca 24-38 var mest pågående. Det var ikke måte på hvor lyst de hadde til å treffe meg 😂 Men jeg er en dame som er opptatt av å trene og ta vare på utseendet. Spurte et par menn om dette og de sa de foretrakk voksne selvsikre damer uten drama som kunne nyte sex uten usikkerhet og flauhet. Men noe seriøst forhold tror jeg de hadde vegret seg mot.. det ville for så vidt jeg også. Kunne aldri tenkt meg å være sammen med en 15 år yngre mann 

Anonymkode: 21f5b...79c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regnes vel ikke jeg som yngre mann lenger, men jeg har jo vært der før og vil si absolutt ja. Men det er store forskjeller. En del eldre damer er veldig sexy, hos andre har kroppen sunket sammen fullstendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20. Liker damer til godt oppi 50-60 årene. Jeg liker modenhetene damer som er eldre enn meg har, og jeg har bedre samtaler med de. De er rolige, og så er ikke alt nødvendigvis en 'lek' for de som det kan være for yngre kvinner. Utseendemessig er mange også svært attraktiv og de viser en type autoritet som jeg digger. Det dominanseaspektet med en stor aldersforskjell er også noe som jeg liker.

Endret av Nilb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/21/2021 at 12:15 AM, jeany said:

Takk 😘 Jeg liker veldig godt yngre menn. Jeg ser at de ser på meg på stranda og når jeg er ute. Og jeg får heldigvis enda yngre menn når jeg er ute på byen.

Treffes for uforpliktende sex? 

Liker ikke å danse rundt grøten her. 

Anonymkode: 64c79...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fantasi om att jeg står i baren, og ut av det blå så kommer dama på 50 smygende bakfra, tar ett godt tak i buksa så Hu kjenner kuken, og visker meg I øret "kan du komme å knulle meg med en gang" 

Anonymkode: 64c79...005

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn her inne vil nok ikke påstå det, men er mange menn i 20 og 30-årene som er interessert i kvinner som er 10-20 år eldre. Kjenner en del unge menn selv og mange vil gjerne prøve seg med en eldre kvinne. De fleste av de har flere alternativer på kvinnefronten. :) Attraktivitet handler mer om alder, men når det kommer til forhold så er det vel ulike ting som må ligge til rette. Da vil en stor aldersforskjell kanskje være problematisk, alt etter hva man syns er viktig for forholdet. Som kvinne som ønsker barn går du ikke inn i et forhold med en mye eldre mann som har dårligere sædkvalitet, begynner å dra på årene og lignende, akkurat som at en mann i 40-årene som plutselig vil ha barn, ikke blir sammen med en kvinne i 40-årene da sjansen for graviditet ikke er like høy.

Anonymkode: 2f264...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 17.41):

Moden kommentar 🙄

Anonymkode: 6d75b...2ef

Ble du kåt av kommentaren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er da ikke jeg en yngre mann lenger. Jeg er 34. Men damer 40-50 er fortsatt veldig sexy.

Anonymkode: 946ce...efe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unge uerfarne menn har ofte ei milf på bucket listen, fordi de tror de er fantastiske til å suge og for å få bekreftelse. De fleste som tenner på eldre damer har mommy issues og søker trygghet og omsorg. Facts! Kvinner som har sex med yngre menn utnytter de seksuelt fordi de er sårbare og lett og manipulere.

Anonymkode: 84cab...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydhavskongen skrev (På 20.1.2022 den 23.24):

En del eldre damer er veldig sexy, hos andre har kroppen sunket sammen fullstendig. 

Så sant, så sant.   Ikke bare kropp og ansikt, men noen har og en vanvittig erotisk utstråling og bare oser av sex og lyst.          Vi som  var med for noen tiår siden før dating-appene tok over, visste jo ikke hvor gamle de var alltid. Alderen står ikke risset i pannen på dem liksom.  Fikk noen skikkelige overraskelser i ettertid av og til ja.

Anonymkode: 22f58...9a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr fruktbarhetsforklaringen: Har dere konstant ståkuk av gravide 35 åringer?

Anonymkode: a8d90...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 23.46):

Dere menn som er mellom 20-30 år, liker dere oss damer som er mellom 40-50? Hvis dere tenner på oss, hva er det med oss dere tenner på?

Anonymkode: d3ae6...ad2

Hva mener du med oss? Alle damer er ikke like. Mange unge menn hadde lett ligget med en flott dame på 50. Ikke like mange hadde ligget med en uflid, feit, stygg m.m dame på 50. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...