Gå til innhold

Norges Nye Megahit

PurpleRain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker som om alle ryker ut med en gang mentor heter Daniel Kvammen 🤔  Blir spennende å se om det samme skjer neste uke igjen, for nå er det 3/3!

Hadde ikke hørt om Kvammen før dette programmet. Er han utøvende artist eller mest bakom?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (40 minutter siden):

Virker som om alle ryker ut med en gang mentor heter Daniel Kvammen 🤔  Blir spennende å se om det samme skjer neste uke igjen, for nå er det 3/3!

Hadde ikke hørt om Kvammen før dette programmet. Er han utøvende artist eller mest bakom?

Utøvende artist.

Han slo gjennom med sangen "For eg e den du veit" eller noe i den duren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (11 timer siden):

Utøvende artist.

Han slo gjennom med sangen "For eg e den du veit" eller noe i den duren..

Eller du fortenar ein som meg 🥰 en sykt fin låt 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gretchenlowell skrev (34 minutter siden):

Eller du fortenar ein som meg 🥰 en sykt fin låt 😜

Ja det var den het😇 veldig fin låt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er alle sangene de synger sånne Staysman ompalompa drikkeviser?

Er det fordi de ikke kan synge og i sånne sanger så kan man rope eller snakkesynge?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at det er så sykt playback (er det det det heter?), man både ser og hører så tydelig at det ikke er live. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min guilty pleasure :Knegg: Er litt i stuss over at såpass etablerte artister "godkjenner" så snevre låter, men det er vel skyhøye honorarer i tv2, som er grunnen. Tar meg uansett i å nynne på det dummeste av det dumme, så jeg har strengt tatt få kort på hånda 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte programmet første lørdagen jeg så det, men nå er jeg allerede lei. Sangene er jo identiske. Noe så forferdelig kjedelig. Tekst og melodi er for «billig» lagd, det er oppbrukt og lavt nivå, og sangerne synger surt atpåtil. Så surt at de må ha playback. Det er rett og slett et hån mot ekte artister som jobber ti ganger så hardt for å få sangene sine på topplistene. Synes det er synd at disse låtene får så mye oppmerksomhet. 

Så….BOIKOTT!

☺️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal visst Truls Svendsen synge med kona.. En vri som vel gir han en klar fordel, da hun faktisk kan å synge 🎙️

Uansett, Maskorama samtidig, så da er jo valget gitt :Nikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (På 5.12.2021 den 16.09):

Irriterer meg over at det er så sykt playback (er det det det heter?), man både ser og hører så tydelig at det ikke er live. 

Første gang jeg så på i dag. Egentlig fordi jeg ville se Truls og Charlotte (som faktisk kan synge) men de hadde jo helt sykt tydelig playback på henne og 😳😳 Skjønner ikke hvorfor de gjør det. Ødela hele programmet.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prelunia skrev (På 11.12.2021 den 22.02):

Første gang jeg så på i dag. Egentlig fordi jeg ville se Truls og Charlotte (som faktisk kan synge) men de hadde jo helt sykt tydelig playback på henne og 😳😳 Skjønner ikke hvorfor de gjør det. Ødela hele programmet.. 

kanskje hun ikke kan synge likevel? 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sizz- skrev (Akkurat nå):

kanskje hun ikke kan synge likevel? 🤷🏼‍♀️

Hun har jo sunget i bryllup, instagramfeed osv. hørtes ikke ut som playback,  da.. Men for all del, hundre prosent sikker på at det ikke var tukla med , kan jeg jo ikke være 🤷‍♀️ Tviler likevel på at noen hadde spurt henne om å synge i bryllupet sitt hvis hun ikke hadde en grei sangstemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dottie skrev (2 timer siden):

Noen som vet hvem av dem som røk ut, som kommer tilbake i dag? Eller må vi vente til det sendes?

Det er Odda (odd magnus) som røyk ut i første program som kommer inn igjen.. han hadde låta "sylvi girl". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde poenget var at kjendisene skulle være med å skrive låtene sine selv ...

Daniel fortalte at sangen til Truls (les: Truls sin samboer) er ett år gammel!

Altså, han kommer inn og får en ferdiglaget sang, og har med samboeren som bærer hele framføringen. 

Endret av FruRosa
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...