Gå til innhold

Norges Nye Megahit

PurpleRain

Anbefalte innlegg

Noen som syns det var bra?

Må være noe av det dårligste jeg har sett på norsk tv…

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig dårlig ja. Og det stod de skulle synge live, det gjorde de ikke, singbacken var så høy at dette var playback spør du meg. Skuffende og veldig lite interessant. Ingen konkurranse for Maskorama dette. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger dette over maskorama fordi jeg allerede har falt av toget der og kjendisene som blir avslørt der er virkelig ikke så kjente, så det blir ikke noen wow faktor.

Veldig lett underhodning dette konseptet. Synes noen av låtene var morsomme. 

Anonymkode: db6ed...358

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg setter meg skjeden på krenkekrakken men jeg reagerer veldig på at en sang med ordene "skal åpne deg opp og vie deg ut" får lov å sendes i beste sendetid. Et veldig stort overtramp å snakke slik om en kvinne. En ting er å gjøre noe slikt på eget stand upp show - da vet man jo hva man går til. Men å få en slik sang om seg på tv er ekstremt ugreit!! 

Jeg er veldig stor Listhaug motstander men jeg syntes ikke noen kvinne skal oppleve å måtte bli seksualisert såpass grovt som underholdning på en tv-lørdag. Hadde noen sunget slikt om meg, slik at mine venner og familie hadde hørt det hadde jeg blitt ekstremt lei meg og opplevd det som en enorm krenkelse. Mine kroppsdeler, som kan åpnes opp og vies ut, skal på ingen måte benevnes av andre. Ingen skal kunne snakke om en kvinnes mest intime kroppsdeler på en slik måte. 

Anonymkode: 1c399...490

Faktisk enig, og jeg lar meg ikke krenke lett 😳 Ble litt teit hele sangen.

Anonymkode: 349bc...a03

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg setter meg skjeden på krenkekrakken men jeg reagerer veldig på at en sang med ordene "skal åpne deg opp og vie deg ut" får lov å sendes i beste sendetid.

Må ikke sette skjeden på krakken da.

Anonymkode: 75168...cf5

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg setter meg skjeden på krenkekrakken men jeg reagerer veldig på at en sang med ordene "skal åpne deg opp og vie deg ut" får lov å sendes i beste sendetid. Et veldig stort overtramp å snakke slik om en kvinne. En ting er å gjøre noe slikt på eget stand upp show - da vet man jo hva man går til. Men å få en slik sang om seg på tv er ekstremt ugreit!! 

Jeg er veldig stor Listhaug motstander men jeg syntes ikke noen kvinne skal oppleve å måtte bli seksualisert såpass grovt som underholdning på en tv-lørdag. Hadde noen sunget slikt om meg, slik at mine venner og familie hadde hørt det hadde jeg blitt ekstremt lei meg og opplevd det som en enorm krenkelse. Mine kroppsdeler, som kan åpnes opp og vies ut, skal på ingen måte benevnes av andre. Ingen skal kunne snakke om en kvinnes mest intime kroppsdeler på en slik måte. 

Enig, speilet når det er retta mot en spesiell kvinne som driver med politikk. Helt greit av man harselerer med politikere, men skal man drive å synge om pikkstørrelsen til Hareide også da eller? Blir litt på det nivået. 

Anonymkode: db6ed...358

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det dårligste jeg har sett på tv på leenge....bør vel være rimelig enkelt møblert for å synes dette er noe å kaste bort lørdagskvelden på.

Anonymkode: c8cc1...4b9

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dårlige saker. Vi så vel 3 sanger før vi måtte gi oss. En snart 40 år gammal dame som sunget om fitte og power, autotune herfra til himmelen og dommere som ikke gir lavere enn 3 uansett. 
Første og siste gang jeg ser på dette i alle fall.

Anonymkode: 8402b...ea7

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette var dårlige saker. Vi så vel 3 sanger før vi måtte gi oss. En snart 40 år gammal dame som sunget om fitte og power, autotune herfra til himmelen og dommere som ikke gir lavere enn 3 uansett. 
Første og siste gang jeg ser på dette i alle fall.

Har ikke sett programmet enda, så vet ikke hvilken av damene du refererer til, men må gjette at du snakker om den eldste av dem, som er Caroline Berg Eriksen. Hun 34 år, så det er da å ta i veldig å kalle henne "snart 40 år". Er man nesten 30 når man er 24 også da? 

Anonymkode: cf669...c5b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som var verre enn å høre de dårlige låtene, var å se de ( egentlig dyktige) musikerne bak dommerpanelet sitte der å digge de elendige låtene. Så kleint å se på.  Lurer på hvor godt de har fått betalt?? Money talks!! 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har ikke sett programmet enda, så vet ikke hvilken av damene du refererer til, men må gjette at du snakker om den eldste av dem, som er Caroline Berg Eriksen. Hun 34 år, så det er da å ta i veldig å kalle henne "snart 40 år". Er man nesten 30 når man er 24 også da? 

Anonymkode: cf669...c5b

Jeg skrev det jeg antok at hun var, har ikke googla dama og vet ikke hvem hun er. Og det ser ut, i mine øyne, at hun nærmer seg 40. Men uuups, my bad.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skrev det jeg antok at hun var, har ikke googla dama og vet ikke hvem hun er. Og det ser ut, i mine øyne, at hun nærmer seg 40. Men uuups, my bad.

Enig med deg. Hun sang grusomt 😮 

Anonymkode: 9fdaa...645

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...