Gå til innhold

Kroppen min er så elendig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kroppen min er så elendig. Jeg har meldt på tre stevner og de koster over tusen kroner hver gang som ikke blir refundert under noen omstendigheter. Gang nummer en kunne jeg ikke fordi jeg var forkjøla og siden det var korona så måtte jeg melde pass. Gang nummer to så kunne jeg. Men tre dager før gang nummer tre tryner jeg og nå halter jeg.

Kroppen min er ikke sånn som den skal og jeg har ikke råd til å drive med hobbyen min mere. Skriver ikke hva i tilfelle folk kjenner meg. Men jeg har ikke råd når kroppen bare roter. Dette har skjedd de siste to årene. Neste år melder jeg ikke på fordi kroppen min bare roter det til to av tre ganger. 

Anonymkode: 6543b...026

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det flere her som har en elendig kropp? Som må gi slipp på hobbyen fordi kroppen bare sier stopp med ett eller annet.

• Liker 2
Skrevet

Når jeg må melde avbud to av tre ganger så er ikke kroppen min sånn som jeg ønsker.

• Liker 1
Skrevet

Ja faen det er et slit å bli nr. 2 og kansje aldri bli mester og best i verden. Så ja jeg sliter med det samme. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger ikke å bli best eller å få plasseringer. Men jeg får jo ikke deltatt i det hele tatt. 
Ts.

• Liker 1
Skrevet

Er kroppen din elendig fordi du snubla? Høres jo ut som uflaks for meg da, som ikke vet mer enn det du skriver.

Anonymkode: df110...d5f

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Det er jo helt vanlige ting, som kan skje alle. Du var bare uheldig som opplevde det rett før du skulle dra på stevne..

Anonymkode: 09baa...558

Skrevet

Kroppen min var myyye verre da jeg var på din alder!

Anonymkode: 4b1ef...711

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det flere her som har en elendig kropp? Som må gi slipp på hobbyen fordi kroppen bare sier stopp med ett eller annet.

Eh.. ja. Jeg er kronisk syk. Hver eneste dag våkner jeg med smerter og ekstrem utmattelse. Jeg syns du er heldig som kan være aktiv, men skjønner det er kjipt. Jeg kan ikke jobbe lengre, forlate huset, eller gjøre noen av mine tidligere hobbyer. Det kan bli verre, du høres bare uheldig ut med timingen.

Anonymkode: eb8c9...ab1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...