lady90 Skrevet 20. november 2021 #1 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg sliter med jevnlige muskel- og skjelettplager. Kommer og går flere ganger i året og ender ofte med en runde eller to hos naprapat. Spesielt vondter som kommer tilbake i høyre hofte/bekken, øvre del av rygg og nakke/skulder. Hjelper som regel med naprapat men er lei av å fly dit hele tida. Trener jevnlig styrke 3 ganger i uka, har gjort det i årevis. Har bra med muskulatur og gjør øvelsene riktig. Skulle tro plagene ble mindre men de kommer oftere og oftere. Men har veldig stram muskulatur, spesielt i brystet, det sier ofte massør og naprapat til meg. Er generelt veldig dårlig på tøying og er veldig stiv. Kan dette være årsaken? MÅ man tøye for å unngå vondter? Synes tøying er såå kjedelig. Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Del Skrevet 21. november 2021 Hvordan er det med søvn og stress? Anonymkode: 5b2be...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 21. november 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvordan er det med søvn og stress? Anonymkode: 5b2be...cf5 Søvn ok, er alltid stressa 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Del Skrevet 21. november 2021 lady90 skrev (4 timer siden): Søvn ok, er alltid stressa 😬 Ok, tenker at stress kan sette seg i kroppen og gjøre en mer anspent. Er det noe du kan gjøre for å stresse ned og spenne av? Anonymkode: 5b2be...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Del Skrevet 23. november 2021 Ett ord: yoga. kjipt å trene styrke uten yoga, blir så sinnsykt stiv… Anonymkode: cfaad...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 23. november 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ett ord: yoga. kjipt å trene styrke uten yoga, blir så sinnsykt stiv… Anonymkode: cfaad...9ac Ja vurderer yoga faktisk, men er så utålmodig og synes det er såå kjedelig. Men orker ikke noe treningssenter så må isåfall trene hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Del Skrevet 24. november 2021 16 hours ago, lady90 said: Ja vurderer yoga faktisk, men er så utålmodig og synes det er såå kjedelig. Men orker ikke noe treningssenter så må isåfall trene hjemme Du finner mye bra på Youtube, og du trenger ikke en gang en yogamatte hvis du skal gjøre mest rolig yoga. Anbefaler å finne noe video for neck/shoulder/chest, det tøyer nok bra for deg når du sitter i skredderstilling. Det er også ganske lite som skal til, 1 gang i uka er enormt mye mer enn aldri. Selv prøver jeg å få til 2-3 ganger i uka, kanskje 20 min hver gang. Anonymkode: 4dd0b...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #8 Del Skrevet 24. november 2021 Jeg har gått masse til fysio, kiropraktor osv., men ble først varig bedre da jeg begynte å gå til idrettsmassør. Hun lærte meg gode tøyeøvelser og hvordan jeg skal strekke meg og røre meg ila en dag - ikke relatert til trening, men til alt stresset og de høye skuldrene. Bare et tips om å strekke meg nedover i stedet for å løfte skuldrene, har hjulpet masse 👍 Anonymkode: 2e8b7...0a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #9 Del Skrevet 27. november 2021 Yoga har reddet meg fra mange plager jeg har slitt med av og på. Trenger ikke holde på en time liksom, 20 min holder lenge og det er ikke alt som er like kjedelig. Anbefaler å teste ut litt på YouTube og finne ut hva du liker. Anonymkode: 816b0...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå