Gå til innhold

Klarsynte Ariane. Noen som har erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg først si at det ikke er noe poeng i det heletatt å skrive kommentarer her om du bare skal si : bortkasta penger! Bare svindel! Tull! Osv... bare ikke gidd det, plis. .

Men dere som har snakket med Ariane fra magic cirkle (eller andre steder om hun er det). Hva slags erfaring har du med det? Stemte det hun sa ? 

Jeg ringte to forskjellige for noen år siden sist, og de hadde rett og det var ikke noe man kan gjette seg frem til.. jeg ser jo at Ariane er veldig populær, så hva er deres erfaring . 

Anonymkode: 3ed0c...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ringte og fikk følelsen av at hun bare satt og synsa og drev med godt skjult gjetting pluss noen sunn-fornuft-råd. Det hun sa stemte ikke så veldig bra, bortsett fra det som var veldig generelt og kunne stemt for nesten alle.

Anonymkode: 5b80d...4dd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ringte og fikk følelsen av at hun bare satt og synsa og drev med godt skjult gjetting pluss noen sunn-fornuft-råd. Det hun sa stemte ikke så veldig bra, bortsett fra det som var veldig generelt og kunne stemt for nesten alle.

Anonymkode: 5b80d...4dd

Hva var det du lurte på da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som skjult reklame.

Anonymkode: a4766...f7b

Skjult reklame for svindel og svada. Egentlig mere nyttig å snyte seg i de hundrelappene. 

Anonymkode: 39a8e...23c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Skjult reklame for svindel og svada. Egentlig mere nyttig å snyte seg i de hundrelappene. 

Anonymkode: 39a8e...23c

Jammen, jeg skrev i hi at det ikke er vits å skrive sånne ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå vil jeg først si at det ikke er noe poeng i det heletatt å skrive kommentarer her om du bare skal si : bortkasta penger! Bare svindel! Tull! Osv... bare ikke gidd det, plis. .

Men dere som har snakket med Ariane fra magic cirkle (eller andre steder om hun er det). Hva slags erfaring har du med det? Stemte det hun sa ? 

Jeg ringte to forskjellige for noen år siden sist, og de hadde rett og det var ikke noe man kan gjette seg frem til.. jeg ser jo at Ariane er veldig populær, så hva er deres erfaring . 

Du må gjøre din egen erfaring. Du vil aldri vite hvilke motiv noen har for å svare som de gjør eller hvordan andre reagerer i forhold til beskjeder de får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte henne og hun kan jeg trygt si er en lurendreier. Hun gjorde alt for å få meg til å forlenge samtalen og ingenting av det hun sa viste seg å stemme.

Anonymkode: 5d9ac...1e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ringte henne og hun kan jeg trygt si er en lurendreier. Hun gjorde alt for å få meg til å forlenge samtalen og ingenting av det hun sa viste seg å stemme.

Spurte du om noe som skulle skje i kveld siden det ikke stemte?

Sa hun noe du ikke tror stemte og bare ikke likte å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva sa hun og hva stemte ikke, ga hun noe tid for det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte henne fordi jeg har litt problemer med kjærlighetslivet. Jeg var tydelig veldig lei meg når jeg ringte og sa at jeg lurer på noe innen kjærligheten og da sa hun med en gang at hun fikk opp en som hadde mye følelser for meg, men som jeg ikke hadde noe følelser for i det heletatt. Og det stemmer jo fordi jeg dumpa en fyr for noen dager siden som ble veldig lei seg. Også sa hun at det kom opp en til som var interessert, men bare var litt treg og "redd" damer, eller ville ha kontroll, var stresset og utbrent og lege hadde vært lei seg for eksen. Det stemmer jo også.... så jeg håper resten hun sa om fremtiden også stemmer da. - ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ jeg legger til at jeg syns jo det er rart å først komme opp med at hun ser en som har mye følelser for meg og ikke jeg for han, for det er jo ikke noe som gjør meg så lei meg at jeg ringer spåtelefon 😆 og det stemte jo, så... det er jo en stor sjanse for henne å ta om det bare var oppspinn. 

Skulle jeg ha funnet på noe til en jente på gråten ville jeg ikke akkurat sagt det. Man gråter ikke og ri ger spåteleofn for det i seg selv, så sjansen for at det stemmer er jo veldig liten hvis det var tull. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

^ jeg legger til at jeg syns jo det er rart å først komme opp med at hun ser en som har mye følelser for meg og ikke jeg for han, for det er jo ikke noe som gjør meg så lei meg at jeg ringer spåtelefon 😆 og det stemte jo, så... det er jo en stor sjanse for henne å ta om det bare var oppspinn. 

Skulle jeg ha funnet på noe til en jente på gråten ville jeg ikke akkurat sagt det. Man gråter ikke og ri ger spåteleofn for det i seg selv, så sjansen for at det stemmer er jo veldig liten hvis det var tull. 

Så dette betyr hun er en lurendreier og ingenting stemte og hun dro ut samtalen?????

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (7 minutter siden):

Så dette betyr hun er en lurendreier og ingenting stemte og hun dro ut samtalen?????

Det var ikke jeg som sagt det! Herregud 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var ikke jeg som sagt det! Herregud 

Så bare at det sto ts i bunn på det ene innlegget ditt så antok det var deg, men ser at koden ikke er den samme nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt til henne 4-5 ganger i løpet av 1,5 år. Alle gangene så hun at han jeg tenkte på ville komme tilbake og vi skulle begynne å date og bli samboere i fremtiden. Hun sa hver gang at han ville ta kontakt innen en måned, og hun så også at jeg ville få den jobben jeg søkte på og da ville han allerede være i livet mitt. Hun sa også at hvis jeg har snakket med henne før, så må jeg gi en ledetråd og så vil hun huske meg. 

Sist gang jeg ringte var det 6 måneder siden gangen før, og hun huska alt vi snakket om ut fra den ene ledetråden. Hun er veldig god til å lese følelser og se hva vi står i nå. Derfor har hun truffet hver gang på hvordan ting er når jeg ringer. Problemet er at ingen ting hun har spådd har skjedd. Ikke har fyren tatt kontakt, ikke har jeg fått jobben, og ikke har jeg kjøpt bil heller som hun påstod. Det eneste som stemte var at jeg flytta. Så hun er god til å lese ønsker, men ikke til å spå. 

Neste gang skal jeg ikke nevne noen ledetråd eller at vi har snakket før, så får se om hun sier det samme da. Det spørs vel, for jeg er ikke så gira på han fyren lenger, så da får hun det vel ikke opp når hun bare leser hva vi ønsker.

Anonymkode: c24c1...3ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så finnes det en annen tråd om akkurat samme spådame, fra den gangen hun jobbet på lightlines. 

Du kan søke opp tråden i kvinneguiden. Søk: spådame Ariane. Tråden er fra 2019. Det vil du finne flere svar fra folk som har ringt henne.

Screenshot_20211121-002855_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å fortelle at klarsynte og 'klarsynte' får opp situasjoner, men at for fremtiden vet vi at det er mye er avhengig av hvordan hver enkel løser utfordringene de står ovenfor. De klarsynte kan se hvordan det kan gå, men du må løse utfordringene selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (13 minutter siden):

Jeg har prøvd å fortelle at klarsynte og 'klarsynte' får opp situasjoner, men at for fremtiden vet vi at det er mye er avhengig av hvordan hver enkel løser utfordringene de står ovenfor. De klarsynte kan se hvordan det kan gå, men du må løse utfordringene selv.

Det er sant. Men hun gå råd som jeg fulgte til punkt og prikke, men likevel skjedde det ikke. Jeg tror ikke at folk kan spå fremtiden på den måten hun påstår. Jeg tror heller klarsynte kan se utfall av valg. Og det å si at han tar kontakt hvis du brenner et lys og tenker på han hele tiden osv, det blir jo tull. Det er jo ikke sikkert at vedkommende er riktig for den som ønsker han tilbake. Jeg vil si hun pleier håpet til de som ringer ved å se hva de ønsker. Men det kan gjøre ting enda verre, for å håpe i årevis kan hindre folk å leve her og nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er sant. Men hun gå råd som jeg fulgte til punkt og prikke, men likevel skjedde det ikke. Jeg tror ikke at folk kan spå fremtiden på den måten hun påstår. Jeg tror heller klarsynte kan se utfall av valg. Og det å si at han tar kontakt hvis du brenner et lys og tenker på han hele tiden osv, det blir jo tull. Det er jo ikke sikkert at vedkommende er riktig for den som ønsker han tilbake. Jeg vil si hun pleier håpet til de som ringer ved å se hva de ønsker. Men det kan gjøre ting enda verre, for å håpe i årevis kan hindre folk å leve her og nå.

Jeg mener det tull det med lysene også!. Tenke på noen hele tiden hjelper heller ikke, det gjør en bare mer besatt og fører til 'lammelse'. Alle ser håpet til de som ringer. Det gjør du også om jeg spør deg om kjærlighet. Hvis jeg spør om en viss mann vil du fort forstå at jeg er usikker på han, ikke sant? Hvis jeg spør deg om han kommer tilbake? Forteller at han ikke har kontaktet meg på en måned? Hva tenker du? Jo, jeg har bare gitt en dårlig spådame full anledning til å synse seg til et svar og et råd. En god vil ikke bry seg med hva du sier i vesentlig grad. Hun vet at du kan ha feil oppfatning siden du er forelsket - at du kanskje ikke ser situasjonen eller han helt klart. De skal bare se gjennom 'tåken' og hjelpe deg til å bli kvitt den. De skal ikke prøve å holde deg inni den skyen lengst mulig så du skal fortsette å famle inni den. Når en blind leder den blinde, vet du hvordan det går.. 

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...