AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Hei. Jeg begynte å bli forkjølet lørdag 6.11 snørrete nese, litt nysing, litt kribling i halsen, ingen hoste. Begynte å hoste tirsdag 9.11, var hjemme fra jobb og tok test pp test stasjonen onsdag 10. 11. Negativt svar. Mistet gradvis stemmen pp torsdag, så var hjemme resten av uka fra jobb. Ny test lørdag 13.11, fortsatt negativ. Stemmeløs til mandag, da begynte bihulene og verke. Hurtig test tirsdag , negativ, samme på onsdag. Dro til lege onsdag, påvist kraftig virus i bihuler og øvre luftveier. Crp på 8.3 ble hjemme hele denne uke også. Fortsatt samme plager, legen sa jeg skulle komme tilbake på mandag om jeg ble verre...... Hvor lenge kan slike virus sitte i? Begynner å bli skikkelig lei....virker ikke som det slipper. Hosten ble borte på onsdag denne uken.....tror ikke jeg har væer sånn her syk siden jeg var i midten av 20-årene, nå er jeg 47..... Anonymkode: 45183...057
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 "Påvist kraftig virus" Du mener at du hadde høy forekomst av aktive virus? Hvilket virus? Anonymkode: 5b404...0cf
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): "Påvist kraftig virus" Du mener at du hadde høy forekomst av aktive virus? Hvilket virus? Anonymkode: 5b404...0cf Legend ord. "Du har en crp som viser at du har kraftig virus i øvre luftveier " tenkte ikke pp å spørre hvilke(t) virus det er.....beskjeden var å drikke mye, hvile mye og komme tilbake pp mandag om jeg ble verre, for å ta en ny crp. Skal huske å spørre om type virus neste gang om det er viktig... Anonymkode: 45183...057
Mezzosoprena Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 crp sier kun noe om det er bakteriell infeksjon du har, hvis den er lav (som hos deg), men du likevel er syk, er det et virus. Men den sier ingenting om hvor kraftig viruset er. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): crp sier kun noe om det er bakteriell infeksjon du har, hvis den er lav (som hos deg), men du likevel er syk, er det et virus. Men den sier ingenting om hvor kraftig viruset er. Jeg er ikke lege......virus som ikke har sluppet taket enda har jeg likevel AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 2 Anonymkode: ee7a8...d11 ? Anonymkode: 45183...057
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Legend ord. "Du har en crp som viser at du har kraftig virus i øvre luftveier " tenkte ikke pp å spørre hvilke(t) virus det er.....beskjeden var å drikke mye, hvile mye og komme tilbake pp mandag om jeg ble verre, for å ta en ny crp. Skal huske å spørre om type virus neste gang om det er viktig... Anonymkode: 45183...057 Det er selvsagt relevant hvilke virus man ev. har, hvis man ønsker å vite noe om hvor lenge det sitter i. Det er så ufattelig mange virus der ute, flere enn det er stjerner på himmelen (!!) Anonymkode: 45b27...ee2
Mezzosoprena Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke lege......virus som ikke har sluppet taket enda har jeg likevel Anonymkode: 45183...057 Svaret på det du spør etter er i hvert fall - virusinfeksjoner kan sitte i leeeenge. Kan rett og slett være influensa du har fått...
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Ble vaksinert mot influensa for 1 mnd siden....legen sa den ikke var registrert i vår kommune enda....men kan selvsagt ha det likevel.....men har ikke verk i kroppen, feber eller hoste.... Anonymkode: 45183...057
Mezzosoprena Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ble vaksinert mot influensa for 1 mnd siden....legen sa den ikke var registrert i vår kommune enda....men kan selvsagt ha det likevel.....men har ikke verk i kroppen, feber eller hoste.... Anonymkode: 45183...057 Nei, men ok - da er det et annet virus da, som fortsatt kan henge i lenge! Som en over her skriver, det finnes jo utallige virus man kan bli syk av...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå