Gå til innhold

Mann med kvinnelige venner uten at det er noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har ikke så mange venner, og to av de han har er damer han har møtt gjennom jobben. Dette plager meg litt, for selv om jeg stoler på han så vet man aldri hvilke intensjoner damene har med han og jeg blir litt paranoid. Jeg har møtt de begge to og vi har vært på aktiviteter sammen med de og familiene deres. Begge to er gift, den ene på alder med samboeren min og den andre rundt ti år eldre. Samboeren min har god kontakt med begge to og føler han kan snakke med venninnene sine om alt, og det er kanskje noe av problemet for meg at jeg føler det blir feil at han åpner seg for de for det er jeg som er samboer med han og ikke de. Dette til tross for at jeg selv har gode venner jeg snakker åpent med. Har snakket med han om at jeg er sjalu, at jeg ikke kan for at jeg føler det slik og at det ikke er noe gøy men han prøver å berolige meg og sier det er meg han vil ha og at han aldri ville gjort noe mer med de. 

Anonymkode: 5ff72...142

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: 470ea...ff8

Skrevet

?

Skrevet

Menn og kvinner er aldri venner, med mindre mannen er homo. Hadde 2 nære gode guttevenner. Begge 2 ville ligge med meg, vi lå ikke sammen fordi jeg ikke vill fucke opp vennskapet. 

Skrevet
Tussa84 skrev (8 minutter siden):

Menn og kvinner er aldri venner, med mindre mannen er homo. Hadde 2 nære gode guttevenner. Begge 2 ville ligge med meg, vi lå ikke sammen fordi jeg ikke vill fucke opp vennskapet. 

Selvsagt kan kvinner og menn ha venner av motsatt kjønn uten at det ligger noe mer bak, uten at de trenger å være homofile av den grunn.

• Liker 9
Skrevet
PetterKanin skrev (17 minutter siden):

Selvsagt kan kvinner og menn ha venner av motsatt kjønn uten at det ligger noe mer bak, uten at de trenger å være homofile av den grunn.

Joda, man er gode venner også får man lyst på sex. Det er biologi. Jeg er bestevenner med mannen min, men vi kan ha sex uten å ødelegge det.

Skrevet
Tussa84 skrev (1 minutt siden):

Joda, man er gode venner også får man lyst på sex. Det er biologi. Jeg er bestevenner med mannen min, men vi kan ha sex uten å ødelegge det.

Det krever jo da minst to ting. Gjensidig fysisk attraksjon og manglende selvkontroll. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Samboeren min har ikke så mange venner, og to av de han har er damer han har møtt gjennom jobben. Dette plager meg litt, for selv om jeg stoler på han så vet man aldri hvilke intensjoner damene har med han og jeg blir litt paranoid. Jeg har møtt de begge to og vi har vært på aktiviteter sammen med de og familiene deres. Begge to er gift, den ene på alder med samboeren min og den andre rundt ti år eldre. Samboeren min har god kontakt med begge to og føler han kan snakke med venninnene sine om alt, og det er kanskje noe av problemet for meg at jeg føler det blir feil at han åpner seg for de for det er jeg som er samboer med han og ikke de. Dette til tross for at jeg selv har gode venner jeg snakker åpent med. Har snakket med han om at jeg er sjalu, at jeg ikke kan for at jeg føler det slik og at det ikke er noe gøy men han prøver å berolige meg og sier det er meg han vil ha og at han aldri ville gjort noe mer med de. 

Han lurer deg

Skrevet
Tussa84 skrev (34 minutter siden):

Jo da det går helt fint. Har masse kvinnevenner uten at det blir noe mere av den grunn. Sexy er de også. 

• Liker 5
Skrevet
PetterKanin skrev (3 minutter siden):

Det krever jo da minst to ting. Gjensidig fysisk attraksjon og manglende selvkontroll. 

Ja, jeg føler vi har god selvkontroll.

Skrevet

Eksen min hadde mange venninner. Viste seg at han hadde pult alle tidligere.

Anonymkode: bd3d1...8f0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Eksen min hadde mange venninner. Viste seg at han hadde pult alle tidligere.

Anonymkode: bd3d1...8f0

Så romantisk.

Skrevet
Tussa84 skrev (5 minutter siden):

Så romantisk.

The thrue story about men and women you know...🙈😂

Skrevet
PetterKanin skrev (46 minutter siden):

😂😂😂🙈

Skrevet

Stor forskjell på å ha kvinnelige venner, og kvinner han har prøvd seg på og fortsatt flørter med og kommenterer på bildene til 

Anonymkode: 2368e...362

• Liker 2
Skrevet

Ut i fra min erfaring så har det aldri funket å være god venn med det motsatte kjønn over tid. Det starter alltid bra og det er et sykt fint vennskap, helt til jeg eller han får andre følelser, da går det som regel til helv… og vennskapet dermed ødelagt.. Men vi er alle forskjellige og det trenger ikke bli sånn. Legg de negative tankene på hylla, la han være venn med hvem han vil og hvis han driter seg ut får du vite det før eller senere uansett, karma is a bitch :) Da kan du legge han på hylla også, da var det trolig nok ikke mannen du ønsket deg i utgangspunktet.

Vet at mange nekter samboere/kjærester å ha venner av det motsatte kjønn, men jeg syns ikke man kan bestemme det for noen. Man må bare velge å stole på gubben. 

Anonymkode: 2cf44...dce

• Liker 1
Skrevet

Når det gjelder jobb-venner så kan en absolutt være gode venner uten noe mer. Folk en jobber mye med blir jo liksom ens andre familie. Det er folk en er med mer enn venner og også gjerne mer en familie. En har ofte felles historie, minner og felles interesse. Men man kan absolutt være både kollegaer og venner uten noen mer tiltrekning enn det, det er iallfall min erfaring. Men vi kjenner jo ikke mannen din, så vanskelig å vite. Men jeg syns jo det er trist om dette er en mann som syns det er vanskelig å skape vennskap og relasjoner om han skal miste de relasjonene han faktisk har, og at hans eneste relasjon da blir til deg. Vi lufter ofte privatlivet vårt med både menn og kvinner på jobb, for min del er det faktisk av og til nyttig å få en mann sin meining om ting.. men ville prøvd å snakket sammen og komt til et kompromiss - for slik det er nå, må det være vondt for begge. Lykke til.

Anonymkode: d0e73...955

Skrevet
Tussa84 skrev (10 timer siden):

For noe tull.

Har opptil flere kvinnelige venner jeg har null erotisk interesse av og jeg er ikke homo.

Du har hatt uflaks.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stor forskjell på å ha kvinnelige venner, og kvinner han har prøvd seg på og fortsatt flørter med og kommenterer på bildene til 

Anonymkode: 2368e...362

Ja det er absolutt en diger forskjell.

Skrevet

Ofte de som har det har vært litt rare etter min erfaring. Noen var veldig glad i sladder og virket litt «kvinnelige» på en måte selv om de var hetero.  f.eks. Andre hadde seksuell spenning der selv om de liksom bare var venner. Var ganske tydelig. Samtidig var han sjalu hvis jeg hadde guttevenner (vi holdt på litt) Han hadde masse jentevenner og viste seg og være en skikkelig fuckboy når vi ble bedre kjent ! Men Seff det finnes sikkert normale som er sånn. Bare ikke opplevd det selv 

Anonymkode: 65934...025

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...