AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Jeg har en mobil som synger på sitt siste vers tror jeg. Har en messengerkonto på mobilen (har ikke facebook). Hvis jeg logger ut av den kontoen kommer jeg meg ikke inn igjen, og jeg ønsker ikke å få meg facebook for å få tilgang til messenger igjen. Lurer derfor på dette med overføring fra gammel mobil til ny mobil. Tror du at jeg slipper å logge inn på messenger på ny mobil etter å ha overført? Anonymkode: cc1e3...e9b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en mobil som synger på sitt siste vers tror jeg. Har en messengerkonto på mobilen (har ikke facebook). Hvis jeg logger ut av den kontoen kommer jeg meg ikke inn igjen, og jeg ønsker ikke å få meg facebook for å få tilgang til messenger igjen. Lurer derfor på dette med overføring fra gammel mobil til ny mobil. Tror du at jeg slipper å logge inn på messenger på ny mobil etter å ha overført? Anonymkode: cc1e3...e9b Du må logge inn på nytt når det er ny enhet. Anonymkode: 27ba4...1f7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 8f191...53f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå